Tjikkie topic: internet aankopen - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/4 EersteEerste ... 34
    Resultaten 31 tot 33 van de 33

Onderwerp: Tjikkie topic: internet aankopen

Prikker Warda2017's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Standaard Re: Tjikkie topic: internet aankopen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin.N Bekijk Berichten
      Mocht je ooit hierin een bedrijf beginnen dan maken we een afspraak en schrijf ik een blog over je nieuwe bedrijf om te promoten. Word ik overigens ook een klant, want echt winkelen is vreselijk.
      Nice Wat een symbiotische samenwerking, lijkt het echte zakenleven wel.....

Kan me al helemaal voorstellen hoe jouw huis overstroomt is met van alles en nog wat en vooral kleding. Kom ik aanzetten met mijn bescheiden stapeltje. Heb het nu nog beter voor elkaar en alles is gewoon voor het hele jaar, dus nog minder nodig
      Ik was gisteren een vlogs aan het kijken, van shoppaholic naar minimaliste, niets is onmogelijk, met dit verschil dat ik vroeger ook 'minimaliste' was qua kleding en zij niet.
      Sommige vrouwen gaan met vriendinnen shoppen, en dan wordt het moeilijk voor een verslaafde om niet mee te doen omdat hun sociale activiteit rondom het shoppen is gecentreerd. Vergelijkbaar met alcohol verslaafden en hun sociale leven met vrienden die geen alcoholist zijn maar wel naar de kroeg gaan.
      Shoppen is leuk, helemaal te gek, maar waar ik in terecht ben gekomen lijkt meer op een obsessie, het papier van de DSM gids gaat daar spontaan van ontbinden, in die toestand wil je echt niet terecht komen. Blijf maar lekker minimalistisch, geloof me, je hebt het zo slecht nog niet met je kleine stapeltje. Het wachten is op een nieuwe obsessie/passie die zich bij mij komt aandienen, ik weet het, ik zeg dat al jaren, maar ik denk echt dat ik op een turning point ben gekomen. Ik heb er helemaal de tijd niet voor, en ik wil het ook niet meer in roltrap op en roltrap af besteden. De stad blijft aan mij trekken, maar ik ben in verzet. De vorige keer op koopavond, ben ik afgeslagen, van richting de stad naar de supermarkt, een klein lichtpuntje. Maar ik wil je met liefde helpen.........
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 2 Thanks, 2 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Sorry hoor maar dit is geen Tjikkie-topic.

De enige echte chick die heeft gereageerd is Kanz maar voor de rest zijn het gewoon vrouwen die dik tegen de 50 jaar aanzitten.

Moet ik er een woordenboek bij gaan pakken?
      Laatst gewijzigd door Panthera_Leo; 09-09-19 om 00:23.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 3 Dislikes

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146356

-------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers