Een inzicht in de duistere,diepe,krochten van het falende intellect
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Een inzicht in de duistere,diepe,krochten van het falende intellect

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Een inzicht in de duistere,diepe,krochten van het falende intellect

5 jaar lang. Ik ben open geweest. Hard. Smerig. Maar nooit bewust provocerend.

Het is beter om terug te trekken als je jezelf aan het verliezen bent.

Als ik in de spiegel kijk in de ochtend of avond herken ik mijzelf niet eens meer terug.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Een inzicht in de duistere,diepe,krochten van het falende intellect

¨Apartheid is nog steeds onder ons: in de lekkende daken en de golfplaten van de krotten, in de bolle buikjes van hongerige kinderen, in het duister van de huizen zonder elektriciteit en in de zware emmers vol smerig water, dat de vrouwen op het platteland van ver weg moeten gaan halen om te koken en om hun dorst te lessen¨.

Nelson Mandela

Nog geen adequate titel! Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614780

Standaard Re: Een inzicht in de duistere,diepe,krochten van het falende intellect

Ook Mandela kon zijn vrouw niet behoeden voor haar misdragingen.
      Ik weet niet echt wat ik moet vinden van de man..
      Ergens rook hij naar elitaire parfum.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Ik weet niet echt wat ik moet vinden van de man..
      Ergens rook hij naar elitaire parfum.
      Iemand die bijna 3 decennia onschuldig heeft vastgezeten ruikt alles behalve naar ´elitare parfum´.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Een of andere pannenkoek (Interim) kwalificeerde mij laatst als ´geestesziek´.

Daarnaast heb ik mijzelf tot op heden niet kunnen betrappen op uitspraken die jullie moeten doen twijfelen aan mijn redeneringsvermogen en mentale stabiliteit.

Als ik boos ben en de aanval zoek neem ik het niet zo nauw met respect. Als jullie anders denken zou ik toch bij jullie zelf te raden gaan.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik ben trots op mijzelf. OP alles. Ondanks de 'handicap' die ik dit leven heb moeten ingaan.

Ik heb veel geleerd hier,vooral van Revisor,Oiseau,Ballandalus,7eloua en HaasHaas.

Ik ben ook trots op mijn vaderland,Marokko,mijn familie en de mensen die mij steunen.

Stille wateren 7eloua's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      491766

Realiteit is een illusie, don’t take it too personal. We’re all just part of a mindfuck tryin’ to do our best to make something out of it.
      “And sometimes I have kept my feelings to myself, because I could find no language to describe them in.”
      — Jane Austen, Sense and Sensibility

Highly Special Person

19-06-2004
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7eloua Bekijk Berichten
      Realiteit is een illusie, don’t take it too personal. We’re all just part of a mindfuck tryin’ to do our best to make something out of it.
      Grappig.

Ik heb altijd in de veronderstelling verkeerd dat illusie juist glans geeft aan de realiteit.

Moet ik alles voor lief nemen?

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Dat klopt deels.

Hij heeft gebroken met Winnie omdat zij erg geradicaliseerd én niet meer tot rede vatbaar was.

Mandela heeft bijna 30 vastgezeten vanwege een overtuiging en jij zet die grote man weg als ''elitair bedrog''?
      Laatst gewijzigd door Selected; 30-03-19 om 22:31.

Separation Of Powers Interim's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      12377

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selected Bekijk Berichten
      Een of andere pannenkoek (Interim) kwalificeerde mij laatst als ´geestesziek´.

Daarnaast heb ik mijzelf tot op heden niet kunnen betrappen op uitspraken die jullie moeten doen twijfelen aan mijn redeneringsvermogen en mentale stabiliteit.

Als ik boos ben en de aanval zoek neem ik het niet zo nauw met respect. Als jullie anders denken zou ik toch bij jullie zelf te raden gaan.
      Jij bent niet geestesziek.
      Wel schrijf je onder invloed van alcohol berichten die een geesteszieke indruk wekken.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten