Plan voor sporthoofddoek in Frankrijk geschrapt na bedreigingen - Pagina 6
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 6/7 EersteEerste ... 567 LaatsteLaatste
    Resultaten 51 tot 60 van de 62

Onderwerp: Plan voor sporthoofddoek in Frankrijk geschrapt na bedreigingen

((((0\_/0)))) Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Standaard Re: Plan voor sporthoofddoek in Frankrijk geschrapt na bedreigingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Dat is die polarisatie : het versterken van de tegenstellingen. Dat vinden we alle twee. Dus het is ridicule om fanatiek bezig te zijn als je samen-leven wilt.
      Zelfs de nonnen hebben een frisse neus nodig en ieder heeft haar/zijn eigen neus en Frisse Lucht voor Allen is een Geschenk ( not made in French) .. (ik hoef niet samen te leven maar heb wel behoefte aan met rust gelaten te worden zoals ik de rest met rust laat = mijn motto)

Eke zie ik voor een non maar ik ben zelf geen 'oui' ..hmm mrz moet eens wat zeggen! lol l1l

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      "terreur jegens Moslims" die durven zich te vertonen wordt gezien voor strijd voor de Frijheid.
      Nou, nou, nou. Die mensen willen de regie niet kwijt over hun leefomgeving : het vertrouwde is hen dierbaar .
      Dat zou jij moeten herkennen, dat gevoel.
      En er is trouwens niks mis met dat gevoel.

Zolang mensen maar rekening houden met elkaar : zo gauw iemand het gevoel heeft dat ie meer geeft dan anderen : checken--of dat gevoel klopt.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

vrijheid bestaat niet maar wel behoefte om anderen te onderdrukken omdat ze cultureel zich vrij zouden gaan voelen ( diversiteit is een gevaar voor een westerling)

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Zelfs de nonnen hebben een frisse neus nodig en ieder heeft haar/zijn eigen neus en de frisse Lucht voor Allen is een Geschenk ( not made in French) .. (ik hoef niet samen te leven maar heb wel behoefte aan met rust gelaten te worden zoals ik de rest met rust laat = mijn motto)

Eke zie ik voor een non maar ik ben zelf geen 'oui' ..hmm mrz moet eens wat zeggen! lol l1l

:Lol: !

Ik heb trouwens nog nooit een non-in-vol-ornaat op het strand gezien.

Vrouwelijke dominees hebben gewoon badkleding aan. Dat zou Marsipulami moeten weten of er strandkleding is voor katholieke religieuzen.

Als jij je prettig voelt met 'met rust gelaten te worden'.... ? Dan is het een goed motto

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

waar is het mis gegaan met die fransozen, Eke?

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

diversiteit is een gevaar voor een westerling
      Hangt er maar vanaf.

WAT is het gevaar voor een deel van de westerse mensen ? Door een andere cultuur overspoeld te worden. Dat is trouwens een universele angst.

Later !

Eric de Blois
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      13

Het doet mij plezier dat jullie het zonder RG prima met elkaar kunnen vinden. Ik zie veel wederzijds begrip. Leuk dat zo'n klassieke discussie over wij en zij er toe bijdraagt dat mensen hun standpunt over de ander veranderen. Voortschrijdend inzicht dus. Ik zie dat als een positief signaal voor de toekomst. Als we naar Oost kijken (u weet wel die buurt waar homo's en andere afwijkingen een leuk leven hebben) en andere wegkijkbuurten als de Kolenkit (die naam!) met grote diversiteit en vooral tegenstellingen, kunnen we zonder meer stellen dat de droom van progressief Nederland zeer geslaagd is. Mijn complimenten. Daarom wil de regering ook zo graag nog meer vluchtelingen opnemen, omdat ze zulke fijne ervanring hebben met die mensen. En de overige EU-lidstaten trouwens ook. Allemaal willen ze graag meer immigranten uit het oosten en zuiden opnemen.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776492

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ik weet het niet. Ik wacht het in elk geval niet af.

De-escaleren kan volgens mij om te beginnen alleen slagen als de economische inrichting van de westerse landen naar een eerlijke, rechtvaardige en duurzamere economie gaat veranderen. En hopelijk volgt China en zo ook.
      Wat dat laatste betreft (bij de-escaleren) : ik hoop het.

Over je grote verandering : mijn eigen ervaring is "de mens wikt en God beschikt".
      Dat kan inhouden dat je geestelijk soepel blijft en dus kan bijsturen als het nodig is. Je hebt toch ook nog een stad niet ver van je vandaan ?
      Het lijkt me dat je in ieder geval daar meer armslag zult hebben. En meer gezonde lucht dan hier. Je kunt volop uitvinder/onderzoeker zijn ….

Ik hoop voor je dat het gaat zoals je zou willen !

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Racisme-Gedoe zijn we klaar mee en NL is klaar voor sporthoofddoeken voor niet Moslims.
      ( ik pleit niet voor inflatie van hoofddoeken want het moet bijzonder blijven )

Europa heeft haar Moslims nodig om genezen te worden van Racisme en dat is Goed.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614773

Een Gezonde Moslima is toch goed..

We leven inmiddels in een realiteit waarin iemand bij een psychiater binnen kan lopen voor een verklaring dat hij of zij niet gelukkig in haar lichaam (geslacht) zich voelt.. met als doel echt van alles veranderen.
      En wonderlijk raken contactgestoorde mensen hysterisch bij het zien van een Moslima met een extra kledingstuk ?! bizar ridicuul kan de mens reageren.
      zwakte van een cultuur bloot leggen is dus eenvoudig en zogenaamd superieur culturen zijn dus buitengewoon nep ..
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 21-09-20 om 01:26.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten