Gaan we weer: - Pagina 11
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 11/23 EersteEerste ... 10111221 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 101 tot 110 van de 227

Onderwerp: Gaan we weer:

☆ Nsa Li Nsak ☆ M@riska's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1223545

Standaard Re: Gaan we weer:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      Haashaas? vast niet. SF misschien? Die is volgens mij ook al jaren genezen van dat woord.

kun je niet ophalen? dit moet tot de bodem worden uitgezocht
      Eric heeft het al geplaatst?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Verbaas me dat intelligente juff zich druk maakt om dislikes. Helemaal met de weet van wie het komt..
      Dat zou je zo kunnen denken ja. Echter volgens mij gaat het saartje niet zo zeer om de dislikes zélf, maar om de gevolgen in de vorm van rode balkjes. En daar staat dan ook nog iets over "bedenkelijke reputatie" onder. Dat is niet leuk en rechtvaardig naar iemand toe die netjes en fatsoenlijk schrijft. Eén enkele persoon kan er voor zorgen dat iemand rode balkjes krijgt. Daar klopt toch helemaal niks van?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 2 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038348

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [email protected] Bekijk Berichten
      Eric heeft het al geplaatst?
      Toch haas. weliswaar een misplaatste grap.

Eric is op dreef.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038348

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Dat zou je zo kunnen denken ja. Echter volgens mij gaat het saartje niet zo zeer om de dislikes zélf, maar om de gevolgen in de vorm van rode balkjes. En daar staat dan ook nog iets over "bedenkelijke reputatie" onder. Dat is niet leuk en rechtvaardig naar iemand toe die netjes en fatsoenlijk schrijft. Eén enkele persoon kan er voor zorgen dat iemand rode balkjes krijgt. Daar klopt toch helemaal niks van?

Volgens mij let niemand op balkjes in welke kleur dan ook. marginaal wat mij betreft. mensen weten zelf of ze netjes/fatsoenlijk schrijven, die bevestiging heb je niet nodig, al helemaal niet in vorm van een meter onder je nick.

Dit hele gedoe neigt naar gedrag van de kleuterschool. Juff zou hier de verstandige moeten zijn, tegenpartij valt weinig verstand bij te brengen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Volgens mij let niemand op balkjes in welke kleur dan ook. marginaal wat mij betreft. mensen weten zelf of ze netjes/fatsoenlijk schrijven, die bevestiging heb je niet nodig, al helemaal niet in vorm van een meter onder je nick.

Dit hele gedoe neigt naar gedrag van de kleuterschool. Juff zou hier de verstandige moeten zijn, tegenpartij valt weinig verstand bij te brengen.
      Waarom bestaan die balkjes dan als het toch niks zegt? Ik vind het juist heel erg opvallen. De meeste leden hebben groene balkjes, daardoor vallen de rode des te meer op... Ik begrijp de frustratie en die vind ik dan ook terecht. De schuld ligt mede bij het systeem. Er kan misbruik gemaakt worden van bepaalde functies. En dat kan niet de bedoeling zijn geweest.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038348

Waarom bestaan die balkjes dan als het toch niks zegt? Ik vind het juist heel erg opvallen. De meeste leden hebben groene balkjes, daardoor vallen de rode des te meer op... Ik begrijp de frustratie en die vind ik dan ook terecht. De schuld ligt mede bij het systeem. Er kan misbruik gemaakt worden van bepaalde functies. En dat kan niet de bedoeling zijn geweest.
      ik kan je met alle zekerheid zeggen dat als mijn blokjes rood waren geweest dat me dat compleet onverschillig had gelaten. ik kijk er eigenlijk nu voor het eerst na..

Misschien dat juff maar beter niet op een forum moet komen als ze het zo serieus neemt. lijkt me gezonder. 20 nicks nemen om rode blokjes te compenseren is weird.

magoed, waar maak ik me druk om
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

ik kan je met alle zekerheid zeggen dat als mijn blokjes rood waren geweest dat me dat compleet onverschillig had gelaten. ik kijk er eigenlijk nu voor het eerst na..

Misschien dat juff maar beter niet op een forum moet komen als ze het zo serieus neemt. lijkt me gezonder. 20 nicks nemen om rode blokjes te compenseren is weird.

magoed, waar maak ik me druk om
      Mij persoonlijk maken die rode blokjes ook niets uit. Ik heb soms een rood blokje als desi effe bezig is geweest.

Maar als een ander daar wél moeite mee heeft dan neem ik dat serieus. We zijn niet allenaal hetzelfde. Niet iedereen haalt zijn schouders op waar anderen dat wel doen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038348

Mij persoonlijk maken die rode blokjes ook niets uit. Ik heb soms een rood blokje als desi effe bezig is geweest.

Maar als een ander daar wél moeite mee heeft dan neem ik dat serieus. We zijn niet allenaal hetzelfde. Niet iedereen haalt zijn schouders op waar anderen dat wel doen.
      Er zijn ergere zaken op de wereld.

Nu heb ik een brandende vraag aan leden. Wie mag ik disliken? heb sterk de behoefte om te disliken
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Er zijn ergere zaken op de wereld.

Nu heb ik een brandende vraag aan leden. Wie mag ik disliken? heb sterk de behoefte om te disliken
      Mij. Ga je gang. Mij doen dislikes niets.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

gelukszoeker nacht's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8

Precies. Wegkijkers.
      wegkijken is het beste wat je kan doen anders voedt je het alleen maar.

voor desi en js leveren die dislikes en ruzies veel aandacht op (negatieve aandacht is ook aandacht). niet alleen van elkaar, ook van andere forumleden. het halve forum wordt meegesleurd in dat theatrale aandachtscircus.

kan me voorstellen dat forumleden daar geen trek in hebben en wegkijken. allerlei leden hebben er trouwens al bij herhaling op gereageerd om het op te lossen zonder dat het effect had. op een gegeven moment houdt het op en kijken mensen de andere kant op. die hebben meer dingen aan hun hoofd dan zich steeds weer bezig te houden met 2 forumleden die elkaars aandacht blijven opzoeken.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten