Vrouwen behaardheid
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/5 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 43

Onderwerp: Vrouwen behaardheid

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19823

Standaard Vrouwen behaardheid

Hoe denken jullie over lichaamshaar als ik vragen mag ?
      Benen armen etc ?

De reden dat ik dit vraag en deel is dat ik dames die ermee zitten probeer te motiveren zichzelf te accepteren zoals ze geschapen zijn en te laten weten dat er niks vies of onvrouwelijks aan is wat helaas wel zo aangeleerd wordt en dat iedereen het groeit. De een alleen wat meer dan de ander.

Het doet me gewoon pijn als ik zie /hoor dat een vrouw er onzeker mee is. Dat ze denkt een verkeerde lichaam te hebben of zelfs bang is nooit een partner te vinden die haar accepteert om haar lichaamshaar beenharen... Door de media. Gilette venus veet al die ontharingssalons en reclame etc heeft het nu die imago van vies... Dat een vrouw alleen hoofdharen hoort te hebben.

Het is een onderwerp dat me heel veel doet. Als voorbeeld gebruik ik vaak van waarom kunnen vrouwen in maghreb/rkempo wel met beenharen en zelfs voetharen lopen zonder enig probleem niemand die er raar van opkijkt.
      Oudere generatie vrouwen hier die er ook gewoon mee rondlopen zonder zorgen. Je hebt het vast weleens gezien bij je tantes oid. Maar nu is het hier voornamelijk bij de jongere generaties bij 1 stoppel bijvoorbeeld al drama en word ze vies aangekeken

Ben gewoon benieuwd hoe anderen erover denken en of er meer zijn die mijn mening/kijk erop delen.

Door mensen te benaderen hoop ik ze aan het denken te zetten en zo bewustzijn ervoor te creeëren zeg maar. En dames die ermee zitten te motiveren.
      In mijn ogen is het persoonlijk een vorm van schoonheid.

Eenieder is anders en uniek en dat is goed en mooi. Bewustzijn creeëren en positiviteit delen is alles wat ik probeer te bereiken.

Sorry voor de lap tekst

Ik vind het gewoon zo apart dat het tegenwoordig bij 1 stoppel al tfoe a3lik is. Het is echt iets van de jongere generaties volgens mij.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038343

Standaard Re: Vrouwen behaardheid

Mooi hoor.

Ik ben om! Heb je nog meer?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 3 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19823

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      Mooi hoor.

Ik ben om! Heb je nog meer?
      Is dat sarcastisch ?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038343

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amazigh91 Bekijk Berichten
      Is dat sarcastisch ?

No.Heb je nog meer of niet? Anders vraag ik SF
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Hoe denken jullie over lichaamshaar als ik vragen mag? Benen armen etc ?
      Moet iedereen zelf weten. Maar ik heb wel het idee dat ook jij weer een taboe hebt: scheren.

Wat is er verkeerd aan scheren, wanneer iemand glad en zonder haar mooier of beter vindt?

Behaarde benen vind ik niet mooi. Ook niet bij mannen. Maar als iemand dat wél mooi vindt zul je mij niet horen.

Kale geslachtsdelen vind ik niet sexy. Maar mijn voorkeur is geen maat voor wat anderen moeten vinden...

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19823

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Moet iedereen zelf weten. Maar ik heb wel het idee dat ook jij weer een taboe hebt: scheren.

Wat is er verkeerd aan scheren, wanneer iemand glad en zonder haar mooier of beter vindt?

Behaarde benen vind ik niet mooi. Ook niet bij mannen. Maar als iemand dat wél mooi vindt zul je mij niet horen.

Kale geslachtsdelen vind ik niet sexy. Maar mijn voorkeur is geen maat voor wat anderen moeten vinden...
      Ik heb niks tegen scheren.
      Ik ben niet anti ontharen maar tegen het zogenaamde schoonheidsideaal dat vrouwen haarloos dienen te zijn

Stille wateren 7eloua's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      491760

Tegenwoordig plakken ze er glittergel op. Statements. Millennials willen ook statements maken. Voor in de geschiedenisboeken enzeu.
      “And sometimes I have kept my feelings to myself, because I could find no language to describe them in.”
      — Jane Austen, Sense and Sensibility

Highly Special Person

19-06-2004
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19823

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7eloua Bekijk Berichten
      Tegenwoordig plakken ze er glittergel op. Statements. Millennials willen ook statements maken. Voor in de geschiedenisboeken enzeu.
      Maak jij ook een statement ? Ouderwets laten groeien

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caecilius Bekijk Berichten
      Jij zou zelfs sex met je moeder hebben en dat als ´gewoon´ en als recht op sexuele vrijheid kwalificeren.
      Dat niet want ik heb daar geen behoefte aan. Maar moreel zie ik geen bezwaar. Ja sexuele vrijheid is een recht als de deelnemende partijen aan bepaalde sexuele handelingen daarvoor vrijwillig kiezen. Sex onder dwang valt daar niet onder. Sex tussen neef en nicht of met een tante of oom is moreel geen enkel bezwaar.

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik heb niks tegen scheren.
      Ik ben niet anti ontharen maar tegen het zogenaamde schoonheidsideaal dat vrouwen haarloos dienen te zijn
      Dat ben ik met je eens. Ik vind een behaarde vagina ook aantrekkelijker.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten