Nederland slaat door; Eerste gendervrije paspoort uitgegeven´.
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/6 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 51

Onderwerp: Nederland slaat door; Eerste gendervrije paspoort uitgegeven´.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Europa slaat door; Eerste gendervrije paspoort uitgegeven´.

Laatst gewijzigd door Selected; 11-11-18 om 14:33.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Nederland slaat door; Eerste gendervrije paspoort uitgegeven´.

Oud nieuws maar ik wist niet wat ik hoorde.

De mens bestaat toch enkel uit mannen en vrouwen? Gendervij? Wat ben je dan?

Omdat zo een gestoord figuur zich geen man of vrouw voelt moeten er maar gendervrije paspoorten komen.

He-le-maal gestoord! Zelfs kinderen wordt deze psychische afwijking aangepraat.

Kinderen worden gendervrij opgevoed waarbij jongens meisjeskleding dragen!!!! ( zie link onder).

https://www.lifesitenews.com/news/ge...-employ-gender

Hugo mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48994

Misschien een feministische oplossing om te proberen de geweldsmaatschappij om te vormen?

Stuur de jongetjes op boksen en oosterse vechtsporten en meisjes die dat willen ook maar om nou geweld als iets puur mannelijks te zien...

Vrouwen zijn net zo verkeerd opgevoed als de mannetjes hoor.

Ik moest ooit stoppen met karate omdat ik de ander pijn deed.... (!!!) Een typische watje, dus.

Ik wil maar zeggen.... Zelfs bij dit soort sporten wordt heel goed de sociale regels in de gaten gehouden!!! En je hebt natuurlijk voetbal, maar daar heb ik minder mee.... !
      Yes, you can eat less meat and FISH AND save the world!!! Yes you can!!!!

http://www.soundcloud.com/hugo32

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199469

Their choice but they will face problems when travelling as they will be refused entry into countries that don’t accept gender-neutral passports. So, basically, a useless passport.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      Their choice but they will face problems when travelling as they will be refused entry into countries that don’t accept gender-neutral passports. So, basically, a useless passport.
      Dat wordt niet vermeld in het artikel. Dus die gendervrije paspoorten zijn eigenlijk in veel landen niet geldig?

Waarom steekt Brussel hier geen stokje voor? Want die paspoort is denk ikwel in heel de EU te gebruiken. Als ik het goed heb gelezen doen die Zweden die dit ook.

Maar waar ik het meest van walg is dat kinderen het slachtoffer worden van dit soort vreemde praktijken.

Kinderen hoor ej te beschermen en te leren dat de mens uit een man en vrouw bestaat. En niet door ze kleding te laten dragen die helemaal niet bij hen gender past.

Zie je het al voor je; een jongen van 8jaar die een jurkje draagt omdat zijn gendervrije ,ja wat is he nou,papa of mama?,dat zo graag willen vanwege een geestelijke afwijking in hen bovenkamer?

Ik vind dit echt ziek. Compleet gestoord!

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199469

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selected Bekijk Berichten
      Dat wordt niet vermeld in het artikel. Dus die gendervrije paspoorten zijn eigenlijk in veel landen niet geldig?
      Yep, if the law of the country you’re entering doesn’t allow any other self-identification than M or F, they have the right to not let you in. Even within the EU.

Sweden issuing a passport with a transgender option is not surprising. But a conservative country like Pakistan ......

For the rest I agree with you.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556381

Is dat echt zo? (Ik weet het niet).

Het levert een rare situatie op. De Pakistaanse overheid vertrouwt de Nederlandse overheid alleen maar afhankelijk van de inhoud van het document. Maar als je een paspoort als een rechtsgeldig document beschouwt, dan kan dat weer niet van de inhoud afhangen, zou ik zo denken.

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556381

'Ik vind dit echt ziek. Compleet gestoord!'

Ja, joh, sommigen worden blij van het dragen van jurkjes, andere van het wegtikken van een krat pils en een gram weed op een avond ... geen van beide doen de medemens kwaad, toch?

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      'Ik vind dit echt ziek. Compleet gestoord!'

Ja, joh, sommigen worden blij van het dragen van jurkjes, andere van het wegtikken van een krat pils en een gram weed op een avond ... geen van beide doen de medemens kwaad, toch?
      Jongens van amper 3 jaar oud die meisjeskleding (moeten!!)dragen omdat hen mama dat vind kan je absoluut niet vergelijken met een persoon die op een avond wat biertjes wegtikt en een jointje rookt omdat een persoon dat zelf wil.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

@ TGW

Wat individuele volwassen personen doen is hen zaak. Al spuiten ze de aderen vol met heroine. Is hen zaak!!!

Dat geldt ook voor de keuze om een gendervrije paspoort te nemen.

Waar het mij omgaat en dat is ook de insteek van dit topic geweest is het feit er van die gekke troela´s ( net als die VROUW) die als eerste een gendervrije paspoort heeft gekregen van de Nederlandse overheid,doordraven en kinderen misbruiken omdat zij geestlijk afwijken van de norm.

Ouders die hen kinderen kleding laten dragen die helemaal niet bij hen gender past zijn in mijn optiek gewoon compleet gesoord ja! ( zie link onder).

¨Moeder voedt zoon tegen zijn wil op als meisje¨

https://www.libelle.nl/mensen/actuee...op-als-meisje/

Hier heb ik het dus over en ik hier walg ik van!!!
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten