Inmiddels 2x geprobeerd en meerdere malen in slaap gevallen omdat ik deze 's avonds heb bekeken. Ik probeer hem nog een keer overdag te beluisteren. Als ik het samenvat gaat het over groentedrankjes, vasten en daarmee enorm afvallen en gezonder worden.
Ik wil wel eens die groentedrankjes gaan proberen. Ik vraag me af of een blender ook geschikt is, of dat je daar een sapcentrifuge voor moet hebben.
Ibrah had jij niet een tijd lang van die drankjes gemaakt?
-------Worship the Creator not the creation-------
Lekker!
Gezond word vaak gezien als smerig, terwijl dat juist helemaal niet zo is. Haha
Het is eerder omgekeerd, ongezond is smerig, zoals een kapsalon van 2 weken oud eten...
Bewegen is belangrijk en een balans zien te houden, dan mag je eten wat je wil en wordt het zelfs aangeraden, om jezelf een beetje te prikkelen. (inenten als het ware)
Anders word je maar een zwak schepsel!
En Bismillah zeggen voor elke maaltijd en Hamdoilillah na elke maaltijd, wil ook nog weleens helpen bewuster te gaan worden op je voedselinname.
Laat maar weten hoe het gaat!
Ben benieuwd of we een new and improved Revisor, een gereviseerde Revisor zeg maar, krijgen.
Dat lijkt me lastig !!! Niet kunnen koken...
Dat wordt ook meteen duurder,he. Gebakken vis kopen. Gegrilde kip. Rauwkostsalades. Stokbroodje erbij.
Het klinkt toch wel goed, Spitsboef !
En harinkjes zeker ! Van de visboer ? Die schijnen verser te zijn en smaken nog beter...
Gatsiederrie, rauw vlees!!!
Hoe kunnen jullie dat eten? Stelletje dieren!
Daar ben ik nog niet, ik ben nog aan het verhapstukken dat die man van docu 1 aan het begin een enorme pens/buik had en hoe hij er later uit zeg. Bijna niet te geloven. Ik zit er serieus aan te denken om ook groene smoothies te gaan maken. Ik wacht even op antwoord van onze smoothie expert. Daarna zal ik me gaan werpen op what the health.
Bladwijzers