Kans is groot dat deze Marokkaanse flikker Frankrijk vertegnwoordigd tijdens eurosongfestival - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/9 EersteEerste ... 234 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 87

Onderwerp: Kans is groot dat deze Marokkaanse flikker Frankrijk vertegnwoordigd tijdens eurosongfestival

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199469

Standaard Re: Kans is groot dat deze Marokkaanse flikker Frankrijk vertegnwoordigd tijdens eurosongfestival

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selected Bekijk Berichten
      Wat moet dat land in Europa? Ik zie dat ook bij het voetbal. Nu bij het Eurosong-festival.
      Interesting. I’ve looked it up ... Despite the «*EUROvision*», eligibility to participate is not determined by geographic inclusion. But membership to the EBU (European Broadcasting Union).

Morocco is a member and took part in 1980.

As for football, no idea.

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21

Standaard Re: Kans is groot dat deze Marokkaanse flikker Frankrijk vertegnwoordigd tijdens eurosongfestival

Libanon is het verst gegaan. Hahaha. Respect voor dat land. Die zagen 1978 dat israel aan het winnen was en hebben maar de uitzending onderbroken en zijn overgegaan op sport.

De commentator vertelde dat Belgie had gewonnen. Maar belgie eindigde 2e achter Israel. Hahahahahaha.

En deze festival wordt in Israel gehouden dus ik ga het in zijn geheel boycotten.
      Van 1978 wist ik niet wel dat Libanon in 2005 weigerde de sharmuta-zio inzending uit te zenden. Dat leverde ons uitsluiting van deelname aan de poppenkast.

Ik heb het even opgezocht, het was Jordanië die halverwege de uitzending verbrak en en België tot winnaar uitriep.

(No) Air Jordan - Top 10 Eurovision Controversies - TIME

In 1978, at one of several low points in relations between Israel and its neighbors, Jordan refused to broadcast the Israeli entry, "Abanibi", by Izhar Cohen and the Alphabeta. (Loosely translated, the song's title means "I Love You".However, Israel ending up winning that year's contest, held in Paris; Jordanian broadcasters cut the transmission and its media simply announced that runners-up Belgium had come first. (You could pull that kind of stunt pre-Internet.) Nevertheless, when Lebanon attempted the same trick in 2005, they were forced to withdraw for a breach of contest rules.

Als ze dit soort songs uitzenden op Euro Song Festival, ga ik voor het eerst kijken - kans is nihil, so f*ck Euro Song Festival.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Ik vind het anders tamelijk achterlijk. Je besluit een wedstrijd uit te zenden, maar halverwege toch maar niet omdat de verkeerde wint. Beetje dom, hadden ze van te voren kunnen bedenken, toch?
      Libanon heeft zodoende zijn kleinzieligheid tentoongesteld.

In vind jou niet tamelijk maar extreem achterlijk. Je hebt geen idee in welke dreiging we destijds en nog steeds leven door een landdief die niet alleen Palestina heeft ingepikt maar het liefst de hele Levant wil bezetten. Fuck off met je blinde liefde voor een crimineel regime.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 4 Likes, 0 Dislikes

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556381

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      In vind jou niet tamelijk maar extreem achterlijk. Je hebt geen idee in welke dreiging we destijds en nog steeds leven door een landdief die niet alleen Palestina heeft ingepikt maar het liefst de hele Levant wil bezetten. Fuck off met je blinde liefde voor een crimineel regime.
      Je vliegt volledig uit de bocht en niet voor het eerst. Het schijnt mij dat je lijdt aan een bipolair wereldbeeld en jij je niet voor te kunnen stellen dat anderen daar minder last van hebben. Maar het is toch echt zo.

Ik geloof dat ik nergens in mijn bijdrage in deze draad, noch in enig andere bijdrage een 'blinde liefde' voor een crimineel regime laat zien. Je kan je eventueel nog redden door dat aan te tonen, bijvoorbeeld om aan te geven waar in het stukje waarop jij reageert een blinde liefde voor een moorddadig regime blijkt.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      Interesting. I’ve looked it up ... Despite the «*EUROvision*», eligibility to participate is not determined by geographic inclusion. But membership to the EBU (European Broadcasting Union).

Morocco is a member and took part in 1980.

As for football, no idea.
      Australië is ook overgestapt van Oceanie naar Azië net voetbal. Suriname speelt ook mee met Noord Amerika in plaats van Zuid Amerika. Denk dat je als land moet kijken waar je het meeste kans maakt op het behalen van toernooien. Denk dat Marokko zich elke jaar moet kunnen kwalificeren voor de Afrika cup en denk dat ze met het huidige team ze zich ook zouden moeten kunnen kwalificeren voor een EK. Er zijn ook wel eens plannen bedacht om bij het EK een paar landen uit de rest van de wereld mee te laten doen met het EK zoals in Zuid Amerika maar nooit gebeurd. Denk ook niet dat dit eerlijk is tegenover de landen die zich niet gekwalificeerd hebben. Bij de Copa America zijn alle 10 landen van de bond daar automatisch geplaats plus dan een aanvulling.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      Van 1978 wist ik niet wel dat Libanon in 2005 weigerde de sharmuta-zio inzending uit te zenden. Dat leverde ons uitsluiting van deelname aan de poppenkast.

Ik heb het even opgezocht, het was Jordanië die halverwege de uitzending verbrak en en België tot winnaar uitriep.

(No) Air Jordan - Top 10 Eurovision Controversies - TIME

NRC Handelsblad. Daar heb ik die info vandaan. Klote krant. Normalite check ik dit soort feiten bij andere nieuwsmedia. In dit geval vond ik het wel geloofwaardig overkomen.

Jordanie dus. En pluimpje met terugwerkende kracht voor Jordaniers.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik vind het anders tamelijk achterlijk. Je besluit een wedstrijd uit te zenden, maar halverwege toch maar niet omdat de verkeerde wint. Beetje dom, hadden ze van te voren kunnen bedenken, toch?
      Libanon heeft zodoende zijn kleinzieligheid tentoongesteld.
      Het was Jordanie geen Libanon. Dan nog vind ik het niet kleinzielig.

Kleinzielig ben je pas als je denkt dat een land je toebehoort vanwege een verkankerde Messianistische ideologie.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556381

Het was Jordanie geen Libanon. Dan nog vind ik het niet kleinzielig.

Kleinzielig ben je pas als je denkt dat een land je toebehoort vanwege een verkankerde Messianistische ideologie.

Dat moge zo zijn, maar het is zo irrelevant in dit geval. De Jordaanse zender wist dat dit land meedeed en had van te voren kunnen weten dat Israel zou kunnen winnen. Beetje A zeggen en dan pas denken dat B kan volgen.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Je vliegt volledig uit de bocht en niet voor het eerst. Het schijnt mij dat je lijdt aan een bipolair wereldbeeld en jij je niet voor te kunnen stellen dat anderen daar minder last van hebben. Maar het is toch echt zo.

Ik geloof dat ik nergens in mijn bijdrage in deze draad, noch in enig andere bijdrage een 'blinde liefde' voor een crimineel regime laat zien. Je kan je eventueel nog redden door dat aan te tonen, bijvoorbeeld om aan te geven waar in het stukje waarop jij reageert een blinde liefde voor een moorddadig regime blijkt.
      Ik vind haar reactie´s wel oke. Jij daarentegen bepaalt niet wat achterlijk is.

De haat van Nederland tegen de Duitsters speelden zelfs tot midden jaren ´90 een rol. Buren hingen spandoeken en al op met ´Denemarkne bedankt´. Referend naar de finale Denemarken-Duitsland ( euro 1992) die Denemarken won.

Dat noem ik achterlijkheid in optima forma. Een beter voorbeeld kan je niet krijgen.

En jij hebt dan eigenlijk vrij weinig te zeggen tegen buurlanden van Pisrael. Zoals Ballandalus zei; jij hebt geen enkel benul van wat die mensen allemaal moeten ondergaan en dat al 50 jaar in verschillende landen en regio´s.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Turkije en Marokko zijn respectievelijk Poorten tot een andere continent, zoals Turkije de Poort tot Azië vormt en Marokko, de Poort tot Afrika.
      Dus beetje raar om niet te denken dat zij respectievelijk in het ene continent of in het andere continent horen, omdat er ook gewoon plaatsen zijn in beide landen van de Europese Imperialistische landen/verbond.
      Marokko heeft Spaanse Enclaves en Turkije heeft dus Constantinopel.
      Welke andere landen hebben dat nog meer?

Marokko en Turkije zouden zelf mogen uitmaken waar zij voor kiezen en niemand anders zou dat voor hun mogen uitmaken.
      Het is The Best of Both Worlds en daarom de meest gewilde plaatsen ter wereld.
      Er waren zelfs Kruistochten vanuit Europa, om daar mensen te vestigen vanuit het moederland. It ain't ever going to happen!
      Marokkanen en Turken zijn de bewakers van dit erfgoed en zij hebben het al zo lang volgehouden, tijdens de moeilijkste dagen, dus tegenwoordig is het "kattepis" en blijvend.

De Islam is wat ons bind en anders waren wij nooit zo groot geweest.
      Wij hebben een gezamelijke doel en broederschap(natuurlijke verbinding met elkaar).
      Deze Europese/Duivelse gebruiken hebben ons nooit kunnen stoppen, haha, maar maakt alleen "hun" zwakker. (Water bij de wijn doen is nu zoiets als je kontje verkopen, terwijl het iets was om van weinig ---> genoeg te maken)

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten