Nederland slaat door; Eerste gendervrije paspoort uitgegeven´. - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/6 EersteEerste ... 234 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 51

Onderwerp: Nederland slaat door; Eerste gendervrije paspoort uitgegeven´.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Nederland slaat door; Eerste gendervrije paspoort uitgegeven´.

Wat gek Eke. Ik heb nog nooit gehoord over een baby dat geen mannelijke óf vrouwelijke geslachtsdeel heeft.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776495

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selected Bekijk Berichten
      Wat gek Eke. Ik heb nog nooit gehoord over een baby dat geen mannelijke óf vrouwelijke geslachtsdeel heeft.
      Ik had er ook nooit over gehoord, joh. Toendertijd niet en nadien ook niet. Het komt heel weinig voor -op 18 miljoen Nederlanders. (en de rest van de wereld)

Zo'n apart paspoort..tsja. ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Net zoals van een aparte wc.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Ik had er ook nooit over gehoord, joh. Toendertijd niet en nadien ook niet. Het komt heel weinig voor -op 18 miljoen Nederlanders. (en de rest van de wereld)

Zo'n apart paspoort..tsja. ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Net zoals van een aparte wc.
      Ik bedoelde het sarcastisch hoor,haha.

Er kan wel eens wat fout gaan bij een geboorte,denk daarbij aan baby´s met lichamelijke afwijkingen,maar wat jij schrijft vind ik wel een beetje te ver gaan. Ik geloof daar ook niet in.

Je wordt als meisje of jongen geboren. Kan jij mij dan bron geven waaruit zou blijken dat er ook baby´s worden geboren zonder een mannenlijke én ( dus niet óf) lichamelijke geslachtssdeel?

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Twintig jaar jonger...

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776495

Je wordt als meisje of jongen geboren. Kan jij mij dan bron geven waaruit zou blijken dat er ook baby´s worden geboren zonder een mannenlijke én ( dus niet óf) lichamelijke geslachtssdeel?
      Dit komt er het dichtste bij !https://www.uzgent.be//nl/home/Lists...twikkeling.pdf

-----> : "..zoals het meestal gaat ".

Succes ! Een andere keer weer verder...

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556381

'Het gaat hier nu niet om religie. Religieuze mensen respecteren de wetten van de natuur wel. Bij religieuze mensen zie je geen jongens jurkjes dragen.

Houd het ontopic en niet afdwalen naar jouw bezwaren omtrent orthodoxe gelovigen aub´tjes.'

Religieuze mensen respecteren de wetten van de natuur helemaal niet.. Religie is een grote oefening in het ontsnappen aan de wetten van de natuur. Waarom dacht je anders dat er zo met dat eeuwige leven voor je neus gebengelt wordt. Waarom worden voorhuiden verwijderd, nadruk op maagdelijkheid gelegd, spijswetten enz. enz. enz.
      Religieuze mannen zie je wel degelijk jurken dragen. In het openbaar zelfs. Als voorbeeld de sufi's.

'Ik denk dat transgenders gewoon niet kloppen in hen bovenkamer. Niet negatief bedoeld. '

Jij bent, gezien jou gedrag op dit board, de laatste die een oordeel zou kunnen vellen over andermans geestelijke gesteldheid. Je mag zelf bedenken of dat negatief of positief bedoeld is.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Dit komt er het dichtste bij !https://www.uzgent.be//nl/home/Lists...twikkeling.pdf

-----> : "..zoals het meestal gaat ".

Succes ! Een andere keer weer verder...
      Verre van ´in de buurt´.

Ik kan me niet voorstellen dat baby´s worden geboren zonder een mannelijek of vrouwelijke geslachtsdeel.

Een baby wordt altijd als een meisje of jongen geboren!

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten

Religieuze mensen respecteren de wetten van de natuur helemaal niet.. Religie is een grote oefening in het ontsnappen aan de wetten van de natuur. Waarom dacht je anders dat er zo met dat eeuwige leven voor je neus gebengelt wordt. Waarom worden voorhuiden verwijderd, nadruk op maagdelijkheid gelegd, spijswetten enz. enz. enz.
      Religieuze mannen zie je wel degelijk jurken dragen. In het openbaar zelfs. Als voorbeeld de sufi's.

Jij bent, gezien jou gedrag op dit board, de laatste die een oordeel zou kunnen vellen over andermans geestelijke gesteldheid. Je mag zelf bedenken of dat negatief of positief bedoeld is.

Ken jij Christenen,Moslims of Joden die jongens jurken laten dragen of andersom?

Ik denk helemaal niks. Jij hebt wederom niks in te brengen. Eerst religie en nu mij.

Verder wil ik je er wel op wijzen dat genderdysforie tot augustus van dit jaar als een geestesziekte werd gezien.

Dus mijn oordeel komt niet zomaar uit de lucht vallen.

https://www.coc.nl/transgender/who-s...geestesziekten

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776495

Verre van ´in de buurt´.

Ik kan me niet voorstellen dat baby´s worden geboren zonder een mannelijek of vrouwelijke geslachtsdeel.

Een baby wordt altijd als een meisje of jongen geboren!
      Er is dus wel IN AANLEG alles aanwezig. Maar heel soms gaat de ontwikkeling niet optimaal, zoals we graag zouden willen..
      En..bij mensen die voornamelijk met het man/vrouw-gevoel in de knoop zitten en waarbij het zinloos is om een stevige psychotherapie mee te doen, kunnen medicijnen toch nog gewenste ontwikkelingen geven en/of..chirurgie als uiterste ingreep.

Ik vind van de 4 niveaus van geslachtsontwikkeling de 'gebrekkige' genderidentiteit (man/vrouwgevoel)het moeilijkst te begrijpen.
      Maar als ik dan denk dat je bv aanleg voor een bipolaire stoornis (dan weer diep depressief en dan weer maximaal uitgelaten/ vrolijk)kan erven of aanleg voor een andere psychische/psychiatrische stoornis, vind ik het weer niet zo gek.

Blijkbaar hebben die onzichtbare hormonen (33 soorten hebben we als mens--als er tenminste niet inmiddels nog meer ontdekt zijn) een heel belangrijke functie. Dat is ook door onderzoeken bevestigd.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      248329

Mensen doen normaal. Er zijn heel erg mooie mensen die hebben een piemeltje en borstjes. Die waren er volop in Amsterdam. Die goeie oude tijd. In India in Kathmandu lagen mannen op het strand met piemel en borstjes. Gewoon normaal in die tijd. En dan zag je met eigen ogen dat er nog wel wat anders is geschapen dan alleen maar het zogenaamde geslachtsorgaan.

En nu! Helemaal hoteldebotel! Is gewoon in het zielig zijn en het afdwingen van je eigen geslachtsorgaan.

Gisteren met die maffe oetlul die schreeuwlelijk die goeroe in die SJAKKA die jonger wil zijn omdat zijn hersenen nu zo werken.
      In het programma Jensen zag je ook die buikdanseres dansen op de tafel bij de Pauw en nu jaren later zag je Hem naast die goeroe zitten die jaren lang jonger wilde worden en zich vast klampte op die arm van die vrouw die nu als die man is vertegenwoordigt.

Sorry hoor? Mijn hersenen kunnen dit niet aan. Ik dacht ik ben gelijk al dementerend omdat ik een bekende zie en die bekende is ineens een man geworden en is ook niet toegankelijk voor die geitenbreier die twintig jaar jonger wil zijn omdat hij nog genoeg stappen kan ondernemen zoals hij dit wel wil geschiedde.

Als je geboren bent dan ben je zo geboren en doe je gewoon zo als je geboren bent. IK ben vrouw maar ik voel mij mannelijk.
      Maar dan gelijk die operatie kamer in en dan ben je wel man maar je bent nog hetzelfde in je betoog.

Lost niks op.

En dan die je ook nog die guts te hebben om iemand aan te gaan spreken zoals hij/zij het wil. Je wordt voortdurend afgesraft omdat je verkeerde woordkeuze neemt.

Ik vind mensen met verschillende organen heel erg mooi. Ik heb een kutje maar sommigen hebben een lul en mooie borstjes.

Nou dit is toch een mooie creatie. Waarom moet je hormonen gaan slikken om diegene te gaan worden wat in je hersenbeeld staat geschreven.
      En dan dien ik respectvol om te gaan met al die mensen die niet willen leven in hun eigen lichaam.

Dus ik kan draagmoeder gaan worden van een eitje en het zaadje kan geboren worden in mijn baarmoeder. Ik sta het af, en ik heb er geen enkele notie van die in mij is gegroeid. En sta het af aan mannen die zo graag een kindje willen opvoedden.

Lekker makkelijk! Ga kinderen van de barricaden halen. Kleine lieve kinderen voedt ze op als je eigen vlees en bloed. Ga in die cultuur duiken en vertel dat hun cultuur heilig is vooral in geschiedenis. Wat moet je met een gedrocht! Hoe ga je het kind vertellen omdat je zo een ego hebt en verder heb je dit kind niks te bieden omdat denk wel de wereld niet zo in elkaar zit.

Alles kan je kopen. Je kan scans kopen om te kijken als je wel gezond bent. Je kunt vrouwen kopen om je kind te gaan dragen. Je kunt je eigen geslacht veranderen in een ander geslacht met alle gevolgen erbij.

Is het niet te gemakkelijk! Is het niet ego patroon. Als je geboren bent met twee geslachtsdelen die niet corresponderen hoe wil je dan je leven in gaan vullen omdat dit ook niet correspondeert.

fijne dag iedereen...

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten