Steeds meer athe´sten in Marokko - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/3 EersteEerste ... 23
    Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: Steeds meer athe´sten in Marokko

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146354

Standaard Re: Steeds meer athe´sten in Marokko

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamirPlus Bekijk Berichten
      Ik zeg helemaal niks, maar jij weet donders goed wat ik bedoelde en ermee meen, ja, want jij kan precies in mijn hart kijken wat er echt in me afspeelt of waarom ik sommige dingen zeg zoals ik ze zeg...

Trouwens heb je weleens gehoord van het spreekwoord, "die is van zijn geloof afgevallen"?
      Juffrouw_Saartje, hoe kan ik duidelijk tegen jou zijn? Ik weet niet, maar ik voel mij een beetje ge´ntimideerd door jou.
      Jij komt met allemaal van die "krachttermen", dat ik denk whoa! relax, take it easy, take a Sisi!

Wil je een kusje, Saartje?
      Zoals ik al eerder zei, het kan mij niet zo veel schelen wat je loopt te zeveren, trollen, draaien. In dit geval even wel, want er staat hier te veel op het spel om dit af te doen met wat verdraaiingen, dat ik eigenlijk met een klein fijn boortje in je hersenpannetje een gaatje had moeten maken om te kijken wat werkelijk jouw bedoeling was, terwijl je tot 3 keer in ÚÚn zin ondubbelzinnig zegt dat zo iemand geen moslim meer is.

El mohiem, met takfieren ga je bij mij een grens over, duidelijk?
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 2 Dislikes

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Steeds meer athe´sten in Marokko

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Zoals ik al eerder zei, het kan mij niet zo veel schelen wat je loopt te zeveren, trollen, draaien. In dit geval even wel, want er staat hier te veel op het spel om dit af te doen met wat verdraaiingen, dat ik eigenlijk met een klein fijn boortje in je hersenpannetje een gaatje had moeten maken om te kijken wat werkelijk jouw bedoeling was, terwijl je tot 3 keer in ÚÚn zin ondubbelzinnig zegt dat zo iemand geen moslim meer is.

El mohiem, met takfieren ga je bij mij een grens over, duidelijk?
      Nee, maar wil je weten hoe je het duidelijk kan maken en duidelijk bent? Met een kusje afsluiten.

Kusje, Saartje?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten