Ik draag de laatste tijd alleen maar zwart - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/13 EersteEerste 12312 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 127

Onderwerp: Ik draag de laatste tijd alleen maar zwart

Could B Prikker Fata_Morgana's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      9

Standaard Re: Ik draag de laatste tijd alleen maar zwart

Terug naar mijn kledingcollectie. De kast hangt vol met zwarte kleren met daarnaast wat rood/bordeaux (warme kleuren) om mee te combineren.
      In de zomer is mijn basiskleur wit waarbij ik vrolijke kleuren draag zoals turquoise, aquamarijn of roze. Ik begin het nu al een beetje zat te worden dat zwart. Ik wil snel over op Denim.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 6 Thanks, 6 Likes, 0 Dislikes

gelukszoeker nacht's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fata_Morgana Bekijk Berichten
      In de zomer is mijn basiskleur wit waarbij ik vrolijke kleuren draag zoals turquoise, aquamarijn of roze. Ik begin het nu al een beetje zat te worden dat zwart. Ik wil snel over op Denim.
      van zwart naar denim. alsof je een diamant inruilt voor een homp klei. denim is ordinair. zwart is stijlvol en mooi.
      ik draag alleen maar zwart. het hele jaar door.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 3 Likes, 0 Dislikes

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Gebruik één account tegelijk. Dit is verwarrend. Ik ga voortaan er vanuit dat al jouw accounts hier verschillende personen zijn. Dus dan zeg ik nu bemoei je er niet mee ik had het niet tegen jou...
      Ze kan er niks aan doen dat ze een gespleten persoonlijkheid heeft.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 5 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

Denim is geen kleur maar een stof. Je kunt dus ook zwarte denim kleding dragen.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fata_Morgana Bekijk Berichten
      Terug naar mijn kledingcollectie. De kast hangt vol met zwarte kleren met daarnaast wat rood/bordeaux (warme kleuren) om mee te combineren.
      Waarom in de winter geen vrolijke kleuren?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 5 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Warda2017 Bekijk Berichten
      De geschiedenis lijkt me bekend. Je hebt daardoor nu eenmaal te maken met de Koninklijke Avatar Familie, ik had het ook liever bij Juffrouw Saartje gehouden, deal with it, dat doe ik ook.
      Als jij er mee zou dealen zou je gewoon JS houden en niet zo janken om duimpjes. Welkom in de real world waar je leert omgaan met tegenslagen in plaats van ervoor weg te lopen.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Zwart is de "kleur" van de islam. Past goed bij onderdrukking.
      Domme reactie.

In de islamitische wereld gebruikt men verschillende kleuren maar als je één prominente kleur aan de islam wil koppelen dan is dat de kleur groen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Prikker Nancy Fantoom's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nacht Bekijk Berichten
      van zwart naar denim. alsof je een diamant inruilt voor een homp klei. denim is ordinair. zwart is stijlvol en mooi.
      ik draag alleen maar zwart. het hele jaar door.
      Ha ha, ik wist wel dat ik je naar mijn topic kon lokken, die was voornamelijk bedoeld om jou de brandende vraag te stellen, waarom je alleen maar zwart draagt. Neemt niet weg dat ik het echt zelf nu even zat ben.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 7 Thanks, 7 Likes, 0 Dislikes

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Deze Eric is bezeten door Iblis ( hij ontbijt en gaat naar bed met Haat voor de Islam)

Voor zijn minnares is hij weer van andere mening over le noir :

All black everything
      Mensen die zeggen dat zwart geen kleur is, hebben nog niet goed opgelet. Want zwart is wel degelijk een kleur en ook nog een die never out of style is. 9 van de 10 mensen heeft deze kleur als basis in hun garderobe en een good base it is! Zwart kan voor vrijwel iedere gelegenheid (bruiloften uitgezonderd). En het dragen van zwart heeft dus ook nog heel veel voordelen. Want: je bent nooit overdressed en ziet er meestal chique uit. Dit zijn de voordelen van zwart dragen:
      1. Je hoeft je geen zorgen te maken over matchende kleding. Zwart op zwart op zwart misstaat nooit. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over kleuren die bij elkaar vloeken.
      2. Op zwart zie je haast nooit vlekken. No more drama! Wanneer jij zwart draagt hoef je je in de pauze geen zorgen te maken over zitten op dat fijne bankje buiten in de zon.
      3. Je kunt laag over laag over laag dragen. Kies hierbij voor verschillende structuren/prints om je outfit interessant te maken. All black everything!
      4. Het flatteert vrijwel iedereen. Zwart staat bijna iedereen goed (er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen). Natuurlijk maakt het je in de winter bleker dan in de zomer, maar dit is gauw opgelost met een zelfbruinerof zonnebankje op z’n tijd.
      5. Het maakt je look volwassen. Wordt jij altijd om je legitimatie gevraagd ook al ben je boven de 21? Met zwart zie je er vast volwassener uit. Give it a try!
      6. Je kunt los gaan met je accessoires. Als je hele outfit zwart is kun je losgaan met de accessoires. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je over de top bent want je kleding is de juiste basis.
      7. Het werkt voor ieder seizoen. Zwart wordt in ieder seizoen gedragen: of het nu die warme jas is, of die fijne summer dress.
      8. Zwart is flatteus. Het is algemeen bekend dat donkere kleuren afslanken waar lichte tinten juist vergroten. Let hier dus op wanneer je voor de spiegel staat: wat wil je laten opvallen en wat mag iets minder?
      9. Je kunt goed experimenteren met soorten stoffen. Of je nu kiest voor velvet, kant of leer: zwart is een go. Het fijne hiervan is ook, dat het minder opvalt of je dure of goedkopere kleding draagt. In zwart zijn je secrets safe. ;-]
      10. It never goes out of style! Je hoeft je geen zorgen te maken over de trends van het volgende seizoen. In zwart ben je altijd oké.
      Ben jij heilig overtuigd? Shop hier onze zwarte favorieten:
      Pin It!

-----
      Als je indruk wilt maken, is er daarom maar één kleur die er toe doet. Of je nou naar een sollicitatiegesprek gaat of op een date gaat. Rood is pretty damn sexy, maar van zwart krijg je zelfvertrouwen en dat is pas echt hot.

Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011804

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nancy Fantoom Bekijk Berichten
      Ha ha, ik wist wel dat ik je naar mijn topic kon lokken, die was voornamelijk bedoeld om jou de brandende vraag te stellen, waarom je alleen maar zwart draagt. Neemt niet weg dat ik het echt zelf nu even zat ben.
      Hij is meer een kruising tussen een anarchist / kraker / alternatieveling, die dragen meestal de kleur zwart.

Ik draag trouwens meestal de kleur blauw met als afwisseling wat bruin, grijs en groen. Mijn T-shirt garederobe is voor 80 % zwart. Ik draag nooit geel rood, oranje, paars.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten