Oorspronkelijk geplaatst door
SamirPlus
Hoepel zelf maar op, Heks! Je hebt een bezemsteel, dus je kan mooi wegvliegen...
Noem mij geen Trol, geen Pizatie of watdanook, want je KENT ME NIET en je HEBT ME ook NOOIT GEKEND!
Dus zolang je je niet verontschuldigd en zo door blijft gaan, dan weet je wel hoe ik op jou ga reageren.
Als je het niet wil, dan weet je wat je te doen staat, negeren of zelf uitloggen... Heel simpel!
Wow, ach ja, wat kan ik er aan doen, dat je zo vol van jezelf zit? Ik weet niet wat jij allemaal hebt meegemaakt, maar ik wil er niks mee te maken hebben, als het jou zo (zuur en vies) heeft gemaakt.
Je blijft ook maar gewoon doorgaan en dan zeg je dat ik moet ophoepelen? Oké, zal wel die vermeende logica van jou zijn.
Nogmaals Saartje, je hebt mij er niet mee, maar het enige wat ik meer krijg is, medelijden, want je bent een moeder.
Alsjeblieft, laat mij met rust en probeer mij niet op te voeden, want ik kan je nu al zeggen, dat je mij nooit zou kunnen veranderen, hahaha, hoe kan je iemand veranderen, zoals ik? Ik ben tot het punt gekomen, dat ik geestelijk volgroeid ben en het past bij mijn leeftijd en fysieke gesteldheid, dus probeer maar als "zoekende"(want dat ben je) mij van mijn voetstuk af te halen... Veel succes, mevrouwtje!
Kan je er niet bij, dat jij de enige bent met wie ik zogenaamd problematisch discussieer? Hoe kan dat? En ik weet dat jij met meerdere gasten problemen hebt, dezelfde problemen, want je noemt mij net al Pizatie, dan heb je het over Desi, dan die, dan zus, dan zo en je blijft maar doorgaan.
Misschien heb je wel gewoon een man nodig, een echte man nodig, maar helaas ben ik die man niet voor jou, sorry, Saartje.
Laat je me nu weer met rust, aub?
Bladwijzers