Waarom bevriest maroc.nl - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/4 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 38

Onderwerp: Waarom bevriest maroc.nl

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349538

Standaard Re: Waarom bevriest maroc.nl

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barania Bekijk Berichten
      Ik heb ze nu toch mijn meiden, dan kan ik ze maar beter laten praten toch? Zo'n zwijgzame avatar familie is ook niets, alleen J_S aan het woord , de hele tijd maar die discussies. Tja, als je het zo bekijkt is het wel een vooruitgang. Het lijkt nu net alsof maroc.nl heel veel dames erbij heeft. Problem solved !!!!
      het is best wel geniaal eigenlijk want niemand kan je zo traceren.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072961

Ik zeg Linux. Ben je meteen af van al dat gezeik

https://www.ubuntu-nl.org/ubuntu/
      viejo pendejo se extravia
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

Could B Prikker Rayhana777's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      als je toch gaat herinstalleren zou ik geen tijd besteden aan cleanen. das het zelfde als een grote schoonmaak houden in je huis en dan het huis afbreken. doe nu dan vooral die adwcleaner en een scan met malwarebytes als je de pc nog een tijdje nodig hebt. ccleaner is ook het werk niet. nee dat bedoelde ik niet echt. meer dat boekhoudprogramma, veel van dat programma's maken gebruik van bepaalde schillen van software. zoals een internet explorer. en sowieso, de aivd en al die enge overheidsagentjes vinden het heerlijk om in persoonlijke spullen van onschuldigen te graaien. als je echt niet gevolgd wenst te worden dan moet je brieven gaan versturen met de post of de postduif.
      Gisteren was ik doodmoe. Ik gebruik mijn laptop alleen om een filmpje te kijken of even 'te chillen' op dit forum. 's ochtends zit ik hier achter mijn computer met meerdere schermen, vanwaar ik ook veel van mijn werk verricht. Omdat ik niets vreemds met die laptop doe, behalve youtube en maroc, ga ik die niet herinstalleren, maar eerst die adwcleaner gebruiken. Werkt dat niet, ga ik over op een andere browser. Pas dan ga ik drastisch worden.

Volgens mij wordt zo'n beetje alles bekeken, ook de google drive heb ik me laten vertellen en ja boekhoudprogramma's zijn tegenwoordig online. Vroeger moest ik zeulen met allerlei floppies en disks en steeds de nieuwste backup erop doen. Het voordeel is wel dat ik overal in de wereld kan inloggen, maar of het allemaal zo safe is betwijfel ik.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 5 Thanks, 5 Likes, 2 Dislikes

Ingeschreven
      Oct 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten

Op zich geen gek idee, dat heeft mijn zoon op 1 van zijn laptops. Ik zie echter alleen maar 1 browser staan. Werkt Explorer op Linux beter dan op Windows?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 8 Thanks, 8 Likes, 2 Dislikes

Ingeschreven
      Oct 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      het is best wel geniaal eigenlijk want niemand kan je zo traceren.
      Mijn familie staat gewoon op mijn profiel, zelfs mijn bijdragen worden nu verzameld weergegeven.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 6 Thanks, 6 Likes, 2 Dislikes

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349538

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rayhana777 Bekijk Berichten
      Gisteren was ik doodmoe. Ik gebruik mijn laptop alleen om een filmpje te kijken of even 'te chillen' op dit forum. 's ochtends zit ik hier achter mijn computer met meerdere schermen, vanwaar ik ook veel van mijn werk verricht. Omdat ik niets vreemds met die laptop doe, behalve youtube en maroc, ga ik die niet herinstalleren, maar eerst die adwcleaner gebruiken. Werkt dat niet, ga ik over op een andere browser. Pas dan ga ik drastisch worden.

Volgens mij wordt zo'n beetje alles bekeken, ook de google drive heb ik me laten vertellen en ja boekhoudprogramma's zijn tegenwoordig online. Vroeger moest ik zeulen met allerlei floppies en disks en steeds de nieuwste backup erop doen. Het voordeel is wel dat ik overal in de wereld kan inloggen, maar of het allemaal zo safe is betwijfel ik.
      dan kan het ook hardwarematig iets zijn. dus niet software. misschien dat je geheugen bevriest. dus vol raakt van alle emoties op le maroc.nl. maar kan ook een virus zijn. het is in ieder geval niet normaal. boekhoudprogramma's hebben ook meer geheugen nodig. als je dan nog iets anders doet tegelijkertijd kan het zijn dat je te weinig geheugen hebt. deze issue met je laptop kan dus heel breed zijn. of misschien helemaal niet. even dus wat doen.

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349538

Op zich geen gek idee, dat heeft mijn zoon op 1 van zijn laptops. Ik zie echter alleen maar 1 browser staan. Werkt Explorer op Linux beter dan op Windows?
      linux is extra kritisch op hardware. vooral het geheugen. het is ook een hoop gedoe voordat je de juiste distro hebt gevonden die voor jou gaat werken. en IE op Linux installeren is hetzelfde als heiligschennis. ze gaan je op een zwarte lijst plaatsen. en linux moet je ook echt leren gaan gebruiken. veel distro's lijken tegenwoordig wel op windows. maar ja, dan kan je net zo goed gewoon op windows blijven. of misschien upgraden naar windows 10.

Draaksteker H.P.Pas's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      723392

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten

Het gezeik op Maroc ? Lijkt me technocratisch niet op te lossen.
      Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid dan leugens.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Wie gebruikt nou nog Internet Explorer?
      Juffrouw_Saartje, echt weer iets voor jou!
      Ga je weer koppig zijn en doordrammen, totdat Internet Explorer al je computers heeft vernield?
      Ik denk dat het daarom is dat je niet normaal kan discussiëren, want je hebt gewoon nog Internet Explorer, volgens mij veranderd 'ie alle woorden voor jou en word het allemaal negatiever uitgelegd/verwerkt, dan het daadwerkelijk is... Ik kan er geen andere verklaring voor bedenken.

Nu begrijp ik het...!!

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072961

Internet Explorer werkt in het geheel niet in Linux, omdat het een Windowsprodukt is.

Windowsprogramma's werken niet (zonder meer) op Linux. Maar van veel gebruikte programma's als Firefox, Opera, Thunderbird (email), VLC (media afspelen) bestaan ook Linuxvarianten. Verder is er een gratis officepakket, LibreOffice, dat grotendeels compatibel is met MS Office. Alles gratis.

Je hebt qua internetbrowsers de keuze uit Firefox, Chrome, Chromium (Linuxversie van Chrome), Opera, en nog een stoet onbekendere en onhandigere browsers.
      viejo pendejo se extravia

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten