Uitverkoop en leegloop Aljax is begonnen. PSG biedt 75 miljoen voor Frenkie de Jong - Pagina 16
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 16/16 EersteEerste ... 61516
    Resultaten 151 tot 153 van de 153

Onderwerp: Uitverkoop en leegloop Aljax is begonnen. PSG biedt 75 miljoen voor Frenkie de Jong

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Uitverkoop en leegloop Aljax is begonnen. PSG biedt 75 miljoen voor Frenkie de Jong

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Op dit moment is psv het beste ja. Want ze staan eerste. Had Ajax eerste gestaan dan was Ajax het beste geweest. De Jong staat nu bovenaan dus die is nu het beste. Had Ziyech nu bovenaan gestaan dan was hij nu het beste.
      En zelfs toen begreep Nederlandertje niet wat het schreef.

Deze liegende zieke imbeciel werd voor de zoveelste keer betrapt op een leugen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      May 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Uitverkoop en leegloop Aljax is begonnen. PSG biedt 75 miljoen voor Frenkie de Jong

Dit is een voorbeeld om aan te tonen hoe gruwelijk dom en koppig Neandrthalertje is.

Lees goed hoe onwetend Nanderthaler is.

Hij roept dingen waarvan hij geen verstand van heeft en ik ga deze opa blijven onderwijzen.

Die is de huidige stand van dit seizoen.

https://www.voetbal.com/cijfers/ned-...filter-alle/1/
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selected Bekijk Berichten
      Je bent aan het eind van je latijn. Wat wil je met deze ranking zeggen?
      Dat is het klassement dat ze gebruiken voor de beste voetballer van het jaar. Hiermee toon jij dat je totaal geen verstand hebt van het voetbal in Nederland.

Maar dat klopt niet want de beste voetballer wordt ( zoals ik al in het begin van de topic heb geschreven) gekozen door trainers en aanvoerders.

Dit is maar een van de 7 topics waarin ik neanderthalertje helemaal zoek heb gespeeld.

Banned
      Ingeschreven
      May 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

En Neanderthalertje wordt door sommige leden zachtzinning aangepakt onder het mom van ''gehandicapte kinderen'' sla je ook niet.

Maar daar heb ik geen boodschap aan. Recht is recht en krom is krom. Al zitten die gasten in een rolstoel.

En Neanderthalertje schrijft hier dingen die krommer zijn dan een banaan. En ik heb daar verschillende bewijzen voor.

Daar mag ik toch wel op hardhandige wijze een eind aan maken of niet leden?

Ik ben deze koppige leeghoofd,die de helft van het diepzinnige geprik op Maroc.nl niet begrijpt,spuugzat .

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten