Rob Gosseling op een Marokkaans forum; - Pagina 11
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 11/14 EersteEerste ... 101112 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 101 tot 110 van de 137

Onderwerp: Rob Gosseling op een Marokkaans forum;

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Standaard Re: Rob Gosseling op een Marokkaans forum;

In ieder geval Eric is niet naar Chili uitgeweken wegens "het vergeten dochtertje van Pablo Neruda" ( in 1930 trouwde Pablo met Maria Hagenaar)
      Even citeren:
      "Dan breekt in Spanje een burgeroorlog uit. Maria en haar dochtertje vertrekken naar Den Haag, terwijl Pablo verstrikt raakt in de oorlog. Hij wordt overtuigd communist en als gevolg van zijn politieke inzet verliest hij zijn baan. Het paar is dan al uit elkaar gegroeid en Pablo Neruda krijgt een verhouding met een Argentijnse. Later zullen ze scheiden. Pablo Neruda heeft zijn dochter en Maria nooit weer gezien."

----------------------------------------------------------
      Je zou bijna willen denken :" toen brak de Islam in NL uit en de Marokkanen namen de straten over "..Reden voor Eric om het benauwd te krijgen en vertrok richting Chili wegens het vergeten dochtertje van Maria Hagenaar. Eric trouwde met een Chileense heel bewust tot tegenstelling van de Koning der Nederlanders die is gekozen door een Argentijnse..
      Het wordt vervolgd!
      Misschien wil de Redactie van Trouw mij met een stagiaire ondersteunen anders ga ik het niet redden,,lol
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Of in Nederland wonen en op een Marokkaans forum te posten over wat er mis is met Nederland en/of het 'westen'.
      Of Kaaskop zijn en op een forum voor Nederlandse Marokkanen, wat dat dan ook precies wezen mag, berichten te plaatsen.

Of bewonderenswaardig, al die mensen die zich daar geen bal van aantrekken.
      Wat jij bent, daar ben ik nog steeds niet uit, maar het is wel zielig ook, dat zeker, zonder twijfel!
      Ga er maar van uit dat mensen geen bal van aantrekken wat jij allemaal tikt en zogenaamd hebt te melden.
      Jij moet serieus, zoals Oiseau al zegt, jezelf hervinden, want je bent hier verdwaald bezig en het is gewoon zielig dat er zulke mensen moeten zijn.
      Rob Gosseling weet zelf ook wel dat ie zielig is, daarom vind ik hem nog wel uitstaanbaar, maar jij doet gewoon alsof je mongool bent en er trots op bent, als mensen dat van jou vinden, dus je gaat je niet eens verontschuldigen, nee, je kickt er op! Wat een aandacht is dat? Je bent echt ziek bezig, maar hey, als jij uiteindelijk ook ergens naartoe gaat vluchten, ver weg van Nederland, dan neem ik dat graag, met de rotzooi, op de koop toe.

Meer aandacht krijg je niet van mij, als je dat maar weet, dus doe maar niet weer alsof je een mongool bent en hierop reageren met je rotzooi, want je bent niks waard voor mij. Sorry, maar dat heb je er zelf naar gemaakt en je bent er nog trots op ook.... (:s)

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Dus mensen die hier bij maroc.nl prikken zoeken per definitie een man of vrouw want anders zit je hier niet. Wat een logica weer van onze huistrol.
      Saartje, alsjeblieft, laat mij met rust met die rotzooi, aub, please.
      Ik heb geen zin om met jou zo te gaan discussiëren.
      Als je een kusje wil of een knuffel, dan zeg je het maar, maar voor de rest stop ik ermee.

Liefs,

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamirPlus Bekijk Berichten
      Saartje, alsjeblieft, laat mij met rust met die rotzooi, aub, please.
      Ik heb geen zin om met jou zo te gaan discussiëren.
      Als je een kusje wil of een knuffel, dan zeg je het maar, maar voor de rest stop ik ermee.

Liefs,
      Je stopt ermee om op mij te reageren? Graag.
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 3 Dislikes

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      In ieder geval Eric is niet naar Chili uitgeweken wegens (...)
      Waarom vraag je mij niet gewoon naar de reden? Dat scheelt veel giswerk.

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamirPlus Bekijk Berichten
      Rob zit toch weggescholen in Chili, dus die zie je nooit meer..... Terug!!

Zo deden Hollandse kinderen vroeger, maar wij hadden scooters en snelle brommers, dus op een gegeven moment was de afstand niet te doen voor ze, want we pakten ze altijd.
      Wij waren altijd in het dorp en zelfs in hun wijk, dan kenden we iemand ofzo en dan kwam je die Hollandertjes ook tegen.
      Veel meegemaakt zo, hahaha, honden achter ons aan gehad en vaders, etc.
      Als je iets niet kan zeggen, omdat je er niet voor kan staan en klappen vangen, dan moet je je bek houden.

Jammer dat we niet altijd kinderen zijn geweest, want dan heb je toch meer schijt en niemand kan je wat doen, omdat je zogenaamd minderjarig bent.
      Deze wereld is naar de knoppen, man. Die Joden zullen ten ondergaan door hetzelfde als wat ze zo hoog hebben zitten. (eenzijdige vrijheid, smiechterigheid, onmenselijkheid/ongelijkheid, ruggeprikkerij, etc.)
      Je zit gewoon de vooroordelen over marokkanen bevestigen.

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Of in Nederland wonen en op een Marokkaans forum te posten over wat er mis is met Nederland en/of het 'westen'.
      Of Kaaskop zijn en op een forum voor Nederlandse Marokkanen, wat dat dan ook precies wezen mag, berichten te plaatsen.

Of bewonderenswaardig, al die mensen die zich daar geen bal van aantrekken.

als je de hele dag bezig bent met het zoeken van confrontatie dan is er iets mis...

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Waarom vraag je mij niet gewoon naar de reden? Dat scheelt veel giswerk.
      Ik heb liever dat ik het niet zeker weet en bij gissen is nog ruimte voor relativering. Ik ga ook niet vragen naar datgene dat ik niet kan controleren.

Wat voor mij belangrijk is distilleren uit wat je hier plaatst wat je motivatie en redenen kunnen zijn.
      Als ik naar eerlijkheid en duidelijkheid zou willen zoeken dan zeg ik eerlijk gezegd dat jij het zelf niet weet!

Maar we blijven mensen omdat wij het goddelijke gift of vermogen hebben meegekregen om te blijven gissen!
      Stel je voor dat je alles met zekerheid zou weten? echt dodelijk en zal de mensheid in een chronische fatale depressie instorten.. Nee, ik vertrouw op mijn relatieve denkvermogen en gissen ..de waarheid laat ik in het midden.

Ik behoor tot de Wezens van het midden! alles ligt in het midden.
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Je stopt ermee om op mij te reageren? Graag.
      Nee, beter lezen, mevrouwtje.
      Ik zei, discussiëren.
      Ik reageer waarop en op wie ik wil.
      Maar op jou ga ik gewoon reageren, totdat je jezelf verontschuldigd, als dat ik zelf wil.
      Het is trouwens niet IK, maar JIJ die niet wil discussiëren, want jij wil je niet verontschuldigen, zodat we gewoon verder kunnen in vrede, dus doe maar niet zo raar en alsof ik het allemaal doe, terwijl je donders goed weet waar je mee bezig bent...

Doe maar lekker wat je niet laten kunt, Saartje, want daarvoor geef ik (nog) niet genoeg om je.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Je zit gewoon de vooroordelen over marokkanen bevestigen.
      En?
      Wat doe jij hier dan? Hahahaha
      Serieus, ga die kale kop van je polijsten!

P.s.: Misschien een geheimpje dat ik hier verklap, maar ik BEN EEN MAROKKAAN! Sssshhhhtt, niet verder vertellen... Trouwens ik was nog een kind, dus ik bevestig de vooroordelen over "Kinderen", weet je wel, KINDEREN?! Hahaha, ben je wel kind geweest? Of heb je een slechte jeugd gehad? Je kent het wel, de usual, blèèèèèèèèèèèèh, ik heb een slechte jeugd gehad en ik mocht niet met vriendjes spelen, ik moest van mijn vader aan zijn piemeltje zitten, etc.? Hahahaa, echt zielig man, maar ik heb er niks mee te maken, dus als je mij gaat afzeiken, dan doe ik dat ook bij jou. We zijn geen vrienden en we hebben nooit samen geknikkerd, of ik heb al je knikkers gewonnen! Hahaha
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten