Fuck me too!
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Fuck me too!

Important Prikker IBKIS's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5683

Standaard Fuck me too!

Wil er iemand op bezoek komen? Now fellas, easy! Ik wil een vrouw!! Ik heb de directeur eindelijk overtuigd van de noodzaak van twee uurtjes BZT (bezoek zonder toezicht). Dat had nog wat voeten in de aarde. Ik vertelde de psychologe dat ik veel te lang geen echte vrouw heb gezien (de vrouwelijke bewaarders hier zijn sterker dan ik) en dat ik graag eentje wil aaien tijdens BZT. De psychologe is een mooie vrouw, maar niet aaibaar, denk ik.

Ze vroeg waar die noodzaak vandaan kwam. Dus vertelde ik haar een lang en warrig verhaal - ik wilde eigenlijk mijn linkerbal op tafel leggen - over hoe eenzaam ik me voelde en dat ik bang was dat als ik straks weer losgelaten word pp de maatschappij een vrouw zal metoo-en als ik niet alvast 2uurtjes per zes weken kan wennen en snuffelen aan een vrouwenlichaam. Ik waarschuwde ook dat ik al een verleden heb met deviant gedrag na een redelijk lange detentie. Dat zit zo: een keertje, na 3 jaar gevangenis, voelde ik me ook heel erg eenzaam en toog ik naar Schiphol om langs de Kiss&Ride onbekende vrouwen een kusje te vragen. Ik dacht dat het daar gratis was. Was dus niet zo.

Maar goed, BZT gescoort dus, maar nu zit ik met een probleem: ik ken helemaal geen vrouwen, laat staan een vrouw die langs wil komen om in een sfeerloze kamer opgesloten te worden met een gevaarlijk hitsige man met een ongewoon grote linkerbal.

Dus dacht ik, natuurlijk, aan maroc.nl. Waar anders vind je zo'n (te) gekke vrouw! Wie wil er langskomen?

Komt die ene eicelverkwister, Balandalus, hier nog? Ik meen me te herinneren dat ik ergens had gelezen, dat ze de perfecte vrouw is om mee opgesloten te zitten als je als man al bijna 8 maanden geen sex hebt gehad. En dat haar taille-heupverhouding goed is.

Schroom niet om je op te geven, ook als je geen Balandalus heet. Elke taille-heupverhouding ( taille gedeeld door heupomtrek en niet andersom!) ver onder de 1 will do. En we kunnen ook gewoon 2 uurtjes over het leven praten. Right.

Lees de reacties van de week weer. Als ik de iPhone van de psychologe weer mag lenen ( daar krijgt ze psychotherapie - transactionele analyse- van mij voor terug).

LKOJ alles.
      Some people feel the train. Others just get hurt.

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Fuck me too!

Wat heb je allemaal gedaan om drie jaar cel te krijgen? En dan kan men er wel vanuit gaan dat vanwege de lage pakkans in dit land je meer dingen hebt gedaan waarvoor je niet tegen de lamp gelopen bent. Ook zul je in het begin van je carriere wel weggekomen zijn met lichte strafjes in de trant van niet-meer-doen-joh. Hoe zou jij hebben gereageerd indien jij slachtoffer was geweest en niet de dader? Vanuit je enorme linker bal wat testosteron ophalen en daarmee op de dader - die jou onrecht heeft aangedaan - flink inbeuken? Je bent gezien je verhaal nogal begaan met je eigen behoeftes en zeker niet met het leed wat je veroorzaakt hebt. Ongetwijfeld heb je door ervaring wel geleerd dat wanneer je gespeelde spijt toont, je beloond wordt. Je bent erg bewust van je "rechten" en niet van je plichten naar de ander toe. Zeg maar iemand met een asociale instelling.

En met die veelzeggende weloverwogen gekozen titel 'Fuck mee too' zeg je dus vooral Fuck #metoo. Daarmee steek je een dikke middelvinger op naar de slachtoffers van seksueel misbruik. Lees ook nog eens dit terug:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Gewoon een Turk die haar roots vergeten is en er graag wil bijhoren. (...) Ik zou wel graag een keer op haar lelijke kop willen ejaculeren als dat van haar mocht. Maar ook als dat niet mocht, zou ik dat graag willen doen. Gewoon haar kop een beetje knapper maken. Lelijke kutmongooltje, dat kan typen. En dan moet ik nog uitkijken dat ik de mensen met Down niet beledig.
      Veelzeggend stukje. Zo zul je vast niet praten met je psychologe. Want als je wat nodig hebt weet je precies wat de ander graag wil horen. Mensen veranderen niet. Als je weer helemaal vrij bent zul je wel weer doorgaan met datgene waar je goed in bent.

Ben je tevreden met de ellende die je anderen hebt aangedaan?

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

Wil er iemand op bezoek komen? Now fellas, easy! Ik wil een vrouw!! Ik heb de directeur eindelijk overtuigd van de noodzaak van twee uurtjes BZT (bezoek zonder toezicht). Dat had nog wat voeten in de aarde. Ik vertelde de psychologe dat ik veel te lang geen echte vrouw heb gezien (de vrouwelijke bewaarders hier zijn sterker dan ik) en dat ik graag eentje wil aaien tijdens BZT. De psychologe is een mooie vrouw, maar niet aaibaar, denk ik.

Ze vroeg waar die noodzaak vandaan kwam. Dus vertelde ik haar een lang en warrig verhaal - ik wilde eigenlijk mijn linkerbal op tafel leggen - over hoe eenzaam ik me voelde en dat ik bang was dat als ik straks weer losgelaten word pp de maatschappij een vrouw zal metoo-en als ik niet alvast 2uurtjes per zes weken kan wennen en snuffelen aan een vrouwenlichaam. Ik waarschuwde ook dat ik al een verleden heb met deviant gedrag na een redelijk lange detentie. Dat zit zo: een keertje, na 3 jaar gevangenis, voelde ik me ook heel erg eenzaam en toog ik naar Schiphol om langs de Kiss&Ride onbekende vrouwen een kusje te vragen. Ik dacht dat het daar gratis was. Was dus niet zo.

Maar goed, BZT gescoort dus, maar nu zit ik met een probleem: ik ken helemaal geen vrouwen, laat staan een vrouw die langs wil komen om in een sfeerloze kamer opgesloten te worden met een gevaarlijk hitsige man met een ongewoon grote linkerbal.

Dus dacht ik, natuurlijk, aan maroc.nl. Waar anders vind je zo'n (te) gekke vrouw! Wie wil er langskomen?

Komt die ene eicelverkwister, Balandalus, hier nog? Ik meen me te herinneren dat ik ergens had gelezen, dat ze de perfecte vrouw is om mee opgesloten te zitten als je als man al bijna 8 maanden geen sex hebt gehad. En dat haar taille-heupverhouding goed is.

Schroom niet om je op te geven, ook als je geen Balandalus heet. Elke taille-heupverhouding ( taille gedeeld door heupomtrek en niet andersom!) ver onder de 1 will do. En we kunnen ook gewoon 2 uurtjes over het leven praten. Right.

Lees de reacties van de week weer. Als ik de iPhone van de psychologe weer mag lenen ( daar krijgt ze psychotherapie - transactionele analyse- van mij voor terug).

LKOJ alles.
      Alvast een reactie voor het geval je weer de phone van je psych mag lenen - wat ik onvoorstelbaar vind maar je zal vast je charme op haar hebben losgelaten, bij sommige vrouwen werkt het...blijkbaar.

Had al een idee dat je in de bajes zat. En jij weet waarom ik dat dacht. Toekenning van bezoek zonder toezicht en dat zonder een vaste relatie, laat staan dat er sprake is van een huwelijk. Ben heel benieuwd wat je als reden hebt aangevoerd, want bzt wordt echt niet zomaar toegewezen. Het is niets een recht maar een privilege.

Zit je voor minimaal 6 maanden vast en jij denkt aan n**ken....

Hoelang moet je nog? Stuur ff een pm anders. Jouw geheimen zijn veilig bij mij.
      Just to be clear; ik kom niet op bezoek onder toezicht, bzt is al helemaal uitgesloten. Wil wel een prostituee voor je regelen.
      Voorkeur voor uiterlijk/vaardigheden?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Wat heb je allemaal gedaan om drie jaar cel te krijgen? En dan kan men er wel vanuit gaan dat vanwege de lage pakkans in dit land je meer dingen hebt gedaan waarvoor je niet tegen de lamp gelopen bent. Ook zul je in het begin van je carriere wel weggekomen zijn met lichte strafjes in de trant van niet-meer-doen-joh. Hoe zou jij hebben gereageerd indien jij slachtoffer was geweest en niet de dader? Vanuit je enorme linker bal wat testosteron ophalen en daarmee op de dader - die jou onrecht heeft aangedaan - flink inbeuken? Je bent gezien je verhaal nogal begaan met je eigen behoeftes en zeker niet met het leed wat je veroorzaakt hebt. Ongetwijfeld heb je door ervaring wel geleerd dat wanneer je gespeelde spijt toont, je beloond wordt. Je bent erg bewust van je "rechten" en niet van je plichten naar de ander toe. Zeg maar iemand met een asociale instelling.

En met die veelzeggende weloverwogen gekozen titel 'Fuck mee too' zeg je dus vooral Fuck #metoo. Daarmee steek je een dikke middelvinger op naar de slachtoffers van seksueel misbruik. Lees ook nog eens dit terug:

Veelzeggend stukje. Zo zul je vast niet praten met je psychologe. Want als je wat nodig hebt weet je precies wat de ander graag wil horen. Mensen veranderen niet. Als je weer helemaal vrij bent zul je wel weer doorgaan met datgene waar je goed in bent.

Ben je tevreden met de ellende die je anderen hebt aangedaan?
      Leer jij 's even lezen. Drie jaar detentie was een andere keer. Verder zit je weer eens spijkers op laag water te zoeken.
      Zonder achtergrondinfo ga je er gemakshalve vanuit dat hij een ander mens iets aangedaan heeft.
      Witwassen van geld, drugshandel, belastingontduiking, onbetaalde boetes/dwangsommen om maar iets te noemen leveren ook gevangenisstraf op. Rob de moraalridder. FYI: racisme en nazisme/fascisme zijn ook strafbaar. You are guilty as hell.

Duikertje... mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48987

Ik zag een berichtje op nu.nl over een feestje in een gevangenis?

My Daily Peace of Music:
      http://www.soundcloud.com/hugo32

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      Leer jij 's even lezen. Drie jaar detentie was een andere keer.
      Ja. En? Maakt dit dat het daarom niet mag worden besproken?

Important Prikker IBKIS's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5683

Plaats je een contactoproep en onze werkelijk vereenzaamde sadomasochistische huisnicht reageert er als geconditioneerd op met zijn obsessie voor mijn oude virtuele dronkemansgelal. Als je per se over de knie gelegd wil worden, dan doe ik dat. Voor de (voorlopig) laatste keer, dat wel.

Dit was een topic voor de medemens met een taille-heupverhouding ver onder de 1 en zonder anale fixatie, smerige dikzak. Of denk je, Robert, dat ik mijn penis écht in de buurt van die magnetronkop zou willen houden? Ik lijd dan wel aan EPS (enorme penis syndroom), maar heb 'm nog steeds heel erg lief hoor.

Je ziet: de tijd dat ik haatdragende maar vooral haatzaaiende lui - je hebt met die misvormde kuttekop gemeen dat je consistent bent in je haat richting een bepaalde bevolkingsgroep die je het liefst argumentloos dehumaniseer - bestreed met de fluwelen pen en de edele wetten van de argumentatieleer in acht nam is allang voorbij. Door de jaren heen zijn mijn lieve hersenen vergiftigd geraakt met minachting voor jullie soort (haatzaaiende) mensen.

This SAID: tieft op uit mijn topic, XXY-er!! Verblijd ons en gun je dagelijkse portie AIDS-remmers toch aan een onschuldig Afrikaans HIV-kind. Misschien dat het dan nog iets wordt met jouw leven.

Ik zie, dat het onderwerp van mijn virtuele affectie gelukkig ook heeft gereageerd. Dat maakt een hoop goed.

* salto met driedubbele schroef maakt, zich in de lucht elegant van zijn kleren ontdoet en Balandalus bespringen doet om precies 1 minuut 9 seconden tegen haar aan te rijden

Ik had laatst, in mijn gesubsidieerde hotelkamer met waardeloze uitzicht, een droom over jou. Zo'n Amerikaanse! Ik weet dat jij wars bent van romantiek (en sex), daarom vertel ik je dit. Kennelijk komt er een dag dat we in slowmotion naar elkaar toe rennen en elkaar heel lang omhelzen terwijl de camera maar rondjes om ons heen blijft maken. We begonnen een Bed &Breakfast waar gasten niet welkom waren en tussen het lezen, schrijven en denken door blafte ik je vol, ik bedoel hadden we lieve tantrasex, met drie mooie kwartbloedkinderen. Vreemd genoeg had je in die droom constant een irritant kutaapje voor je gezicht. O shit, wat vreselijk slecht geformuleerd!! Ik had natuurlijk geen sex met kinderen he!

Geen goed idee om een bericht te beginnen met die vieze Robert als je je affectie voor een ander wilt tonen door het over kinderen te hebben. Je denk- en schrijfprocessen kunnen makkelijk gecorrumpeerd raken:

- Robert;
      - Liefde / monkeysex;
      - 3 kinderen;
      - Roberf M. !!!
      - Sex met kinderen

Jakkes. Kutrobert!!
      Laatst gewijzigd door IBKIS; 13-10-18 om 11:40.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011786

Ik las Fok Me tool. Ik dacht is dat een nieuwe homoapparaat of zo?
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Plaats je een contactoproep en onze werkelijk vereenzaamde sadomasochistische huisnicht reageert er als geconditioneerd op met zijn obsessie voor mijn oude virtuele dronkemansgelal. Als je per se over de knie gelegd wil worden, dan doe ik dat. Voor de (voorlopig) laatste keer, dat wel.

Dit was een topic voor de medemens met een taille-heupverhouding ver onder de 1 en zonder anale fixatie, smerige dikzak. Of denk je, Robert, dat ik mijn penis écht in de buurt van die magnetronkop zou willen houden? Ik lijd dan wel aan EPS (enorme penis syndroom), maar heb 'm nog steeds heel erg lief hoor.

Je ziet: de tijd dat ik haatdragende maar vooral haatzaaiende lui - je hebt met die misvormde kuttekop gemeen dat je consistent bent in je haat richting een bepaalde bevolkingsgroep die je het liefst argumentloos dehumaniseer - bestreed met de fluwelen pen en de edele wetten van de argumentatieleer in acht nam is allang voorbij. Door de jaren heen zijn mijn lieve hersenen vergiftigd geraakt met minachting voor jullie soort (haatzaaiende) mensen.

This SAID: tieft op uit mijn topic, XXY-er!! Verblijd ons en gun je dagelijkse portie AIDS-remmers toch aan een onschuldig Afrikaans HIV-kind. Misschien dat het dan nog iets wordt met jouw leven.

Ik zie, dat het onderwerp van mijn virtuele affectie gelukkig ook heeft gereageerd. Dat maakt een hoop goed.

* salto met driedubbele schroef maakt, zich in de lucht elegant van zijn kleren ontdoet en Balandalus bespringen doet om precies 1 minuut 9 seconden tegen haar aan te rijden

Ik had laatst, in mijn gesubsidieerde hotelkamer met waardeloze uitzicht, een droom over jou. Zo'n Amerikaanse! Ik weet dat jij wars bent van romantiek (en sex), daarom vertel ik je dit. Kennelijk komt er een dag dat we in slowmotion naar elkaar toe rennen en elkaar heel lang omhelzen terwijl de camera maar rondjes om ons heen blijft maken. We begonnen een Bed &Breakfast waar gasten niet welkom waren en tussen het lezen, schrijven en denken door blafte ik je, ik bedoel hadden we lieve tantrasex, met drie mooie kwartbloedkinderen. Vreemd genoeg had je in die droom constant een irritant kutaapje voor je gezicht. O shit, wat vreselijk slecht geformuleerd!! Ik had natuurlijk geen sex met kinderen he!

Geen goed idee om een bericht te beginnen met die vieze Robert als je je affectie voor een ander wilt tonen door het over kinderen te hebben. Je denk- en schrijfprocessen kunnen makkelijk gecorrumpeerd raken:

- Robert;
      - Liefde / monkeysex;
      - 3 kinderen;
      - Roberf M. !!!
      - Sex met kinderen

Jakkes. Kutrobert!!
      Je laat je weer flink gaan en doet exact waar ik met mijn vooroordelen vanuit was gegaan. Je bewijst mij onbedoeld een grote dienst.

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik waarschuwde ook dat ik al een verleden heb met deviant gedrag na een redelijk lange detentie.
      Had al een idee dat je in de bajes zat. (...) Stuur ff een pm anders. Jouw geheimen zijn veilig bij mij. (...) Wil wel een prostituee voor je regelen.
      Rob de moraalridder.
      Als Ibkis nu eens een vrouwonvriendelijke blanke autochtoon of een jood met dik strafblad was geweest, had je dan ook nog zo lief gereageerd?

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten