Nederlandse protitutiebeleid van ''prostitutie is vrijwillig'' is feitelijk verkrachting legaliseren - Pagina 16
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 16/17 EersteEerste ... 6151617 LaatsteLaatste
    Resultaten 151 tot 160 van de 167

Onderwerp: Nederlandse protitutiebeleid van ''prostitutie is vrijwillig'' is feitelijk verkrachting legaliseren

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Nederlandse protitutiebeleid van ''prostitutie is vrijwillig'' is feitelijk verkrachting legalis

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      .

Ha, de deskundigen op dit gebied weten er weer alles van, vraag me af hoe?
      Ik heb alleen maar een steengoede bron geplaatst,haha. Ik ben geen ´deskundige´.

https://www.nationaalrapporteur.nl/b...m23-233408.pdf
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Nederlandse protitutiebeleid van ''prostitutie is vrijwillig'' is feitelijk verkrachting legalis

Criminaliteit loont niet! (Hoe je het ook wendt of keert)
      Prostitutie en dergelijke worden niet voor niets omringd door criminele activiteiten, dus begrijp niet dat mensen/beleidsmakers zich zo laten "gijzelen" door prostituees.
      Ik zou gewoon zeggen, eigen schuld is dikke bult.
      Zij delen hun geld ook niet, als er geen pooier of iets dergelijks bij was, dus ik ga mij niet druk maken, als het fout gaat(wat dus te verwachten is).

Het is net als olie en dergelijke exploiteren en dan "aardbevingen" en "natuurrampen" aangrijpen, om het als een oorzaak weg te zetten. Dat is de omgekeerde wereld!
      Dat is dan zoiets zeggen als, die mensen moeten daar weg en de volkeren moeten verkassen, omdat zij dan last krijgen van de aardbevingen en dergelijke, waardoor zij(oliemaatschappijen die het exploiteren) dus zielig zijn, omdat zij dan "hun werk" niet normaal kunnen doen.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Deskundigen en iedereen die er maar mee te maken heeft, die zijn vooringenomen. Het zijn mensen, dus ook feilbaar.(maken fouten, niet perfect)
      Ik kijk naar wat de Universele Wetten zijn hierover en dat is dat prostitutie fout is, dus wat mensen er maar over zeggen, het is niets dan "wat mensen erover zeggen".
      Universele Wetten of Goddelijke Wetten zijn voor iedereen geldig en voor eeuwig. Je kunt zeggen dat we spreken over "Universele Mensenrechten" en dus niet ter discussie mogen staan, dus never nooit niet in het geding zijn!

Zoals ik al zei is het voor mannen die naar de Wallen gaan not done, dus voor vrouwen zou hetzelfde moeten gelden. Zij moeten het ook not done vinden. 100% is een goede schatting, lijkt mij. Ongeacht wat ze erover zeggen. Jouw lichaam is jouw tempel. Ik kan niet begrijpen dat mensen daarover moeten discusseren. Waarom zou iemand dan voor prostitutie kiezen, vind ik dan een veel betere vraag.

Trivia: (beetje stereotyperen mag wel, als ikzelf Marokkaan ben)

Grootste scheldwoord van (Marokkaanse) mannen naar vrouwen toe, is........?

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamirPlus Bekijk Berichten
      Deskundigen en iedereen die er maar mee te maken heeft, die zijn vooringenomen. Het zijn mensen, dus ook feilbaar.(maken fouten, niet perfect)
      Ik kijk naar wat de Universele Wetten zijn hierover en dat is dat prostitutie fout is, dus wat mensen er maar over zeggen, het is niets dan "wat mensen erover zeggen".
      Universele Wetten of Goddelijke Wetten zijn voor iedereen geldig en voor eeuwig. Je kunt zeggen dat we spreken over "Universele Mensenrechten" en dus niet ter discussie mogen staan, dus never nooit niet in het geding zijn!

Zoals ik al zei is het voor mannen die naar de Wallen gaan not done, dus voor vrouwen zou hetzelfde moeten gelden. Zij moeten het ook not done vinden. 100% is een goede schatting, lijkt mij. Ongeacht wat ze erover zeggen. Jouw lichaam is jouw tempel. Ik kan niet begrijpen dat mensen daarover moeten discusseren. Waarom zou iemand dan voor prostitutie kiezen, vind ik dan een veel betere vraag.

Trivia: (beetje stereotyperen mag wel, als ikzelf Marokkaan ben)

Grootste scheldwoord van (Marokkaanse) mannen naar vrouwen toe, is........?
      Ik denk dat het aan de mannen en vrouwen zelf is om te beslissen of het done is of not done.

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146356

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Ik ben niets naar je toe in deze. Inderdaad niet objectief, maar ook niets anders. Het gaat niet om jou, en ik wil hier ook niet met je over praten, dat vind ik irrelevant. Als ik hier al iets over wil lezen, dan lees ik Zondares' blogspot, en niet Juffrouw_Saartjes posts over prostitutie.

Hier heb ik je een jaar geleden trouwens al op gewezen. En nu begin je weer alsof het om jou gaat. Nee dus.
      FYI die zondares blogspot had ik destijds al gelezen. Dit onderwerp gaat niet om mij, maar jouw opmerking gaat wel degelijk over mij:

@ Juffrouw_Saartje: ga je het bestuderen? Dan ben je wel even bezig. Als je je maar niet in je hoofd haalt dat je het daarna beter weet, want dat doe je niet.

Alsof ik onderzoeken uit mijn duim zuig. Ik ben klaar met jou. Hier op maroc.nl zal het over alles gaan behalve jou. Ik heb niets aan mensen die niet objectief zijn. Zoals ik al zei, volkomen zinloos. Dag Olive.
      -------Worship the Creator not the creation-------

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Een paar jaar geleden heb ik gewerkt aan rapport over een veilig werk omgeving voor mensen in een risicogroep (verstandelijkbeperkt, psychiatrische achtergrond). Ik heb daarvoor ook rapportages over prostitutie gelezen en enkele forums over prostitutie.
      Wat daarbij opviel is dat er een zwart gat is. Rapportages gaan uit van meetbare ‘dingen’ en dat is enigzinds logisch. De groep die zich in het zwarte gat bevindt is onbekend.
      Al is het in de meetbare groep ‘maar’ acht procent die wordt gedwongen, dan is het alsnog zeer alarmerend. Daarnaast heb je nog het zwarte gat. De rapportages die er zijn waarschuwen duidelijk hiervoor, het illegale ‘thuiscircuit’. Op fora was er ook duidelijk te zien dat dat niet mengt. Iemand uit het legale circuit kan zeggen wat ze wil maar het gaat om wat ze ziet in haar kring. Niet om de kring die vrijwel onzichtbaar is maar die terdege bestaat. Het is logisch om te verwachten dat in die illegale kring de gedwongen prostitutie veel hoger ligt dan bij de andere groep.

Dan de wallen. Het is een beetje onzin om te denken dat de politiek het te doen is om die vrouwen. De schoonmaak is begonnen omdat men zag dat ondermeer de Heineken ontvoerders kringen daar belegde in panden. Überhaupt is het ontroerendgoed daar in handen van criminelen die hun geld hebben wit gewassen. Die zelfde criminelen maakte daar ook de dienst uit op straat. De gemeente had steeds meer problemen om daar dingen rond te krijgen, zelfs de straatverlichting kleurde daar rood.
      De gemeente kreeg er dus niets meer voor elkaar, bewoners werden geterroriseerd even als bonafide ondernemers. De gemeente kon alleen wat doen als er een mogelijkheid werd gevonden om alsnog dat aan te pakken. Die mogelijkheid bleek te zijn om dat te doen via gedwongen prostitutie. Alleen op die manier was het aan te pakken. Het was dus voornamelijk eigen belang. Gelukkig pakte het goed uit voor de dames die worden gedwongen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038349

Niet de Wallen. Die Heineken ontvoerder Cor van Hout heeft in Alkmaar hoerenhokken. Had..

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038349

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Bedankt Gadjo, ik ga het zeker bestuderen. Kom hier op terug.
      Graag gedaan. Waarom heb ik zo’n voorgevoel dat je niet van mening gaat veranderen.
      Anyway, zo zie je dat dit fenomeen, dwang in het bijzonder, vrij abstract is.
      Jij brengt het vrij stellig en gooit met getallen alsof het de beurs van gisteren betrof.

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      Niet de Wallen. Die Heineken ontvoerder Cor van Hout heeft in Alkmaar hoerenhokken. Had..

Klopt. Had tussen aanhalingstekens moeten staan. Kan even niet op denamen komen. Voornamelijk zwart geld uit de eerste generatie koffieshop houders.

iig, het loopt nog steeds uit de klauwen daar.

Onbudsman Amsterdam over de wallen:

https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...rdam~bc1d8231/

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038349

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joesoef Bekijk Berichten
      Klopt. Had tussen aanhalingstekens moeten staan. Kan even niet op denamen komen. Voornamelijk zwart geld uit de eerste generatie koffieshop houders.

iig, het loopt nog steeds uit de klauwen daar.

Onbudsman Amsterdam over de wallen:

https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...rdam~bc1d8231/
      Ik vind het allemaal wat overdreven. Vroeger lagen ze op een hoopje voor te spuiten en te roven op de wallen, dan heb ik het nog niet eens over zeedijk. Kom er nu al jaren niet, maar kan me niet voorstellen dat het erger is. Misschien wat drukker met grote lenzen en paraplu’s die je ogen uitsteken maar verder..

“varen op de grachten na 11 uur ’s avonds te verbieden”

Dit zou dan wel een goed besluit zijn. Alleen een verbod op ghettoblasters na 11 werkt niet. De studenten kakkers geven geen ruk om die regel. Wel zonde voor de mensen die snachts in stilte willen genieten tijdens hun boottochtje.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten