Supermarkt tokkies bij de koffiecorner - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/4 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 31

Onderwerp: Supermarkt tokkies bij de koffiecorner

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776489

Standaard Re: Supermarkt tokkies bij de koffiecorner

Waarom stoort je dat eigenlijk, Sportfreak, dat een klein aantal mensen dagelijks gratis koffie haalt bij sommige Appie Heijn-filialen en andere winkels ?

Ik stoorde me trouwens aan Hamertje- over Tokkies gesproken.
      Ze hebben z'n volledig overbodige kopje koffie-goudmerk inmiddels afgeserveerd. (ING bank).
      De afwasmachine kon al die half opgedronken kopjes niet meer verwerken...

Prikker saritaa's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Waarom stoort je dat eigenlijk, Sportfreak, dat een klein aantal mensen dagelijks gratis koffie haalt bij sommige Appie Heijn-filialen en andere winkels ?

Ik stoorde me trouwens aan Hamertje- over Tokkies gesproken.
      Ze hebben z'n volledig overbodige kopje koffie-goudmerk inmiddels afgeserveerd. (ING bank).
      De afwasmachine kon al die half opgedronken kopjes niet meer verwerken...
      Storen niet echt, maar meer uit verbazing. Ik zag pas ook een man en een vrouw gezellig aan de koffietafel bij appie, ik was wat vergeten en moest weer naar de supermarkt, dit keer de plus en tot mijn verbazing zag ik het stelletje weer aan de koffietafel. Haha, ik vond dat eigenlijk wel komisch.misschien is het een soort hobby? Maar goed, ik ben het met je eens dat de graaiers de werkelijke tokkies zijn. Gelukkig is daar wat aan gedaan.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776489

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saritaa Bekijk Berichten
      ................................. Ik zag pas ook een man en een vrouw gezellig aan de koffietafel bij appie, ik was wat vergeten en moest weer naar de supermarkt, dit keer de plus en tot mijn verbazing zag ik het stelletje weer aan de koffietafel. Haha, ik vond dat eigenlijk wel komisch.................
      Hahaha...wat een grap.... waarom zouden ze het doen, joh ? Het is eigenlijk een soort overdekt mini-terrasje. Mensen kijken.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Hahaha, hey Eke! .. Alles goed?.. Je klinkt wel zo. .. Houden zo en het beste!... Ik ben het ook heel erg eens met jou over graaiers vs. kleine profiteurs... Wij deden niet anders, met Sinterklaas en schoentjes zetten bij de Supermarkt, hahaha!!.. De groetjes Eke en nogmaals het allerbeste... Je mag best wel even laten weten hoe het met je gaat hoor... Je stoort ons er niet mee, gewoon lekker onder een kopje virtuele koffie, haha... Ik houd wel op! Daaaaaaaahaaaaaaaaag!

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrz Bekijk Berichten
      Ik tokkel ook wat op de gitaar... lol https://soundcloud.com/hugo32/hugo-v...3-412-13032018
      Hahaha en tokkie op piano doen... Hoe kom je erop?! :P.. Nooit veranderen, vriend! Peace!

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776489

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamirPlus Bekijk Berichten
      Hahaha, hey Eke! .. Alles goed?.. Je klinkt wel zo. .. Houden zo en het beste!... Ik ben het ook heel erg eens met jou over graaiers vs. kleine profiteurs... Wij deden niet anders, met Sinterklaas en schoentjes zetten bij de Supermarkt, hahaha!!.. De groetjes Eke en nogmaals het allerbeste... Je mag best wel even laten weten hoe het met je gaat hoor... Je stoort ons er niet mee, gewoon lekker onder een kopje virtuele koffie, haha... Ik houd wel op! Daaaaaaaahaaaaaaaaag!

Ja !!!! Was het je eigen schoen, SP of was de supermarkt al overgegaan op zelf geknutselde schoentjes ? Dat laatste bleek toch praktischer want al die kleine afgeragde schoentjes waarmee ook gevoetbald werd leken teveel op elkaar als die kuikens hen ophaalden.

Wat een hartelijke reaktie weer van jou, Samir Plus ! Dank je wel
      Nou vooruit. Een klein beetje over mijzelf. Het gaat nog niet zo goed. Waar zit m'n energieknop ????

Je weet het Samir. Het gaat om vertrouwen/overgave. Met name wanneer dat moeilijk is.

Liefs en tot een ander keertje !

Duikertje... mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48986

Is dat een energieknop om iemand beetje op te laden die rilde van de kou en een zwak gestel had die je probeert /probeerde te genezen? Of een energieknop om mensen proberen op te winden waar je geen sex mee wilt hebben???? In dat geval zou ik die energieknop gewoon lekker met rust laten.........

Of gebruik je knopje op jezelf... lol.
      My Daily Peace of Music:
      http://www.soundcloud.com/hugo32

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ja !!!! Was het je eigen schoen, SP of was de supermarkt al overgegaan op zelf geknutselde schoentjes ? Dat laatste bleek toch praktischer want al die kleine afgeragde schoentjes waarmee ook gevoetbald werd leken teveel op elkaar als die kuikens hen ophaalden.Wat een hartelijke reaktie weer van jou, Samir Plus ! Dank je wel Nou vooruit. Een klein beetje over mijzelf. Het gaat nog niet zo goed. Waar zit m'n energieknop ????Je weet het Samir. Het gaat om vertrouwen/overgave. Met name wanneer dat moeilijk is. Liefs en tot een ander keertje !
      Ja, beter, rustig aan doen, Eke... Zoals ze in het Engels zeggen, "Easy does it!". ... En ja, nooit problemen gehad met schoentjes verwisselen, want we kregen zo een kaartje met een nummertje en wij waren erop gebrand onze spullen te krijgen. Haha.. We hadden er recht op!! haha... Maar ja, mag je het je allemaal maar wel gaan en een hele goede avond verder, Eke... Knap maar lekker op en spaar je energie voor leuke dingen, want meestal krijg je daar vanzelf weer energie door (terug). ... Ja, het is niet moeilijk om jouw leuke bijdrages te missen, tussen al deze negatievelingen en negatieve nieuwtjes... Ik bedoel dan op het item dat ze brengen of waar de wereld naar toe lijkt te gaan, zo langzamerhand... Het is één en al ellende, lijkt het wel... Ze willen zelfs Sinterklaas afschaffen?!!!... Straks gaan ze Sint-Maarten ook nog afschaffen!!!!!... Best zielig voor die kinderen, maar ja, dan ben jij een baken van hoop, hehe... Alles wat gratis is, dat is het mooiste in het leven... hehe, teminste, dat zeggen ze... Ik denk dat een goed of vriendelijk woord net zo is, gratis en geen moeite, dus vandaar, maar graag gedaan hoor, Eke... Dan kan ik wel genieten van die nietszeggende topics van SF over eten en gerechten, waar hij dan van heeft genoten.. .. Geniet jij ook, Eke!.. Het beste.. Het komt uit een goed hart!

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      88
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757430

Iedereen heeft recht om koffie te drinken maar deze gasten zie je ze elke dag aan zelfde tafel nu pakken ze ook boterham mee uit het huis ..ze blijven de hele dag ..ik hoor het van andere mensen en ook in de krant stond een stuk erover dat Albert Hein vaak last van mensen heeft die de hele dag aan de koffie tafel zitten..vaak zijn het altijd zelfde mensen

Prikker saritaa's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

Hahaha...wat een grap.... waarom zouden ze het doen, joh ? Het is eigenlijk een soort overdekt mini-terrasje. Mensen kijken.
      Zoiets ja. Maar ook eenzame mensen die iedere ochtend voor de koffie en de krant kwamen heb ik gehoord.Voordat albert heyn hier ging verbouwen, hadden ze een enorme steigerhouten eettafel staan met een grote schaal koekjes, verse bloemen en de Telegraaf. Het was een gezellige binnenkomst. De tafel was echt een eyecatcher. Na de verbouwing is de tafel verdwenen. Nu staat een klein ongezellig tafeltje met 2 stoeltjes onopvallend in een hoekje.
      Denk dat Albert heyn toch last had van de koffie drinkers.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten