Ik hoop dat ik ongelijk heb: Het lijkt alsof we naar een grote oorlog toe gaan. - Pagina 7
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 7/7 EersteEerste ... 67
    Resultaten 61 tot 66 van de 66

Onderwerp: Ik hoop dat ik ongelijk heb: Het lijkt alsof we naar een grote oorlog toe gaan.

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Ik hoop dat ik ongelijk heb: Het lijkt alsof we naar een grote oorlog toe gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ik ben nu geneigd om meer te denken dat dit een welbewuste en doordachte actie is en er toe dient om een openlijke oorlog met Iran te beginnen.

Als israel en de VS uit zichzelf de oorlog beginnen dan is duidelijk wie de oorlog begonnen is. Met deze moord dagen ze Iran uit om openlijk wat terug te doen. Dan heeft de VS weer een reden om nog iets ergers te doen. Iran moet dan weer reageren. Tot dat een openlijk oorlog onvermijdelijk wordt. Voor de rest van de wereld is dan minder duidelijk wie nu echt begonnen is.

Dan gaan ze Iran bombarderen. Iran is dan kapot gebombardeerd zodat israel een grotere voorsprong krijgt.
      Dat denk ik ook. Iran kan niet openlijk toeslaan. Doen ze dat wel riskeren ze een oorlog met de VS.

Daarom denk ik ook dat Iran wel hard terug gaat slaan zonder een direct link naar Iran. Ik verwacht ook dat het geweld zal toenemen en dat Iran haar invloed in stroomversnelling zal gaan uitbreiden. Iran heeft al heel veel invloed op Irak.

And last but not least denk ik dat Iran haar kernwapenprogramma gaat opschroeven. Rusland waarschuwde de VS hier al voor. Heel de wereld heeft gezien dat deze actie illegaal was en Iran kan niks anders doen dan kernwapens produceren om terroristische aanvallen van de VS te voorkomen.

Al-Sawt schreef het een paar jaar terug treffend op NVVD'; " Nucleaire wapens produceren ter afschrikking''. Trump had die generaal nooit aangevallen als Iran over kernwapens had beschikt.

Iran kan het nu makkelijker verkopen aan de wereld.
      Laatst gewijzigd door Artikel1; 09-01-20 om 22:39.

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745196

Standaard Re: Ik hoop dat ik ongelijk heb: Het lijkt alsof we naar een grote oorlog toe gaan.

.
      up!
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011793

De smerigste reactie kwam van Nederland.

Ze steunen de moordaanslagen van de VS en als Iran reageert met de raketaanvallen dan schreeuwen ze moord en brand.

Wat ik wel verbaasd over was is dat ex-minister van defensie van Nederland Hennis huppeldepup, nu werkzaam voor de VN in Irak, de rouwplechtigheid van de andere door de VS vermoorde militieleider bijwoonde.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

ⴰⴽⵟⴻⵟعصفورOiseau Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Een Nucleaire Wereldoorlog is binnen 30 jaar zeker niet ondankbaar!

Daarvoor zullen er wat grote natuurrampen huishouden!
      Oeps...?!

Minder dan 30 jaar blijkbaar..

Ik ga niet vechten maar wel vasten en veel Salat .
      Je wordt ¨origineel en authentiek¨ geboren.. langzamerhand verander je in een kopie om als Imperfect te eindigen.
      dit zeg ik.

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      De smerigste reactie kwam van Nederland.

Ze steunen de moordaanslagen van de VS en als Iran reageert met de raketaanvallen dan schreeuwen ze moord en brand.

Wat ik wel verbaasd over was is dat ex-minister van defensie van Nederland Hennis huppeldepup, nu werkzaam voor de VN in Irak, de rouwplechtigheid van de andere door de VS vermoorde militieleider bijwoonde.
      Hoezo verbaasd dit jou?

Ga je nou net zo dom reageren als die PVV-varkens?

Mevrouw Hennis heeft de begrafenis bijgewoond uit naam van de VN en de VN-fucntie die zij bekleed en mevr Hennis respecteerde ook de regels in het land door een hoofddoek te dragen. Mevrouw Hennis heeft de wetten van het land volledig gerespecteerd.

Waarom verbaasd het jou,Revisor, dat de wetten van een land worden gerespecteerd? Hennis handelde correct conform de wetgeving in het land waarin zij op dat moment verbleef.

Politiek gezien is het ook legaal wat Hennis doet omdat zij de begrafenis bijwoonde om de VN te vertegenwoordigen.

Wat is jouw probleem Revisor en waarom verbaasd jou de legale wettelijke handelingen van Hennis ?

Banned
      Ingeschreven
      Nov 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Jij zit als een van de weinige leden dicht bij de waarheid.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      nah, als ze een oorlog willen beginnen tegen iran dan waren daar al eerder signalen voor om die oorlog te beginnen. deze moord moet je echt puur zien als vergeldingsactie op de drone-aanval van iran op die saudische olieraffinaderij. iran weet dat ook donders goed. die proxy-oorlog tussen iran en de vs/israel/saudi arabië is al een poos bezig. rechtstreeks een oorlog beginnen tegen de vs die door een ramptoerist wordt geleid is een zelfmoordmissie. iran is niet bij machte om die oorlog te winnen. dat zou sowieso betekenen dat het regime uit 1979 weg is. dat zou betekenen dat een israel nog minder te vrezen zal hebben. en een vs die extra olievelden kan gaan looten.

iran zal zich wreken door een proxy-aanval in te zetten. meer dan dat zal er niet in zitten.

dat is de westerse gedachtegang die er achter zit. wat er echt gebeurd is of wat er gaande is, is niet duidelijk. too much noise and vectoring.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten