ik snap niet waarom deze travestiet/transgender ( topic starter) gewoon niet uit de kast komt gelet dat wij in een land zijn waar zoiets normaal is? en maar met zijn leugen hier komen elke keer als een bezetene.
deze benen kunnen nooit van een vrouw zijn en dat weet ahmed salem oueld barka die veroordeeld is in Algerije 2 maart 2017 tot 2 jaar cel voor het begaan van de zonde en het verkondigen ervan..
dus zoek echt vrouwen en laat deze ouled barka die als ibtisam door het leven gaat voor wat het is..
?????? ?????? ???? ???? ?? ????? ????? ???????.. ?? ?? ????? ?????? | ?????
Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.
haha, noem het dan behaarde mannen met vrouwelijke intenties.
Zo moeder, zo zoon! ( in dit geval )
Hoe denken jullie over lichaamshaar bij vrouwen. Beenharen armharen etc. Ben nieuwsgierig naar de denkwijze van anderen. Waarom het als vies en onvrouwelijk word gezien. Nieuwsgierig naar of er ook anderen zijn die mijn mening delen dat het iets menselijks is. Dat elke vrouw het groeit. En er niks mis mee is.
Ik ben niet tegen ontharen. Maar alleen tegen het idee dat het onvrouwelijk is. Ik respecteer eenieders mening. Mijn doel is behaardheid bij vrouwen positief maken. En dames die ermee zitten proberen te motiveren en een goed gevoel ermee proberen te geven. Laten weten dat er niks vies of onvrouwelijks aan is en dat er mannen zijn die het aantrekkelijk vinden.
jij bent geen vrouw en dus geen recht van spreken.
je mag je eigen mannelijke haren opeten.
Sometimes God’s blessings are not in what He gives, but in what He takes away.
Ik vind het niet echt mooi, zeker niet om in het openbaar mee te showen. Zijn dit geen mannenbenen die op de foto staan?
Bladwijzers