sommige dagen zijn kut!
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: sommige dagen zijn kut!

ⴰⴽⵟⴻⵟعصفورOiseau Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614770

Standaard sommige dagen zijn kut!

zo'n dag had ik gisteren en heb nog een uur of 3 om me beter te gaan voelen..
      Soms mag je best kut voelen om vervolgens jezelf te herpakken.. ik ben maar ook een mens!

haha een kutmorgen topic openen zou helpen!
      Je wordt ¨origineel en authentiek¨ geboren.. langzamerhand verander je in een kopie om als Imperfect te eindigen.
      dit zeg ik.

Banned
      Ingeschreven
      Jun 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: sommige dagen zijn kut!

De meeste leden vinden jou sterk en hebben daardoor geen medelijden. Maar dat is zó oneerlijk!

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614770

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Strijdbaar Bekijk Berichten
      De meeste leden vinden jou sterk en hebben daardoor geen medelijden. Maar dat is zó oneerlijk!
      Thanks Bro in de mensheid..haha ik kan hard tegen je zijn maar ik weet ergens dat ik op je kan rekenen.
      Je wordt ¨origineel en authentiek¨ geboren.. langzamerhand verander je in een kopie om als Imperfect te eindigen.
      dit zeg ik.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349530

ik heb jou nog nooit zien schelden op iets. gewoon ouderwets schelden bedoel ik dan. lekker gewoon een potje schelden op alles en iedereen die je dwars zit of niet dwars zit. dwarslaesi. alsof je die hebt dan. schelden kan echt bevrijdend zijn. check de dames eens in de maand. die blijven dagenlang schelden. daarna worden ze weer poeslief en dan begint het weer. een cyclus. sommige dames die het niet getroffen hebben en een cyclus van een week of twee hebben is het helemaal de toorn van hoorn geblazen.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614770

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlcoholenDrugs Bekijk Berichten
      Maar soms gaat het knetteren in mijn bovenkamer en dan kan je beter niet op mij rekenen. Maar dat geldt ook voor mijn familieleden,ik maak namelijk geen onderscheid tussen forum en familieleden.
      je voelt je meer thuis op pb dan bij jouw thuis.

in specifieke situaties kan ik op je rekenen maar niet iedereen kan die situaties 1 twee kunnen zich voorstellen.
      dit zeg ik.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614770

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlcoholenDrugs Bekijk Berichten
      Sorry van laatst. Ik las mijn reacties naar jou toe en Oqsoemoebillah ik schaamde mij. Ik dacht echt; Heb ik dit geschreven?!!!!!!!! Ik kom hier uit broeder. Ik zit gevangen in een hel,die ik voor mijzelf heb gecreerd. Ik ben gek geworden,maar ik kom hier uit,broeder. Ik ga mij niet overgeven aan waanzin. Ik zie teveel dingen en er gaan teveel dingen door mijn hoofd. Ik schaam mij voor mijzelf nu!

over de hel gesproken in woordelijke zin , ik zag een oude mevrouw een boek lezen met de titel : brieven uit de hel ..]

ik zei tegen haar dat het een interessante titel en ze zei : het is ook een interessant boek.. en ze vertelde me in het kort waarover het ging..hmm

ik lees niet maar misschien is het ook een idee voor je om meer van je af te schrijven in de vorm van brieven van de duivels in je naar de mens die worstelt ..
      --------------------------------------------------------------------------
      Brieven uit de hel (C.S. Lewis)

Het boekje scoort hoog omwille van twee redenen. Het is onmiskenbaar literair. Lewis beoefent hier een bijzonder genre door de duivel ironische brieven te laten schrijven aan een collega-duivel. Dat op zich maakt het heel leesbaar en verteerbaar, omdat elke brief op zichzelf kan staan, kort, met een stevige doordenker, en hier en daar een vleugje fijne humor. Dit laatste komt het best tot uiting in de toon die Schroeflik aanslaat tegen zijn neef Galsem. Die toon is zeer beleefd, maar met een dreigende, soms boosaardige ondertoon. Precies zoals je van de duivel zou verwachten, maar ook van sommige mensen… Een tweede verdienste is natuurlijk de inhoud. De brieven bevatten tips hoe een duivel gelovigen kan doen struikelen, en doen terugkeren naar de Wereld, het terrein van de Satan. Het is zonneklaar dat Lewis onze zwakheden heeft geobserveerd en kent. Enkele van de brieven raken het hart van de lezer door hun herkenbaarheid, en zijn daardoor een waardevolle

http://boek.be/download/http%253A%25...9.87207816.pdf
      dit zeg ik.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614770

dit zeg ik.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614770

C.S. Lewis: My Life's Journey
      ( het is toch zondag!)
      dit zeg ik.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614770

C.S. Lewis & Intelligent Design
      dit zeg ik.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten