• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: " de mensen zijn psychisch "

عصفور الجنة Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614766

Standaard " de mensen zijn psychisch "

Let maar goed op om je heen en probeer je collega's te observeren! ( collega's zijn de grootste idioten die je maar kan hebben ..haha)
      het gaat niet goed met veel mensen.. de mens besteedt steeds meer tijd aan zaken die hem psychisch minder stabiel maken.
      People show their true colors, unintentionally.
      Pay attention!

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614766

Standaard Re: " de mensen zijn psychisch "

sommige gelegenheidsprikkers zitten te popelen ....
      ( die zijn ook psychisch niet rijp om topics te openen en te onderhouden maar meer om te komen flitsrellen en wegrennen)
      Pay attention!

Duikertje... mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48986

Helemaal gelijk. Ik ben gaan hardlopen.

En niet mijn eigen woorden maar daar help ik wellicht iemand mee althans zo hoorde ik. Zucht. Wat moet ik zeggen. Een zoenoffer wat ik misgelopen ben omdat ik al maanden op afstand "hulp" kreeg moet ik me schuldig voelen? Voel ik me ook. Maar doe dan gewoon al die maanden aardig dammit. Zo moeilijk is het niet. Hoe kun je nou zo moeilijk gaan lopen doen?

Ik ben depressief dammit door dit hele gedoe. En dat was al voor dat zoenoffer. Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken. Maar zonde is het wel.
      My Daily Peace of Music:
      http://www.soundcloud.com/hugo32

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614766

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrz Bekijk Berichten
      Helemaal gelijk. Ik ben gaan hardlopen.

En niet mijn eigen woorden maar daar help ik wellicht iemand mee althans zo hoorde ik. Zucht. Wat moet ik zeggen. Een zoenoffer wat ik misgelopen ben omdat ik al maanden op afstand "hulp" kreeg moet ik me schuldig voelen? Voel ik me ook. Maar doe dan gewoon al die maanden aardig dammit. Zo moeilijk is het niet. Hoe kun je nou zo moeilijk gaan lopen doen?

Ik ben depressief dammit door dit hele gedoe. En dat was al voor dat zoenoffer. Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken. Maar zonde is het wel.
      <-------------------------------------------------------------------------
      "Zo moeilijk is het niet. Hoe kun je nou zo moeilijk gaan lopen doen?"'

" Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken. Maar zonde is het wel."
      --------------------------------------------------------------------------->
      Bij jou mrz met alle respect heb ik he idee soms dat je eerder "depressief" bent van al dat geluk dat je hebt.

Het beste zoenoffer is gewoon opstaan en open staan voor alle mogelijkheden in dit leven zonder niet veel stil te staan bij de onmogelijkheden ( als jij je dag kan afsluiten met de wens dat morgen weer een dag is voor nieuwe mogelijkheden dan ga de volgende nacht lekker slapen en soms niet maar het is niet zo erg dan het lijkt )

morgen muziekje ! maak je niet te druk want mensen doen maar wat en kunnen niet veel.
      Pay attention!

Duikertje... mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48986

Ik ben depressief omdat ik iemand die zegt dat ze naar de hel gaat daaruit wil halen. Ik hoorde: "Ik baal dat hij aan het bidden was en Im.. trouw bleef" en dan onuitgesproken: "En ik hem zo heb lopen narren al die tijd zonder goede reden". Maw ik wil alleen maar happy faces.

Daarom ben ik zo alles aan het posten over mijn armzalige leventje aan het superspillen. Net zoals Matt Deamon op Twitter en wellicht ook Angelina Jolie soms nare dingen zeiden/postten zoals: "You think you're in hell? Good. Keep going" waar ik dan veel aan had

Iedere dag muziekje, minstens 1. Thnx man.

Ik hoorde begrip voor mijn supervage situatie zonet dus gaat alweer wat beter.

Hoogtepunt was een post van Angelina over DVD Covers waar suggestieve dingen op stonden op twitter.... Zoals een fallussymbool bij een disneyfilm. lol. Ik heb in een deuk gelegen. Meesterlijk allemaal. Haha!
      My Daily Peace of Music:
      http://www.soundcloud.com/hugo32

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten