Ik hoop dat ik ongelijk heb: Het lijkt alsof we naar een grote oorlog toe gaan. - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/14 EersteEerste 12312 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 139

Onderwerp: Ik hoop dat ik ongelijk heb: Het lijkt alsof we naar een grote oorlog toe gaan.

Prikker Nidam's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Ik hoop dat ik ongelijk heb: Het lijkt alsof we naar een grote oorlog toe gaan.

An ancient Elasmobranch fish that has a long tail and a bone spike with a groove leading to a venom gland. they are found in tropical and subtropical seas, as well as the amazon river, the st john's river, and a few rivers in asia. freshwater stingrays eat mainly fish but also shellfish, but saltwater stingrays eat shellfish and occasionally fish.

in recent years stingrays have recieved a bad rep because of an unfortunate incident with conservationist Steve Irwin. Stingrays in queensland have been tortured, mutilated, and killed for this, although it is wrong and is the last thing Steve wouldve wanted. i loved Steve and was devastated when i heard he died, BUT it wasnt the Stingrays fault. the cameraman got too close to the Ray, which made it flip out, but it wasnt his fault either. it was the definition of "Wrong place, Wrong time." Anyone who kills a Ray to 'avenge' steve is a moron. Stingrays are awesome...

Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Ik hoop dat ik ongelijk heb: Het lijkt alsof we naar een grote oorlog toe gaan.

Er gaat geen ´grote oorlog´ komen. En binnen welke tijdsbestek moet dat gaan gebeuren?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737766

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      De Amerikanen werken naar een oorlog toe. Het wordt steeds erger.
      Welnee. Denk dat het een-tweetje is tussen Trump en de president van China Xi Jinping. Trump heeft altijd al gezegd dat China dreh- und angelpunkt is in dezen. China is de navelstreng van Noord-Korea.

Knip de navelstreng door en het hele Noord-Koreaanse kaartenhuis dondert ineen. Daar is geen oorlog voor nodig. Trump pakt het slim aan.

Superman, die de Verenigde staten altijd op het laatste ogenblik redt van de ondergang blijkt uiteindelijk een chinees te zijn. Xi Jinping is het kryptonite van Noord-Korea.

China’s mood on North Korea is toughening – The Guardian
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038350

Die beef tussen Trump en Jung Un komt ook behoorlijk onnozel over. Vooral van Amerikaanse kant.
      Heb overigens meer begrip voor Noord-Korea dan die Cowboys die de wereld denken te sturen naar eigen belang.

Het zal ook nooit zover komen dat Amerika aanvalt. ondenkbaar.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072963

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      Die beef tussen Trump en Jung Un komt ook behoorlijk onnozel over. Vooral van Amerikaanse kant.
      Heb overigens meer begrip voor Noord-Korea dan die Cowboys die de wereld denken te sturen naar eigen belang.

Het zal ook nooit zover komen dat Amerika aanvalt. ondenkbaar.
      Dus dat.
      viejo pendejo se extravia

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072963

Zomaar een paar kleine gebeurtenissen van de afgelopen anderhalf jaar.

Zweden heeft de dienstplicht ingevoerd, ook voor vrouwen.
      Nederland heeft de dienstplicht voor vrouwen wettelijk ingevoerd
      Duitse politicus vraagt aan de Duitsers om een noodrantsoen aan te leggen
      Dit gaat nergens over.

Zweden is geen lid van de NAVO, en er melden zich te weinig vrijwilligers voor het beroepsleger. Ze willen 4.000 mensen werven.

https://www.metronieuws.nl/nieuws/bu...nd-de-volgende

In Nederland gaat het om emancipatie / gelijkschakeling mannen en vrouwen. Er verandert verder niets.

https://www.defensie.nl/actueel/nieu...k-voor-vrouwen

In het Duitse geval gaat het om een concept-plan van een jaar geleden m.b.t. burgerbescherminng bij natuurrampen en terroristische aanslagen. Nooit meer wat van vernomen.

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072963

De Amerikanen werken naar een oorlog toe. Het wordt steeds erger.
      Nee, niet 'de Amerikanen'. Trump roept van alles; de man is gestoord en verandert op een dag drie keer van mening. De kans dat de VS Noord-Korea aanvalt nadert 0.

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072963

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Welnee. Denk dat het een-tweetje is tussen Trump en de president van China Xi Jinping.
      Nou nee. Trump wil zoals gewoonlijk dat China voor hem de kolen uit het vuur haalt. China heeft daarentegen geen enkele ambitie om Noord-Korea te destabiliseren. Dat zou leiden tot:

a) De Korea's worden herenigd en het Amerikaanse leger staat opeens aan de Chinese grens. Heeft China geen ruk zin in.

b) Half Noord-Korea vlucht naar China. Onrust, gedoe, heeft China ook geen ruk zin in.

Dat staat nota bene in het artikel waarnaar jij de link plaatst.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      248329

Zelf die militaire orde alhier is bang voor een derde wereldoorlog binnen vier jaar.

Dan moet dat jaar wel zijn in het jaar van de Rat.

Ik weet niet welke betekenis de Chinezen geven aan het jaar van de Rat.
      Ik denk niet veel goeds.
      Dit jaar is het jaar van de Haan. Pikorde dus.
      Volgend jaar het jaar van de Hond.
      Blaffende honden bijten niet,maar valse honden?
      Dan het echte fijne jaar van het jaar van het Varken.
      Het Varken is weldenkend en heel erg sociaal en slim.
      Veel intellectuelen hebben dit sterrenbeeld. Een beeld die iedereen kan behagen omdat ze veelzijdig zijn en ook zeer kritisch en vooral zeer ontwikkeld.
      En dan komt het jaar van de Rat.

Trump is volgens mij een Hond.
      Bush was ook een Hond.
      Die heeft als die valse Hond Irak om zeep geholpen en nu die wederzijdse haat tussen soeni/sjia islam.
      En dan diegenen die zich beroepen op jihad.

We zijn er niet en Poetin is een Draak.
      Draken zijn meer sportief en maar kunnen ook zeer beschadigd zijn en dan domme dingen doen.
      Nou wie niet, als ze maar niet op het rode knopje gaan drukken toch?

fijne dag iedereen...
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      248329

En Erdogan is een Paard. Die hinnikt nog al wat en trapt al die onverlaten die hij niet zint het gevang in.
      Maar Erdogan is geen Arabisch Paard.
      Nou dan....

Hij wil het grootste rijk stichten zoals de Ottomanen destijds. Hij dient zich aan als een broeder.
      Maar die zogenaamde broeders vanuit het westen hebben allemaal verschillende petten dus op.
      Het gevaar schuilt maar in een klein hoekje en Europa maakt het ook niet al te lang meer.

Het kapitaal op de financiele markt is gewoonweg die dooddoener die al die burgers in Europa nog meer uitelkaar gaan drijven, wie zal de sterkste leider aller tijden worden in Europa.

Het is nog maar zeventig jaar geleden dat wij in Vrede dus leven, maar die Vrede heeft wel een prijs.
      En die prijs zal geleverd moeten worden in dialogen en vooral respect voor elkaar.

Maar dit zie ik nog niet gebeuren.
      Het rechtse gepeupel schreeuwt moord en brand,en de elite weet hier geen raad mee.

Des te meer mensen in armoede gaan verkeren des te eerder er die oorlog aanbreekt.

In Afrikaanse landen zijn al die kinderen in de meerderheid,ook in het Midden-Oosten en niet in Europa waar de vergrijzing toe neemt.

De vlam moet maar in de pan schieten des te moeilijker om die brand te gaan blussen.

Maar misschien valt het allemaal wel mee...

fijne dag iedereen.....

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten