USB pussy Grabber werkt niet - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/3 EersteEerste ... 23
    Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: USB pussy Grabber werkt niet

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072959

Standaard Re: USB pussy Grabber werkt niet

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      ik denk dat je in de tussentijd een ware linux-pro bent geworden.
      Nou ja, ik kan wel iedereen adviseren over welke linux wat doet, en wat bij iemand / zn hardware past.

Maar ik weet niet eens hoe een computer werkt, zoals ik wel weet hoe een auto(motor) werkt.

En ik heb nog een ouwe lap, dus vraag me niks over UEFI en MOK
      viejo pendejo se extravia

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      173253

Zo n Linux-ding valt gelukkig mee, een en ander is redelijk modulair, je moet alleen wel weten waar je de mosterd haalt. Op de linuxbordjes (je hebt ze in groot, groter, grootst) zit gewoon standaard usb en daarnaast een speciale aansluiting voor camera-modules die modulair werken.

Toevallig kwam deze vanmorgen in de mail:
      https://tinyurl.com/Knutselcamera

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
      Nou ja, ik kan wel iedereen adviseren over welke linux wat doet, en wat bij iemand / zn hardware past.

Maar ik weet niet eens hoe een computer werkt, zoals ik wel weet hoe een auto(motor) werkt.

En ik heb nog een ouwe lap, dus vraag me niks over UEFI en MOK
      ik weet geen donder over auto's. ik weet dat er olie in moet en benzine of diesel. en dat je de bandjes eens in de maand moet oppompen. en dat er ergens een startmotor zit samen met een dynamo en dat een katalisator goed is voor het milieu en dat de gassen ook via de uitlaat weggaan. en dat het stuurwiel de wielen aanstuurt. da's ook wel handig. voor de rest interesseren auto's me echt totaal geen ruk. ik vind het net koffiemolens. of nee, koffiemolens kun je nog lekkere koffie mee malen. nee, doe toch maar een koffiemolen. een auto is ook handig want je kunt er in reizen. dus dat. en eigenlijk om heel eerlijk te zijn, linux doet me nog altijd niet veel. ik heb het draaien in virtualbox. net als apple. boeit me ook niet. ja apple is leuk voor de ipad. en linux is leuk voor allerhande handige apparaten zoals een nas enzo. voor de desktop heeft het me nooit bekoren. red hat 8 had mijn duur geheugen voor een desktop ergens uit 1998 om zeep geholpen. sindsdien heb ik er een lichte aversie voor.

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joesoef Bekijk Berichten
      Zo n Linux-ding valt gelukkig mee, een en ander is redelijk modulair, je moet alleen wel weten waar je de mosterd haalt. Op de linuxbordjes (je hebt ze in groot, groter, grootst) zit gewoon standaard usb en daarnaast een speciale aansluiting voor camera-modules die modulair werken.

Toevallig kwam deze vanmorgen in de mail:
      https://tinyurl.com/Knutselcamera
      leuk speelgoed. gaat veel tijd in zitten. misschien in de toekomst.

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072959

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      ik weet geen donder over auto's. ik weet dat er olie in moet en benzine of diesel. en dat je de bandjes eens in de maand moet oppompen. en dat er ergens een startmotor zit samen met een dynamo en dat een katalisator goed is voor het milieu en dat de gassen ook via de uitlaat weggaan. en dat het stuurwiel de wielen aanstuurt. da's ook wel handig. voor de rest interesseren auto's me echt totaal geen ruk. ik vind het net koffiemolens. of nee, koffiemolens kun je nog lekkere koffie mee malen. nee, doe toch maar een koffiemolen. een auto is ook handig want je kunt er in reizen. dus dat. en eigenlijk om heel eerlijk te zijn, linux doet me nog altijd niet veel. ik heb het draaien in virtualbox. net als apple. boeit me ook niet. ja apple is leuk voor de ipad. en linux is leuk voor allerhande handige apparaten zoals een nas enzo. voor de desktop heeft het me nooit bekoren. red hat 8 had mijn duur geheugen voor een desktop ergens uit 1998 om zeep geholpen. sindsdien heb ik er een lichte aversie voor.
      Jij was een pionier met een trauma van de problemen van toen Tegenwoordig is Linux net zo simpel en comfortabel als Windows, maar dan zonder de bloatware en spionage en updategezeik en virussen en malware.
      viejo pendejo se extravia

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
      Jij was een pionier met een trauma van de problemen van toen Tegenwoordig is Linux net zo simpel en comfortabel als Windows, maar dan zonder de bloatware en spionage en updategezeik en virussen en malware.
      ik heb er 10 gulden voor betaald om levenslang een linuxtrauma op te lopen ja
      omdat linux ook zelf ingezet wordt als een linux-trojan. https://webwereld.nl/security/94623-...een-root-nodig

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten