ik kwam tot deze conclusie! - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: ik kwam tot deze conclusie!

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: ik kwam tot deze conclusie!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Voetbal is ook techniek en inzicht en dat is zeker wel te leren. Maar dan hebben ze dus in geen enkel land verstand van voetbal.
      Als er hier een lid is die zichzelf gruwelijk belachelijk heeft gemaakt op voetbaltechnisch gebied ben jij het wel Surinamertje. Ik moest echt lachen bij het lezen van ej eerste zin. Ga aub knikkeren ofzo. Of moet ik weer de WK-topics uppen waarin jij bijna elke voetbalwedstrijd verkeerd hebt voorspeld??? JIj kan een ding technisch uitvoeren en dat is een reactie plaatsen. Verder kom jij niet met die anderhalve hersencel van je.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      39
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Standaard Re: ik kwam tot deze conclusie!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renard Bekijk Berichten
      Als er hier een lid is die zichzelf gruwelijk belachelijk heeft gemaakt op voetbaltechnisch gebied ben jij het wel Surinamertje. Ik moest echt lachen bij het lezen van ej eerste zin. Ga aub knikkeren ofzo. Of moet ik weer de WK-topics uppen waarin jij bijna elke voetbalwedstrijd verkeerd hebt voorspeld??? JIj kan een ding technisch uitvoeren en dat is een reactie plaatsen. Verder kom jij niet met die anderhalve hersencel van je.
      Ik heb ook alle wedstrijden voorspelt he. Zijn veel verrassende uitslagen geweest dit wk. Denk dat er bijvoorbeeld weinig mensen zijn geweest die voorspeld hadden dat Duitsland van Zuid Korea zou verliezen

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten