@ MO-NL .JOESSSOEF,Beheer
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: @ MO-NL .JOESSSOEF,Beheer

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard @ MO-NL .JOESSSOEF,Beheer

Wat is dit? Vinden jullie het gek dat Marokko.nl beter wordt bezocht?

En vinden jullie het gek dat er geen hond meer te vinden is op NVDD?

Houden jullie die chatbox wel in de gaten?

Jullie leren echt niet van jullie fouten. Marokko.nl draait alleen maar beter omdat Jasmina daar een meldknop kent voor moslimdiscriminatie.

En Marokko.nl kent geen webschatnmoderator die de landroof van de Palestijnen goed praat en degene die daar tegen gaan bannen!
      Laatst gewijzigd door Selected; 09-02-19 om 12:54.

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

Standaard Re: @ MO-NL .JOESSSOEF,Beheer

Ik doe niets en ik kan niets met de chat...

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joesoef Bekijk Berichten
      Ik doe niets en ik kan niets met de chat...
      Dat is duidelijk. Outsider is daar zionistische ideeen aan het verspreiden. Niemand die hem in de gaten houdt beste Joessoef?

Vorige week werd er gediscussieerd over die kolonist die een Palestijnse vrouw vermoorde door met stenen naaar haar auto te gooien.

Veel chatleden waren daar best emotioneel over. Ze vonden het een schande dat een paar kolonisten het leven van 200.000 Palestijnen ondraaglijk maken en Israel is nou die toezichthouders uit de bezette gebieden aan het uitzetten zodat er niet meer over wordt bericht.

Weet je wat Outsider schreef?? Dat stuk land hoort bij Judea en de Palestijnen mogen blij zijn dat ze een stuk land krijgen.

Iedereen werd verbannen die Outsider aanpakte. Ik vind dit echt niet kunnen en daarnaast heeft hij die Roflmao weer in genade aangenomen.

Ik werd zo misselijk van zijn uitspraken dat ik ze vergeten ben op te slaan. Volgende doe ik dat wel en mail ik het naar MO!

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik was daar gisteren zo boos over dat ik een paar topics heb geopend over die zionist.

Helaas kan ik ze niet verwijderen.

Als er een onderwerp is dat voor veel Marokkanen gevoelig is dan is het wel dat onderwerp en Outsider heeft totaal geen empathie voor de chatleden die daar anders over denken. Hij zit wel op Maroc.nl. Hij moet zich daarop aanpassen. Hij zit niet in de rechtbank.

Ik ben hier klaar mee. Ik ga Outsider in de gaten houden en ik stuur alles door naar Mo-Nl.

Excuses voor die domme scheldtopics.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Haha, fok de chatbox en fok alle zionisten en hun vriendjes!

Laat ze lekker creperen, want die man geniet van de aandacht, omdat hij nooit enige aandacht van zijn ouders heeft genoten.
      OUTsider en ROFLMAO zijn geen eens Marokkanen en Sportfreak zei het al in een topic hier, deze chatbox is niks voor Marokkanen, ook niet om te moderaten.
      Het zijn meestal nepperds en halfbloedjes, die zulke dingen doen.... of Moslims uit rare landen als India, haha, of Suriname.
      Niet serieus te nemen, dat soort gasten.... en sorry voor de bans enzo, maar gewoon schijt hebben.
      Het is ook maar voor een week, maar de manier waarop en de reden van de ban kan weleens rot zijn en hard te kroppen, dus sterkte en zo!

Forum is toch veel beter!

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten