Leuke impressie van een vrije geest. Bovendien; I love wacky people.
Haters gonna hate.
Homo's heb ik geen problemen mee, flikkers wel.
muzikaal en vocaal totaal niet spannend. sterker nog, totaal niet interessant. net als beyonce. gewoon niets spannends aan. dit is wel politiek natuurlijk. of nou ja, niets natuurlijks aan. een voor de hand cliché kijk mij eens westers flikker zijn om de westerlingen hun gewiekste onderbuik te voeden. want wij westerlingen zijn zo ver dat we mannen tot vrouwen om kunnen bouwen. letterlijk en figuurlijk. een politiek achterlijk schijnbeweging. wanneer diva's tot leven komen, zijn ze zo onzeker als de pest. het westen is een diva dat om zich heen slaat omdat ze niet meer weet wie ze is. daarom omslaat ze anderen om voor haar te dienen. een zwakzinnig fenomeen om haar zwaktes aan anderen op te dringen. want is die wel zo modern en zo. poetin en china, jullie kunnen het westen zo binnendringen als een hoer zonder zelfrespect. een snobistisch populistisch rechts uitgewoonde gehandicapte fenomeen. hitler ligt krom van het lachen in zijn graf.
Oh ... zou dat het werkelijk zijn? Moet haast wel, als het zoveel ablomb gebracht wordt.
The French racists are fuming, and that’s a good thing :-)
Nice song though.
Conchita again? Lijkt een trend. “I can not see my kingdom now” waarom niet? Lopen genoeg travestieten rond in le Maroc of is deze omgebouwd zonder de juiste Apk papieren?
Eurosong heb ik totaal geen moer mee. Hoop (vriendjes)politiek en weinig leuk muziek.
Oh juist. Ik dacht hij kan het ‘niet’ meer zien. Refereer dan al gauw naar een ander koninkrijk, omdat ie uit de kast is. Het is dus als metafoor bedoelt. Hij heeft zichzelf ontdekt
Oeh Israël. Ja daar mogen ze wat mij betreft maar 1 ding organiseren en dat is zeker geen songfestival. Eerder iets in geest van Hirochima
Zijn moeder is trots dat hij homo is ...haar man is van haar gescheiden
Bladwijzers