Rob Gosseling op een Marokkaans forum; - Pagina 14
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 14/14 EersteEerste ... 41314
    Resultaten 131 tot 137 van de 137

Onderwerp: Rob Gosseling op een Marokkaans forum;

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Standaard Re: Rob Gosseling op een Marokkaans forum;

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin.N Bekijk Berichten
      Kun je op je Chileense verblijfsvergunning (zonder Ned paspoort) over de hele wereld reizen?

Dat jij Nederland een kutland vindt moet jij weten. Maar dan vraag ik me toch af waarom je zo nodig met Nederlanders wilt blijven discussieren.

In Chili heb je niets met Nederland te maken of met de EU waar je ook zo graag op afgeeft. Wat boeit het jou, je bent toch niet van plan om terug te keren. Wat maakt het jou uit wat er hier gebeurt?

Wat dat betreft zie ik wel enige overeenkomsten tussen jou en Revisor. Die kankert ook alleen maar op Nederland, maar het vreemde is dat hij hier weer niet weg te branden is (kennelijk gaat bij hem op wat je het meest haat heb je ook het meest lief) Geldt dat voor jou ook?

Ik hoop niet dat je terugkeert want wat mij betreft mag je fijn in je Chili blijven wonen. Nog meer negatievelingen kunnen we (vind ik) niet gebruiken in Nederland.
      Grappig Karin. Heel veel prikkers op dit forum uiten regematig een mening over het buitenland. In het bijzonder over de VS, Israel en Palestina. Waarom zou ik dat niet ook kunnen doen wonende in Chili?

Over de hele wereld niet. Maar wel in de meeste latijns-amerikaans landen. Met mijn cedula identidad chilena vlieg ik in oktober maar Cuzco.

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146357

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Grappig Karin. Heel veel prikkers op dit forum uiten regematig een mening over het buitenland. In het bijzonder over de VS, Israel en Palestina. Waarom zou ik dat niet ook kunnen doen wonende in Chili?
      Inderdaad.

Zo schijn ik als NL moslima het ook niet over Marokko te mogen hebben omdat ik geen Marokkaanse ben, maar Riffijnen wel over Palestina of zelfs Myanmar. Hoe ga je het begrijpen
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 2 Likes, 4 Dislikes

Important Prikker geïntegreerde berberleeuw's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      242817

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Inderdaad.

omdat ik geen Marokkaanse ben, maar Riffijnen
      Weird!
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Dankbaarheid aan God, meer dan dat ken ik niet.
      Dankbaarheid omdat je Marokkaan bent, dankbaar omdat je als Amazigh geboren bent, dankbaar natuurlijk voor mijn opvoeders, die het uit dankbaarheid van God hebben gedaan.
      Maar het meest dankbaar ben ik, dat ik in een vreemd land mocht leven, zonder mijn familie te hoeven missen.
      Als er hier in Nederland inderdaad minder Marokkanen waren geweest, dan was het niet zo "leuk/fijn" geweest.
      Ik heb een vreemde taal geleerd, om dan er niks mee te kunnen?
      Nee, ik ben er dankbaar voor, dat ik met die taal ook nieuwe broeders kan begrijpen en verstaan.
      Het bind ons en wat ons bind, dat zou voor altijd moeten houden.
      Maar...
      Mensen zijn verraderlijk, als het weer. Het is een constante strijd om het Goede te doen, want je word met de dag geconfronteerd met het menselijk gedrag, van vrienden en familie.
      Daarom is het leven van een "Goeierik" ook zo eenzaam, want wie kent het niet, die constante verleidingen en getrek aan je lustgevoelens, om het Slechte te doen of in ieder geval het Goede te laten...
      Een Baken van Verlichting en Hoop, dat is wat Maroc.nl hoort te zijn, maar ja, dat gaat niet met vijandige tegenstanders.
      Zolang we niet als vrienden kunnen discussiëren over onze verschillen, dan blijft het bij dat, we zullen nooit enig overeenkomst zien en we blijven hangen in ons "onwetendheid".
      Bijna alle kwetsingen van het menselijke hart, komt voort uit "onwetendheid", want het mag wel duidelijk wezen dat een vader niet zomaar zijn kind slaat, enz.
      Gelukkig, en ik ben er heel dankbaar voor, dat ik God ken.
      God weet alles het beste en weet wat in de harten speelt van Mensen.

Dankbaarheid tonen aan God, dat doen wij, Moslims, elke seconde dat we leven, anders ben je geen Goeierik, want ook Moslims zijn gewoon Mensen, en die maken dus weleens fouten...
      Je kan hier wel een heel boek over uitwijden, maar dat hoeft niet nodig te zijn, als we elkaar kunnen aanvullen.(Sympathie en empathie, etc.)

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Wat een warme welkome topic voor Eric!
      Iedereen die er toedoet is komen opdraven met of zonder cadeautje ..

Eic is hier geboren zou je bijna denken .. we vieren zijn verjaardag als je meeleest:

Surprise surprise! ( vergeet even zijn kaalheid, kleur en tot welke soort hij zou behoren ..)

SamirDedankabre mag best vaker koffie drinken en zijn vriendschap met zichzelf vieren!
      Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lezenswaard H. Bekijk Berichten
      Ik moet zeggen, dat ik me niet heel erg stoor aan zijn aanwezigheid. Ik lees dan ook niet alles wat hij te melden heeft, maar wat ik zo nu en dan lees vind ik niet echt heel erg racistisch ofzo. Bovendien zie ik hem niet zo vaak schelden zoals sommigen dat hier doen als ze met hem in discussie gaan. Nou ja, discussie. Mocht je een voorbeeld hebben van onvergeeflijke racisme of islaamhaat van zijn kant, dan graag. En dan bedoel ik niet zijn groepsdenken, zoals jouw soort of jullie dit jullie dat. Dat doen de moslims hier ook, in groepen denken, dus niet onvergeeflijk.

Waarom ben je ineens zo veranderd?

Eric de Blois is dezelfde pedofiel en Islamhater.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Jan 2020
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamirPlus Bekijk Berichten
      Je komt nota bene op een Marokkaans/Islamitische forum en gaat je storen aan dat wat je opzoekt? Noemen ze dat niet een ruziezoeker?

Dit is wel een leuke topic leden. 3 jaar oud maar nog steeds actueel.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten