Oorzaak coups: In Zuid-Amerika worden presidenten die ingaan tegen westerse beleid afgezet. - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/19 EersteEerste ... 23413 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 182

Onderwerp: Oorzaak coups: In Zuid-Amerika worden presidenten die ingaan tegen westerse beleid afgezet.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      43
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Standaard Re: Oorzaak coups: In Zuid-Amerika worden presidenten die ingaan tegen westerse beleid afgezet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selected Bekijk Berichten
      Ik begrijp echt niet waarom de VS zo doet. ja,olie natuurlijk. Maar de VS hebben al decennia lang niets te zeggen in zuid-amerika. De Russen en Chinezen hebben daar behoorlijk veel geld geinvesteerd.

Dus hoe wil de VS daar militair gaan ingrijpen zonder de boel te verergeren zoals Irak?

Neem daarbij ook de muur en de verslechterde verhouding van de VS met veel Zuid-Amerikaanse landen mee en je hebt genoeg ingredienten voor een conflict dat door het Westen weer is aangewakkerd.
      Ja in Irak was het gigantisch goed leven he toen Saddam er nog was he. Misschien moet je eens met een werknemer van mij praten. Hij is een Koerd uit Irak en gemarteld door het Saddam regime omdat hij tegen Saddam had gestemd.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Oorzaak coups: In Zuid-Amerika worden presidenten die ingaan tegen westerse beleid afgezet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Ja in Irak was het gigantisch goed leven he toen Saddam er nog was he. Misschien moet je eens met een werknemer van mij praten. Hij is een Koerd uit Irak en gemarteld door het Saddam regime omdat hij tegen Saddam had gestemd.
      Toen Saddam er was vielen er minder doden.

Sinds de Amerikanen Irak zijn binnegevallen zijn er meer dan 1,8 miljoen Irakezen vermoord.

1,3 miljoen tijdens en na de bezetting van irak door de VS. En de rest viel door de opkomst van de IS en de gevechten die daar jarenlang hebben plaatsgevonden.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      43
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Toen Saddam er was vielen er minder doden.

Sinds de Amerikanen Irak zijn binnegevallen zijn er meer dan 1,8 miljoen Irakezen vermoord.

1,3 miljoen tijdens en na de bezetting van irak door de VS. En de rest viel door de opkomst van de IS en de gevechten die daar jarenlang hebben plaatsgevonden.
      Heb jij daar bewijzen voor? Iraq body count meld minder dan 300000 doden sinds de inval. Bij IS zaten heel hoge militairen van Saddam.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011802

Nederland erkent Guaidó als president Venezuela

Door Onze parlementaire redactie
      Updated 1 uur geleden 2 uur geleden in BINNENLAND

Den Haag - Nederland sluit zich aan bij andere Europese landen en erkent Juan Guaidó als interim-president van Venezuela. Dat heeft minister Blok (Buitenlandse Zaken) laten weten per brief aan de Tweede Kamer.

Juan Guaidó Ⓒ AP

Nederland stond tot nu toe op het standpunt dat de gewezen president Maduro verkiezingen diende uit te schrijven. Daar kreeg hij acht dagen de tijd voor. Nu Maduro nog altijd weigert, is het kabinet ’bereid ’over te gaan tot erkenning van Juan Guaidó als interim-president van Venezuela’, zo schrijft Blok de Tweede Kamer. De positie van Den Haag is bijzonder omdat Caribisch Nederland nog geen dertig kilometer voor de Venezolaanse kust ligt.

Eerder waren het Spanje, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk en Denemarken die Guaidó erkenden als rechtmatige president van Venezuela. De VS, Canada en de belangrijkste Zuid-Amerikaanse landen steunden Guaidó meteen al toen hij zichzelf op 23 januari uitriep tot president.

Blok ’betreurt’ dat binnen de EU nog niet alle neuzen dezelfde kant op staan. Dat Nederland de oppositieleider erkent als interim-president, betekent niet dat Nederland de diplomatieke banden verbreekt, zo benadrukt Blok.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3106...medium=organic
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Heb jij daar bewijzen voor? Iraq body count meld minder dan 300000 doden sinds de inval. Bij IS zaten heel hoge militairen van Saddam.
      Zeer zeker. Uit verschillende wetenschappelijke onderzoeken is gebleken dat er meer dan 1,4 miljoen doden zijn gevallen die een directe gevolg zijn van de Amerikaanse invasie in Irak.

Dit is bewijs nummer 1;

https://www.wanttoknow.nl/overige/1-...kille-cijfers/

Bewijs nummer 2,een Brits wetenschappelijk onderzoek;

https://en.wikipedia.org/wiki/ORB_su...War_casualties

Bewijs nummer 3;

https://en.wikipedia.org/wiki/Lancet...War_casualties

Iraq Boudy Count is geen wetenschappelijk bron. Die zijn al een paar jaar geleden gestopt met tellen.

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      43
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Zeer zeker. Uit verschillende wetenschappelijke onderzoeken is gebleken dat er meer dan 1,4 miljoen doden zijn gevallen die een directe gevolg zijn van de Amerikaanse invasie in Irak.

Dit is bewijs nummer 1;

https://www.wanttoknow.nl/overige/1-...kille-cijfers/

Bewijs nummer 2,een Brits wetenschappelijk onderzoek;

https://en.wikipedia.org/wiki/ORB_su...War_casualties

Bewijs nummer 3;

https://en.wikipedia.org/wiki/Lancet...War_casualties

Iraq Boudy Count is geen wetenschappelijk bron. Die zijn al een paar jaar geleden gestopt met tellen.
      Iraq body count telt nog steeds. 31 december hebben ze nog 3 doden geteld maar de vraag is of die direct daardoor komt. Blijft lastig te beslissen welke doden door de bevrijding van Irak komt en welke niet.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Iraq body count telt nog steeds. 31 december hebben ze nog 3 doden geteld maar de vraag is of die direct daardoor komt.
      Iraq Boudy Count is geen wetenschappelijke bron. Ik heb die link bewust niet geplaatst omdat ze achter lopen qua feiten.

Blijft lastig te beslissen welke doden door de bevrijding van Irak komt en welke niet.
      Die beslissing is al genomen en daar hoef jij niet druk om te maken. Aan je reactie te lezen heb je de links niet eens doorgenomen want daar staat het antwoord al geschreven.

En over welke ´bevrijding´ van Irak heb jij het? Heb ik iets gemist?

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      43
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Iraq Boudy Count is geen wetenschappelijke bron. Ik heb die link bewust niet geplaatst omdat ze achter lopen qua feiten.

Die beslissing is al genomen en daar hoef jij niet druk om te maken. Aan je reactie te lezen heb je de links niet eens doorgenomen want daar staat het antwoord al geschreven.

En over welke ´bevrijding´ van Irak heb jij het? Heb ik iets gemist?
      Schijnbaar heb jij heel veel gemist ja. Ga eerst wat meer over de geschiedenis van Irak leren en kom dan terug.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Schijnbaar heb jij heel veel gemist ja. Ga eerst wat meer over de geschiedenis van Irak leren en kom dan terug.
      Haha,de ironie ontgaat mij even. Ik denk eerder dat het maken heeft met het feit jij traag van begrip bent.

Ik weet alleen dat Saddam Hoessein is afgezet maar over welke bevrijding van Irak heb jij het? Is Irak bevrijd dan?

Ten tweede heb je de links die ik heb geplaatst gelezen? Daar kan je namelijk al lezen dat hetgeen jij schrijft weer niet klopt.

Niet lullig bedoeld hoor maar waarom reageer je altijd zo dom? Vorige keer ook al in die topic van Ibrah1234 waarin je met bronnen die je zelf niet eens begrijpt je gelijk probeerde te halen. Toen ik je daarop betrapte bleef je 3 dagen offline.

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      43
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Haha,de ironie ontgaat mij even. Ik denk eerder dat het maken heeft met het feit jij traag van begrip bent.

Ik weet alleen dat Saddam Hoessein is afgezet maar over welke bevrijding van Irak heb jij het? Is Irak bevrijd dan?

Ten tweede heb je de links die ik heb geplaatst gelezen? Daar kan je namelijk al lezen dat hetgeen jij schrijft weer niet klopt.

Niet lullig bedoeld hoor maar waarom reageer je altijd zo dom? Vorige keer ook al in die topic van Ibrah1234 waarin je met bronnen die je zelf niet eens begrijpt je gelijk probeerde te halen. Toen ik je daarop betrapte bleef je 3 dagen offline.
      Link 1 verwijst naar Iraq body count maar die zegt maar over de 200.000 en de andere 2 hebben het over estimates en dat zijn schattingen. Dus kan ook veel verschillen. Dus waar zijn je harde bewijzen. En als jij niet weet wat de bevrijding van irak betekent dan moet je misschien eens met irakezen gaan praten.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten