Rob Gosseling op een Marokkaans forum; - Pagina 12
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 12/14 EersteEerste ... 2111213 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 111 tot 120 van de 137

Onderwerp: Rob Gosseling op een Marokkaans forum;

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Standaard Re: Rob Gosseling op een Marokkaans forum;

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamirPlus Bekijk Berichten
      Nee, beter lezen, mevrouwtje.
      Ik zei, discussiëren.
      Ik reageer waarop en op wie ik wil.
      Maar op jou ga ik gewoon reageren, totdat je jezelf verontschuldigd, als dat ik zelf wil.
      Het is trouwens niet IK, maar JIJ die niet wil discussiëren, want jij wil je niet verontschuldigen, zodat we gewoon verder kunnen in vrede, dus doe maar niet zo raar en alsof ik het allemaal doe, terwijl je donders goed weet waar je mee bezig bent...

Doe maar lekker wat je niet laten kunt, Saartje, want daarvoor geef ik (nog) niet genoeg om je.
      Oh op die fiets. Je bedoelt gewoon ik ga niet meer discussiëren als ik met mijn mond vol tanden sta, maar verder wel weer reageren. Wat jammer nou, ik wil namelijk niets met een trollende takfierende #raisedhere te maken hebben en nu ophoepelen Pizatie.
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 3 Dislikes

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Oh op die fiets. Je bedoelt gewoon ik ga niet meer discussiëren als ik met mijn mond vol tanden sta, maar verder wel weer reageren. Wat jammer nou, ik wil namelijk niets met een trollende takfierende #raisedhere te maken hebben en nu ophoepelen Pizatie.
      Hoepel zelf maar op, Heks! Je hebt een bezemsteel, dus je kan mooi wegvliegen...
      Noem mij geen Trol, geen Pizatie of watdanook, want je KENT ME NIET en je HEBT ME ook NOOIT GEKEND!
      Dus zolang je je niet verontschuldigd en zo door blijft gaan, dan weet je wel hoe ik op jou ga reageren.
      Als je het niet wil, dan weet je wat je te doen staat, negeren of zelf uitloggen... Heel simpel!

Wow, ach ja, wat kan ik er aan doen, dat je zo vol van jezelf zit? Ik weet niet wat jij allemaal hebt meegemaakt, maar ik wil er niks mee te maken hebben, als het jou zo (zuur en vies) heeft gemaakt.
      Je blijft ook maar gewoon doorgaan en dan zeg je dat ik moet ophoepelen? Oké, zal wel die vermeende logica van jou zijn.
      Nogmaals Saartje, je hebt mij er niet mee, maar het enige wat ik meer krijg is, medelijden, want je bent een moeder.
      Alsjeblieft, laat mij met rust en probeer mij niet op te voeden, want ik kan je nu al zeggen, dat je mij nooit zou kunnen veranderen, hahaha, hoe kan je iemand veranderen, zoals ik? Ik ben tot het punt gekomen, dat ik geestelijk volgroeid ben en het past bij mijn leeftijd en fysieke gesteldheid, dus probeer maar als "zoekende"(want dat ben je) mij van mijn voetstuk af te halen... Veel succes, mevrouwtje!

Kan je er niet bij, dat jij de enige bent met wie ik zogenaamd problematisch discussieer? Hoe kan dat? En ik weet dat jij met meerdere gasten problemen hebt, dezelfde problemen, want je noemt mij net al Pizatie, dan heb je het over Desi, dan die, dan zus, dan zo en je blijft maar doorgaan.
      Misschien heb je wel gewoon een man nodig, een echte man nodig, maar helaas ben ik die man niet voor jou, sorry, Saartje.
      Laat je me nu weer met rust, aub?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      In ieder geval Eric is niet naar Chili uitgeweken wegens "het vergeten dochtertje van Pablo Neruda"

Je zou bijna willen denken :" toen brak de Islam in NL uit en de Marokkanen namen de straten over "..Reden voor Eric om het benauwd te krijgen en vertrok richting Chili wegens het vergeten dochtertje van Maria Hagenaar. Eric trouwde met een Chileense
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Waarom vraag je mij niet gewoon naar de reden? Dat scheelt veel giswerk.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Ik heb liever dat ik het niet zeker weet en bij gissen is nog ruimte

(...)

Wat voor mij belangrijk is distilleren uit wat je hier plaatst wat je motivatie en redenen kunnen zijn.

Nee, ik vertrouw op mijn relatieve denkvermogen en gissen ...
      Gissen ja plus een flinke dosis zelfvertrouwen en wantrouwen naar de ander toe. In tegenstelling tot velen hier ben ik altijd transparant geweest betreffende mijn opvattingen.

Plaats een quote van mij ipv te gissen.

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556381

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joesoef Bekijk Berichten
      als je de hele dag bezig bent met het zoeken van confrontatie dan is er iets mis...
      Dat is iets heel anders dan wat jij oorspronkelijk schreef en niet voorbehouden aan RG.

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamirPlus Bekijk Berichten
      Hoepel zelf maar op, Heks! Je hebt een bezemsteel, dus je kan mooi wegvliegen...
      Noem mij geen Trol, geen Pizatie of watdanook, want je KENT ME NIET en je HEBT ME ook NOOIT GEKEND!
      Dus zolang je je niet verontschuldigd en zo door blijft gaan, dan weet je wel hoe ik op jou ga reageren.
      Als je het niet wil, dan weet je wat je te doen staat, negeren of zelf uitloggen... Heel simpel!

Wow, ach ja, wat kan ik er aan doen, dat je zo vol van jezelf zit? Ik weet niet wat jij allemaal hebt meegemaakt, maar ik wil er niks mee te maken hebben, als het jou zo (zuur en vies) heeft gemaakt.
      Je blijft ook maar gewoon doorgaan en dan zeg je dat ik moet ophoepelen? Oké, zal wel die vermeende logica van jou zijn.
      Nogmaals Saartje, je hebt mij er niet mee, maar het enige wat ik meer krijg is, medelijden, want je bent een moeder.
      Alsjeblieft, laat mij met rust en probeer mij niet op te voeden, want ik kan je nu al zeggen, dat je mij nooit zou kunnen veranderen, hahaha, hoe kan je iemand veranderen, zoals ik? Ik ben tot het punt gekomen, dat ik geestelijk volgroeid ben en het past bij mijn leeftijd en fysieke gesteldheid, dus probeer maar als "zoekende"(want dat ben je) mij van mijn voetstuk af te halen... Veel succes, mevrouwtje!

Kan je er niet bij, dat jij de enige bent met wie ik zogenaamd problematisch discussieer? Hoe kan dat? En ik weet dat jij met meerdere gasten problemen hebt, dezelfde problemen, want je noemt mij net al Pizatie, dan heb je het over Desi, dan die, dan zus, dan zo en je blijft maar doorgaan.
      Misschien heb je wel gewoon een man nodig, een echte man nodig, maar helaas ben ik die man niet voor jou, sorry, Saartje.
      Laat je me nu weer met rust, aub?
      Hoepel op trol, ik wil niets met je te maken hebben, duidelijk?
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 3 Dislikes

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten

Plaats een quote van mij ipv te gissen.

In tegenstelling tot velen hier ben ik altijd transparant geweest betreffende mijn opvattingen.
      Als er velen zijn die liever genuanceerd willen zijn dan transparant, dan mag je best kanttekeningen plaatsen bij veel van je opvattingen. Logisch toch!
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Dat is iets heel anders dan wat jij oorspronkelijk schreef en niet voorbehouden aan RG.

Ik bedoel hetzelfde maar dan anders, komt af en toe verkeerd uit m'n mond.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Abudhar komt als controleur binnen met overal commentaar op , niets is goedgenoeg voor hem.. je zou denken dat hij een betaalde abonnement heeft.

Wat laf is is verwachten dat anderen het vuile werk voor je zouden gaan doen, awa sir takhdem 3la raseK! dayer lina oejra wella?

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Hoepel op trol, ik wil niets met je te maken hebben, duidelijk?
      Ja, helaas kan ik dat niet zo geloven...
      Je blijft mij toch trol noemen.
      Als je niks met mij te maken wilde hebben, dan ga je jezelf niet zo verlagen voor mij.
      Je kruipt haast door het stof voor mij. Je eet zowat uit mijn hand.
      Iig, gewoon niet meer reageren op mij met je rotzooi, want je bent gewoon niet mooi als je zo zuur en vies doet.
      Totaal niet aantrekkelijk!
      Voor de rest moet en mag je zelf weten wat je doet in je leven, dus voor jou zou ik niet eens moeten bestaan, maar je weet dat er iets is en dat je fout zit.
      Ga maar lekker om je heen slaan of zo, want mij kan het niks meer schelen.
      Je weet zelf wel wat ik bedoel.
      Ik kan niet blijven proberen extra aardig tegen je zijn, als je zelf niet hetzelfde doet.

Doeiii en ik hoop echt het beste voor je
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Wat willen de chronische klagers hier eigenlijk?

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten