Ik hoop dat ik ongelijk heb: Het lijkt alsof we naar een grote oorlog toe gaan. - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/14 EersteEerste ... 23413 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 139

Onderwerp: Ik hoop dat ik ongelijk heb: Het lijkt alsof we naar een grote oorlog toe gaan.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

Standaard Re: Ik hoop dat ik ongelijk heb: Het lijkt alsof we naar een grote oorlog toe gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Welnee. Denk dat het een-tweetje is tussen Trump en de president van China Xi Jinping. Trump heeft altijd al gezegd dat China dreh- und angelpunkt is in dezen. China is de navelstreng van Noord-Korea.

Knip de navelstreng door en het hele Noord-Koreaanse kaartenhuis dondert ineen. Daar is geen oorlog voor nodig. Trump pakt het slim aan.

Superman, die de Verenigde staten altijd op het laatste ogenblik redt van de ondergang blijkt uiteindelijk een chinees te zijn. Xi Jinping is het kryptonite van Noord-Korea.

China’s mood on North Korea is toughening – The Guardian

Ik denk dat Noord-Korea niet zo afhankelijk is van China. Ze zijn al decennialang gewend aan boycots en hebben zich daar ook op ingesteld. Noord-Korea is heel autarkisch en heeft een eigen netwerk om aan zaken en spullen te geraken buiten de boycots om.

China zal daarnaast Noord-Korea niet verraden.

Noord-Korea wordt onderschat wat zelfvoorzienendheid betreft. Het heeft China denk ik niet zo hard nodig om op eigen benen te staan.

Zie ook:

https://www.trouw.nl/home/-voedselcr...iet-~a3ff3c5e/
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Ik hoop dat ik ongelijk heb: Het lijkt alsof we naar een grote oorlog toe gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      Die beef tussen Trump en Jung Un komt ook behoorlijk onnozel over. Vooral van Amerikaanse kant.
      Heb overigens meer begrip voor Noord-Korea dan die Cowboys die de wereld denken te sturen naar eigen belang.

Het zal ook nooit zover komen dat Amerika aanvalt. ondenkbaar.

Eens!

Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Je bent en blijft zwak in mijn ogen kleine Revisor.

Kritische vragen ga je uit de weg en je blijft naar mijn mening koppig destructief bezig je eigen ondergang aan het plaveien op Maroc.nl.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ik denk dat Noord-Korea niet zo afhankelijk is van China. Ze zijn al decennialang gewend aan boycots en hebben zich daar ook op ingesteld. Noord-Korea is heel autarkisch en heeft een eigen netwerk om aan zaken en spullen te geraken buiten de boycots om.

China zal daarnaast Noord-Korea niet verraden.

Noord-Korea wordt onderschat wat zelfvoorzienendheid betreft. Het heeft China denk ik niet zo hard nodig om op eigen benen te staan.

Zie ook:

https://www.trouw.nl/home/-voedselcr...iet-~a3ff3c5e/

Wat plaats je hier? Wat is het standpunt van China inzake dit conflict? En die van Rusland?

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Maar een oorlog? Revisor laat zich door media-manipulatie een oorlog aanpraten.

En diezelfde manipulatietechnieken denkt Rev toe te passen op ons?

Wie denk je hier voor je te hebben?

Sorry,Revisor. Wij zijn geen doemdenkers of idioten als jij. ER komt geen oorlog. Punt.

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      Die beef tussen Trump en Jung Un komt ook behoorlijk onnozel over. Vooral van Amerikaanse kant.
      Heb overigens meer begrip voor Noord-Korea dan die Cowboys die de wereld denken te sturen naar eigen belang.

Het zal ook nooit zover komen dat Amerika aanvalt. ondenkbaar.
      Meer begrip voor Noord-Korea? Voor beiden heb ik geen begrip. De positie van Noord-korea is netzo verwerpelijk als die van de VS. Wat een pupers zijn die beide leiders. Puur egocentrisme en misplaatste trots. Twee pupers die elkaar bestoken met grote woorden en dreigementen over de ruggen van mijoenen burgers. Een overdosis nationale trots en machtsvertoon. Afschuwelijk dat tonen van militaire macht. Het beste zou zijn dat beide leiders sterven.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Meer begrip voor Noord-Korea? Voor beiden heb ik geen begrip. De positie van Noord-korea is netzo verwerpelijk als die van de VS. Wat een pupers zijn die beide leiders. Puur egocentrisme en misplaatste trots. Twee pupers die elkaar bestoken met grote woorden en dreigementen over de ruggen van mijoenen burgers. Een overdosis nationale trots en machtsvertoon. Afschuwelijk dat tonen van militaire macht. Het beste zou zijn dat beide leiders sterven.

Een wijze man aan het woord zonder te kijken naar wie ´Rob´ is.

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Wel vind ik dat alle sancties tegen Noord-Korea opgeheven moeten worden. Het helpt geen moer! De spanningen lopen alleen maar op en de burgers zijn daarvan de dupe
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Wel vind ik dat alle sancties tegen Noord-Korea opgeheven moeten worden. Het helpt geen moer! De spanningen lopen alleen maar op en de burgers zijn daarvan de dupe

Verstandig ook nog.

De leiding van Noord-Korea lijd niet onder sancties inderdaad maar de bevolking wel.

Respect voor je inzicht!

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liberate Bekijk Berichten
      Verstandig ook nog.

De leiding van Noord-Korea lijd niet onder sancties inderdaad maar de bevolking wel.

Respect voor je inzicht!
      Datzelfde geldt ook voor onder druk van de VS opgelegde sancties aan oa Iran en Venezuela. Niks sancties. Het gaat de VS geen pest aan als andere landen handel drijven met landen die op een zwarte lijst staan. Sancties treffen juist de burger en niet hun leiders. Cuba heeft ook enorm geleden onder een internationaal embargo. Dat heeft een desastreus effect op de welvaart in die landen. Landen isoleren heeft doorgaans weinig effect op het in die landen gevoerde beleid. We moeten met Noord-Korea gewoon weer om de tafel en ze betrekken bij de internationale gemeenschap. Das beter dan ze een grote bek geven.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten