Bijna Dood Ervaring (BDE) 2.0
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/7 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 70

Onderwerp: Bijna Dood Ervaring (BDE) 2.0

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Bijna Dood Ervaring (BDE) 2.0

De vorige topic was een beetje onsamenhangend,chaotisch en ik dwaalde vaak af.

Nu ga ik het anders aanpakken.

Ik begin met verhalen van peuters en kleuters,want die liegen niet over zo´n heftige ervaring.

Kinder BDE | Bijna Dood Ervaring

En daarna ga ik de overeenkomsten van de mensen die een BDE hebben meegemaakt naast elkaar zetten. Want het is wel ´een beetje´ toevallig dat al die mensen hetzelfde beschrijven. Vinden jullie niet?

Vervolgens ga ik de wetenschap er bij betrekken. Wat vinden wetenschappers die een onderzoek naar BDE hebben gedaan van dit ´fenomeen´?

De uitslagen van die wetenschappelijke onderzoeken zullen jullie de rillingen over het lijf bezorgen. Hier een voorproefje en ik zal dat met verhalen en getuige-verslagen aanvullen.

https://yoo.rs/redactie/blog/duitse-...469308314.html

https://www.ninefornews.nl/wetenscha...en-na-de-dood/

Waarschuwing!!!! Dit topic is niet geschikt voor agnosten en atheisten.

Charlus ( een oud forumlid) probeerde dat 4 jaar terug ook en hij kwam van een ijskoude kermis thuis.
      Laatst gewijzigd door Selected; 12-12-18 om 17:43. Reden: links toegevoegd
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard 5-jarig meisje weet bijna alles over het universum na een BDE

Houd jullie vast;

* Een 5jarig meisje wist na haar BDE BIJNA alles over het universum. Lees hier haar verhaal en hoe die kennis tot haar is gekomen. Ik wist niet wat ik las.

Ik wist op mn 5e levensjaar niet eens wat een zonnenstelsel was laat staan het universum voor een deel te begrijpen.

Bijzonder verhaal dat is geverifieerd door onderzoekers,lees verder;

https://www.ninefornews.nl/meisje-bi...ing-universum/

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Bijna Dood Ervaring (BDE) 2.0

Dit verhaal dan van een 3 en een half jarig kind die contact had met een vrouw die hij nog nooit eerder had gezien;

Sam Parnia bespreekt de casus van een jongen van drieënhalf die hij Andrew noemt.

Deze jongen kreeg tijdens een openhartoperatie een BDE, waarbij een ‘zwevende dame’ zag. “Die dame kwam en nam me mee. Ze hield mijn hand vast en we zweefden omhoog… […] Het was goed, de dame zorgde voor mij, de dame houdt van me, ik was niet bang, het was fijn. […] Ik was wakker, maar ik was bovenaan bij het plafond en toen ik naar beneden keek lag ik in een bed met mijn armen naast me en dokters deden iets aan mijn borst. Alles was heel licht en ik zweefde terug naar beneden.”

Andrew herkende een jaar later bij een televisieprogramma over een hartoperatie bij een kind de bypass-machine die volgens hem ook bij zijn eigen operatie was gebruikt. Hij had dit waargenomen toen hij met ‘die dame’ naar boven zweefde.

Een tijdje later liet zijn moeder hem een keer een oude foto van haar moeder zien toen deze haar leeftijd had. Andrew zei: “Dat is ze, dat is die dame.”

Bron; ninefornews

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Even een mening om reactie #2.

Ik heb altijd al geroepen dat het universum een speeltuin is dat door God is gecreerd om de extreem intelligente mensen op deze aardbol van info te voorzien om de mensheid vooruit te brengen.

Dat er door bepaalde (atheistische?) wetenschappers zoals Stepehen Hawkings (rip) en Neil de Grasse misbruikt is gemaakt door de Evolutieleer en Oerknal als 100% bewezen te presenteren doet niets af aan het feit die zelfde leer niet 100% onomstotelijk bewezen is. Diezelfde personen kunnen het namelijk ook niet 100% bewijzen.

Verschillenden wetenschappers vinden dat Stephen Hawkings ( rip) een loop neemt met de wetenschap door zonder overtuigend bewijs te stellen dat er geen leven is na de dood. Veel mensen nemen die onzin zomaar over zonder zelf onderzoek te gaan doen. Wel jammer eigenlijk.

Ik kom hier later op terug.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Wetenschap.

De bewijzen dat er ´iets´ is na de dood stapelen zich op en het bewijs dat moet aantonen dat er geen leven is na de dood is vrijwel nihil.

Dit zegt veel meer over de mens dan over de wetenschap omdat ik ervan overtuigd ben dat de overgrote deel van de mensheid niet stilstaat bij deze wetenschappelijke feiten.

Is ook niet gek als je ziet hoe atheistische wetenschappers als Stephen Hawkings en Neil de Grasse de afgelopen decennia de mensheid heeft geindoctrineerd en gehersenspelt met de evolutieleer en oerknal.

Ik ga even een vorkje prikken. Wordt vervolgt.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selected Bekijk Berichten
      De vorige topic was een beetje onsamenhangend,chaotisch en ik dwaalde vaak af.

Nu ga ik het anders aanpakken.

Ik begin met verhalen van peuters en kleuters,want die liegen niet over zo´n heftige ervaring.

Kinder BDE | Bijna Dood Ervaring

En daarna ga ik de overeenkomsten van de mensen die een BDE hebben meegemaakt naast elkaar zetten. Want het is wel ´een beetje´ toevallig dat al die mensen hetzelfde beschrijven. Vinden jullie niet?

Vervolgens ga ik de wetenschap er bij betrekken. Wat vinden wetenschappers die een onderzoek naar BDE hebben gedaan van dit ´fenomeen´?

De uitslagen van die wetenschappelijke onderzoeken zullen jullie de rillingen over het lijf bezorgen. Hier een voorproefje en ik zal dat met verhalen en getuige-verslagen aanvullen.

https://yoo.rs/redactie/blog/duitse-...469308314.html

https://www.ninefornews.nl/wetenscha...en-na-de-dood/

Waarschuwing!!!! Dit topic is niet geschikt voor agnosten en atheisten.

Charlus ( een oud forumlid) probeerde dat 4 jaar terug ook en hij kwam van een ijskoude kermis thuis.
      Knap dat een kind van 5 al kan typen.

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038347

Dit is het resultaat van overmatig blowen beste kinders. Het begint vaak leuk en voor je het weet sla wartaal uit.

Say No to drugs
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 2 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Knap dat een kind van 5 al kan typen.
      Ik vind het eerder knap van jou dat jij voor het eerst een zin in fatsoenlijk ABN hebt weten te typen.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      Dit is het resultaat van overmatig blowen beste kinders. Het begint vaak leuk en voor je het weet sla wartaal uit.

Say No to drugs

Hahahaha,leuk geprobeerd Gadjo.

Voor de goede orde,dit zijn niet mijn verhalen; Ik heb links geplaatst. Zelfs wetenschappers steunen mijn visie of eigenlijk eerder andersom.

Kan jij ons uitleggen beste Gadjo hoe iets uit het niets kan onstaan?

Miljarden sterrenstelsels,tot aan het oneindige. Een reis naar Mars duurt 8 maanden en Mars zit binnen onze zonnenstelsel. Moet je eens indenken hoe lang het duurt om een andere sterrenstelsel te bereiken. En al die ruimte is ontstaan door een simpele knal?

Het Universum en religie zijn nauw verbonden met elkaar.

Geloof jij in die Atheistische rotzooi als de evolutieleer en oerknal,Gadjo?

Beide theorieen ( ja het zijn nog theorieen) zijn niet voor de volle 100% onomstotelijk bewezen en lees de verhalen van de mensen die een BDE hebben meegemaakt.

Jij doet die mensen tekort en niet mij Gadjo.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selected Bekijk Berichten
      Ik vind het eerder knap van jou dat jij voor het eerst een zin in fatsoenlijk ABN hebt weten te typen.
      Denk dat je dan toch meer van mij moet lezen. Moet jouw eerste zin in fatsoenlijk ABN nog lezen

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten