Kans is groot dat deze Marokkaanse flikker Frankrijk vertegnwoordigd tijdens eurosongfestival - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/9 EersteEerste ... 345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 87

Onderwerp: Kans is groot dat deze Marokkaanse flikker Frankrijk vertegnwoordigd tijdens eurosongfestival

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      21

Standaard Re: Kans is groot dat deze Marokkaanse flikker Frankrijk vertegnwoordigd tijdens eurosongfestival

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Je vliegt volledig uit de bocht en niet voor het eerst. Het schijnt mij dat je lijdt aan een bipolair wereldbeeld en jij je niet voor te kunnen stellen dat anderen daar minder last van hebben. Maar het is toch echt zo.

Ik geloof dat ik nergens in mijn bijdrage in deze draad, noch in enig andere bijdrage een 'blinde liefde' voor een crimineel regime laat zien. Je kan je eventueel nog redden door dat aan te tonen, bijvoorbeeld om aan te geven waar in het stukje waarop jij reageert een blinde liefde voor een moorddadig regime blijkt.
      Je zegt niet letterlijk dat je op Israel geilt, maar je bent er als de kippen bij om ja maar te roepen en naar de Palestijnen te wijzen.
      Vindt de 'opwinding' over de terreur van 'Israel' zelf disproportioneel. Makkelijk praten als je niet dag in dag uit te maken hebt met Israelisch terrrorisme

Och, sarcasme ...

Ik verbaas mij over de in mijn ogen disproportionele opwinding over de terreur van Israel. Ik zie het niet als de bron van al het kwaad in het Midden Oosten, dan wordt er te gemakkelijk weggekeken van de naijver in de Meditarne boezem. En nazi's, joden en de vriend van mijn vijand is mijn speeksel niet waard retoriek mag pas ergens op pagina 20 van een hele zure draad.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eenmans Bekijk Berichten
      De aipac geeft een podium aan potentiele Amerikaanse presidentskandidaten om hun beleid tav de israel en de Palestijnen uit een te zetten. Het beleid dat israel het meeste voordeel op gaat leveren wordt gepromoot bij hun achterban om op die president te stemmen.

Het feit Trump het erkennen van Jeruzalem als hoofdstad van Israel als verkiezingsbelofte had gepresenteerd is van doorslaggevend belang geweest denk ik.

Wat ik ook altijd zo problematisch vind in dit verhaal is de evidente corruptie en het nepotisme van de Palestijnse machthebbers.
      Hoe sterk de joodse lobby is vertegenwoordigd in Amerika

Weer wijs je met het vingertje naar de Palestijnen. Het is godsgeklaagd hún land. Met je politieke realiteit geneuzel, erken je dat 'Israel' ook maar enige rechten zou mogen hebben in bezet Palestina.

Nee, dat staat niet buiten kijf ... Je verwart waarheid met politieke realiteit. Jij denkt dat omdat jij gelijk hebt je ook gelijk zult krijgen.
      Nou sluit ik niet uit dat je gelijk hebt, sterker nog, ik denk dat je het voor een groot deel hebt, maar ik denk niet dat je het gaat krijgen.

Met deze leiders zullen de Palestijnen nooit krijgen wat zij wensen. Dat is mijn inschatting. En die inschatting lijkt ondersteund te worden door decennia van machteloos Palestijns gespartel. Dat gespartel is deels het gevolg van de machinaties van de VS en Israel. Deels, want een aanzienlijk oorzaak van de Palestijnse machteloosheid vormt het onvermogen van de elite om het algemeen belang te laten prevaleren boven het eigen belang.
      Again, blame it on Palestine. Volledige focus op de verzetsstrijders, niet de bezetters.

Het is de hele tijd relevant geweest en nu meer dan ooit.
      Ik begrijp die volstrekte focus op Israel niet. Dat land neemt de ruimte die het krijgt.
      En het krijgt bizar veel ruimte, niet in de laatste plaats van de Palestijnen die m.i. stelselmatig de verkeerde prioriteiten stellen en evenzoveel energie steken in het elkaar het leven zuur maken, als zich te verzetten. Het is niet alleen Israel die een twee staten oplossing onmogelijk maakt.
      Hoe kan een volk geloofwaardig voor een twee staten oplossing ijveren als het de politieke leiders niet eens lukt een eigen eenheidsstaat bij elkaar te houden. Dat is toch gewoon lachwekkend.
      Voor mij blijf je minstens een latente zio-lover. Ga eens in bezet Palestina rondkijken op plekken waar Palestijnen wonen, de dagelijkse terreur die schoolkinderen ervaren, illegale detentie van jongeren onder de 12. Detentie van volwassen is er niet minder illegaal om. Drinkwater op rantsoen, checkpoints......To whom I am talking anyway.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 2 Thanks, 4 Likes, 0 Dislikes

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      44
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846412

Standaard Re: Kans is groot dat deze Marokkaanse flikker Frankrijk vertegnwoordigd tijdens eurosongfestival

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamirPlus Bekijk Berichten
      Turkije en Marokko zijn respectievelijk Poorten tot een andere continent, zoals Turkije de Poort tot Azië vormt en Marokko, de Poort tot Afrika.
      Dus beetje raar om niet te denken dat zij respectievelijk in het ene continent of in het andere continent horen, omdat er ook gewoon plaatsen zijn in beide landen van de Europese Imperialistische landen/verbond.
      Marokko heeft Spaanse Enclaves en Turkije heeft dus Constantinopel.
      Welke andere landen hebben dat nog meer?

Marokko en Turkije zouden zelf mogen uitmaken waar zij voor kiezen en niemand anders zou dat voor hun mogen uitmaken.
      Waarom is Rusland geen poort tot een ander continent en Turkije wel?

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Vraag dat ff lekker aan hun? Of doe eens zelf moeite om antwoord op JOUW vragen te zoeken/geven. Laat ons het dan weten, wil je?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      Voor mij blijf je minstens een latente zio-lover. Ga eens in bezet Palestina rondkijken op plekken waar Palestijnen wonen, de dagelijkse terreur die schoolkinderen ervaren, illegale detentie van jongeren onder de 12.

Detentie van volwassen is er niet minder illegaal om. Drinkwater op rantsoen, checkpoints......To whom I am talking anyway.
      *Kolonisten die afval werpen in Palestijnse zone´s. De Palestijnen hebben netten opgehangen om het afval tegen te houden. Mooie straatbeeld.

* Israel controleert het elektriciteitsnetwerk over heel bezet palestijns gebied.

* Israel houdt belastinggeld van de Palestijnse regering tegen en betaalt het uit wanneer het wil

* Israel die Palestina in verschillende zones indeelt met kolonisten die een toekomstige staat onmogelijk maken.

* Israel neemt landbouwwerktuigen in beslag

* Israel executeert buitenrechtelijk palestijnse verzetsstrijders

* Palestijnse kinderen die een park moeten verlaten omdat de kolonisten willen zwemmen

* Israel frustreert bewust de Palestijnse economie

* Israel negeert alle resoluties,bindend of niet,en is wereldkampioen in het incasseren VN-sancties

Ik kan wel uren doorgaan. En voor wat allemaal?

Al die miljoenen mensen moeten lijden en een mensonwaardig bestaan leiden vanwege Groot_Israel.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 3 Likes, 1 Dislikes

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556381

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      Je zegt niet letterlijk dat je op Israel geilt, maar je bent er als de kippen bij om ja maar te roepen en naar de Palestijnen te wijzen.
      Vindt de 'opwinding' over de terreur van 'Israel' zelf disproportioneel. Makkelijk praten als je niet dag in dag uit te maken hebt met Israelisch terrrorisme

Weer wijs je met het vingertje naar de Palestijnen. Het is godsgeklaagd hún land. Met je politieke realiteit geneuzel, erken je dat 'Israel' ook maar enige rechten zou mogen hebben in bezet Palestina.

Again, blame it on Palestine. Volledige focus op de verzetsstrijders, niet de bezetters.

Voor mij blijf je minstens een latente zio-lover. Ga eens in bezet Palestina rondkijken op plekken waar Palestijnen wonen, de dagelijkse terreur die schoolkinderen ervaren, illegale detentie van jongeren onder de 12. Detentie van volwassen is er niet minder illegaal om. Drinkwater op rantsoen, checkpoints......To whom I am talking anyway.
      Wederom, ik weiger aan jouw bipolaire wereldbeeld te voldoen; dat wereldbeeld maakt dat ik in jouw ogen een latente zio-lover ben. Het zij zo, je kunt het blijkbaar niet anders zien. In alle door jou geciteerde stukken spreek ik mij uit over de Palestijnse overheden. Ik vind zowel Hamas als Fatah een stelletje corrupte boeven die de belangen van hun bevolking aan hun laars lappen en dom opereren. Maar dat zegt niet wat ik van de Palestijnen en hun rechten vind. En mijn negatieve oordeel over de overheden van de Palestijnen zegt vervolgens weer helemaal niet over wat ik van Israel vind. Ik heb zowel een hekel aan natte sneeuw als aan ijzel. Jij staat mij dat niet toe. Van jou moet ik, als ik over ijzel klaag een blinde liefde voor natte sneeuw hebben opgevat.

Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556381

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selected Bekijk Berichten
      Ik vind haar reactie´s wel oke. Jij daarentegen bepaalt niet wat achterlijk is.

De haat van Nederland tegen de Duitsters speelden zelfs tot midden jaren ´90 een rol. Buren hingen spandoeken en al op met ´Denemarkne bedankt´. Referend naar de finale Denemarken-Duitsland ( euro 1992) die Denemarken won.

Dat noem ik achterlijkheid in optima forma. Een beter voorbeeld kan je niet krijgen.

En jij hebt dan eigenlijk vrij weinig te zeggen tegen buurlanden van Pisrael. Zoals Ballandalus zei; jij hebt geen enkel benul van wat die mensen allemaal moeten ondergaan en dat al 50 jaar in verschillende landen en regio´s.
      Natuurlijk bepaal ik wel wat achterlijk is. Wie moet dan dan doen? Jij?

Ik geloof niet dat er ooit in Nederland (of Denemarken) een uitzending is afgebroken omdat de Duitsers wonnen. De 'haat' van Nederland was groot, ik ben er midden in opgegroeid. Maar ik denk dat de rivaliteit in de 90'er jaren voor de meeste over '74 ging en niet over '40-'45.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Samenvattend: de een sympathiseert met de Palestijnen, de ander sympathiseert meer met de Israëliërs. Het gaat erom, dat iedereen begrip heeft voor de reden van sympathie. Ik sympathiseer met onderdrukte mensen, maar begrijp wel waarom iemand die sympathiseert met Israel (een goed recht) het wil doen voorkomen alsof die onderdrukking o.a. het gevolg is van de "gekozen" leiders van een land. Nee, de leiders, zowel Hamas als Fatah, zijn weer een direct gevolg van een mensonterende onderdrukking. Oorzaak gevolg. De goedwillende Palestijn wordt door zowel Israel als door zijn politieke leiders (inderdaad vaak corrupt) genaaid. Je zou kunnen zeggen, dat Fatah en Hamas usefull idiots zijn voor de sluwe hardliners in het Knesset. Ik zou, als Palestijn, dus eerst korte metten maken met de eigen politici. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan in zo'n benarde positie.
      Some people feel the train. Others just get hurt.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Natuurlijk bepaal ik wel wat achterlijk is. Wie moet dan dan doen? Jij?

Ik geloof niet dat er ooit in Nederland (of Denemarken) een uitzending is afgebroken omdat de Duitsers wonnen. De 'haat' van Nederland was groot, ik ben er midden in opgegroeid. Maar ik denk dat de rivaliteit in de 90'er jaren voor de meeste over '74 ging en niet over '40-'45.
      Kinderachtig.

Wat maakt het uit hoe die haat wordt uitgedrukt? uitzending staken

Nee,het ging echt over de oorlog. Ik zag ook spandoeken hangen met ´geef mijn fiets terug´. Ik heb er zelf heel veel van mee gekregen. Vechtpartij gezien om het dragen van een t-shirt van de Duitse manschafft. Te krankzinnig voor woorden gewoon.

Lekker boeie ook.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Grappig trouwens hoe de mens begint bij een Frans-Marokkaanse flikker en via omwegen -? ik lees alleen de laatste bijdrages, omdat ik Ballandalus als laatste reply zag, ook wel bekend als Ballandalus-aandachtsbias - aankomt bij het grote Midden-Oosten-onrecht-vraagstuk (ja, onrecht ja). Was vast Sportfreaks bedoeling. En rustig aan met mijn vrouwtje, anders steek ik je.
      Some people feel the train. Others just get hurt.

Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556381

Waaruit blijkt nou weer dat ik meer sympathie heb voor Israel.
      Weet je wat. Laat ook maar. Ik ga wel mijn eigen eenzame onbegrepen weg.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten