Beharing bij vrouwen - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/3 EersteEerste ... 23
    Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: Beharing bij vrouwen

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19828

Standaard Re: Beharing bij vrouwen

Elke vrouw groeit het. De een alleen meer dan de ander. Niks vies of onvrouwelijks aan.Zijn er nog vrouwen die zich er goed mee voelen en het laten groeien ?Hoe denken jullie over lichaamshaar bij vrouwen ?Armharen beenharen etc. Heel de gedachtegang dat vrouwen alleen hoofdharen horen te hebben en voor de rest alles glad.De reden dat ik dit vraag is dat ik lichaamshaar een positiever imago probeer te geven en dames die ermee zitten een positief gevoel te geven. Helaas door die ideologie zijn er zoveel dames die denken een verkeerde foute lichaam te hebben. Of bang nooit een partner te vinden. Het is maar haar. Elk mens groeit lichaamshaar elke vrouw. De een alleen meer dan de ander.Sommige vrouwen zelfs meer dan mannen.Kan iemand mij dit uitleggen.Als het vies en onvrouwelijk is is het bij een man dan ook vies ? Is het überhaupt vies als je je goed wast ?Hoezo is het onvrouwelijk als elke vrouw. Elke mens lichaamshaargroei heeft. De een alleen wat meer dan de ander. De ene vrouw soms zelfs meer dan een man
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19828

Standaard Re: Beharing bij vrouwen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amazigh91 Bekijk Berichten
      Elke vrouw groeit het. De een alleen meer dan de ander. Niks vies of onvrouwelijks aan.Zijn er nog vrouwen die zich er goed mee voelen en het laten groeien ?Hoe denken jullie over lichaamshaar bij vrouwen ?Armharen beenharen etc. Heel de gedachtegang dat vrouwen alleen hoofdharen horen te hebben en voor de rest alles glad vind ik jammer. Waarom is dit.De reden dat ik dit vraag is dat ik lichaamshaar een positiever imago probeer te geven en dames die ermee zitten een positief gevoel te geven. Helaas door die ideologie zijn er zoveel dames die denken een verkeerde foute lichaam te hebben. Of bang nooit een partner te vinden. Het is maar haar. Elk mens groeit lichaamshaar elke vrouw. De een alleen meer dan de ander.Sommige vrouwen zelfs meer dan mannen.Kan iemand mij dit uitleggen.Als het vies en onvrouwelijk is is het bij een man dan ook vies ? Is het überhaupt vies als je je goed wast ?Hoezo is het onvrouwelijk als elke vrouw. Elke mens lichaamshaargroei heeft. De een alleen wat meer dan de ander. De ene vrouw soms zelfs meer dan een manIn mijn ogen niks vies of onvrouwelijks aan en zelfs mooi en aantrekkelijk.No shave no shame dames
      Schaam jullie niet voor jullie beharing damesZijn er anderen die er ook zo over denken ?

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten