.................
.................
Laatst gewijzigd door Liberate; 19-09-17 om 20:50. Reden: ..............
Ik moet zeggen, dat ik me niet heel erg stoor aan zijn aanwezigheid. Ik lees dan ook niet alles wat hij te melden heeft, maar wat ik zo nu en dan lees vind ik niet echt heel erg racistisch ofzo. Bovendien zie ik hem niet zo vaak schelden zoals sommigen dat hier doen als ze met hem in discussie gaan. Nou ja, discussie. Mocht je een voorbeeld hebben van onvergeeflijke racisme of islaamhaat van zijn kant, dan graag. En dan bedoel ik niet zijn groepsdenken, zoals jouw soort of jullie dit jullie dat. Dat doen de moslims hier ook, in groepen denken, dus niet onvergeeflijk.
"My main disappointment in life is that year after year I discover that there are fewer and fewer intelligent people in the world."
@Beheer....
Mag topic verwijderd worden aub!![]()
Liever Eric die duidelijk is dan neppe Marokkanen die hier zijn meer om te benadrukken dat ze uitverkoren zijn ( want Chleuh en de rest haten ze ) ..ik hoef geen namen te noemen..
Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.
Ga zo door desi
Ik ben niet zo'n achterbaks figuur als jij. Ik sta achter wat ik zeg en onder mijn eigen naam : Eric de Blois. Iedereen mag en kan mijn facebook bezoeken onder dezelfde naam.
Jij desi bent een achterbaks ventje dat ruzie zoekt met telkens een nieuwe nick.
Als je lef hebt geef je je echte naam en je facebook. Anders hou je maar je grote bek dicht
Wow, A3Robbi is hard geworden en begint het gepest zat te worden... Hij begint eindelijk voor zichzelf op te komen!
Man, wie had dat ooit gedacht!
Ja, ik zie het trouwens, dat je niet achterbaks bent...
Je komt nota bene op een Marokkaans/Islamitische forum en gaat je storen aan dat wat je opzoekt? Noemen ze dat niet een ruziezoeker?
Ik ga je echt niet zielig vinden (maar je bent het wel!), want je bevestigd het allemaal ook nog eens ff fijn.
Je bent gewoon een wolf, dan mag je wel schaapskleren aan doen, maar de getrainde oog ziet dat jij een wolf bent, in schaapskleren.
Dit is mijn mening en als het je niet bevalt, dan raad ik je aan eerst naar de namen te kijken en mij niet meer te lezen. Heel simpel! Negeren heet dat. Ik kan jouw berichten dan, volgens mij, nog wel zien en er zorgeloos op reageren? Haha, dat is beter, toch?
Alle moslims op een kam scheren dat is verschrikkelijk alsof ik alle blanken ga beschuldigen op de moorden van moslims. Dit gaat heel ver en misschien moet beheer iets aan doen want hij is zijn naam DUBOIS is eerder gebanned maar hij heb daar niks van geleerd.
Ik heb wel meer hekel aan vogel slaaf dan nazie DUBOIS als ik eerlijk moet zijn. Omdat slaafvogel dichtbij is en op elke moment in je rug kan steken en nazies je houd hun ver weg en je weet dat je hem constant in de gaten moet houden. Lezenswaard is ook zo'n poesje geworden met z'n domme slappe houding.
Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.
Bladwijzers