5 jaar lang. Ik ben open geweest. Hard. Smerig. Maar nooit bewust provocerend.
Het is beter om terug te trekken als je jezelf aan het verliezen bent.
Als ik in de spiegel kijk in de ochtend of avond herken ik mijzelf niet eens meer terug.
5 jaar lang. Ik ben open geweest. Hard. Smerig. Maar nooit bewust provocerend.
Het is beter om terug te trekken als je jezelf aan het verliezen bent.
Als ik in de spiegel kijk in de ochtend of avond herken ik mijzelf niet eens meer terug.
¨Apartheid is nog steeds onder ons: in de lekkende daken en de golfplaten van de krotten, in de bolle buikjes van hongerige kinderen, in het duister van de huizen zonder elektriciteit en in de zware emmers vol smerig water, dat de vrouwen op het platteland van ver weg moeten gaan halen om te koken en om hun dorst te lessen¨.
Nelson Mandela
Ook Mandela kon zijn vrouw niet behoeden voor haar misdragingen.
Ik weet niet echt wat ik moet vinden van de man..
Ergens rook hij naar elitaire parfum.
Een of andere pannenkoek (Interim) kwalificeerde mij laatst als ´geestesziek´.
Daarnaast heb ik mijzelf tot op heden niet kunnen betrappen op uitspraken die jullie moeten doen twijfelen aan mijn redeneringsvermogen en mentale stabiliteit.
Als ik boos ben en de aanval zoek neem ik het niet zo nauw met respect. Als jullie anders denken zou ik toch bij jullie zelf te raden gaan.
Ik ben trots op mijzelf. OP alles. Ondanks de 'handicap' die ik dit leven heb moeten ingaan.
Ik heb veel geleerd hier,vooral van Revisor,Oiseau,Ballandalus,7eloua en HaasHaas.
Ik ben ook trots op mijn vaderland,Marokko,mijn familie en de mensen die mij steunen.
Realiteit is een illusie, don’t take it too personal. We’re all just part of a mindfuck tryin’ to do our best to make something out of it.
“And sometimes I have kept my feelings to myself, because I could find no language to describe them in.”
— Jane Austen, Sense and Sensibility
Highly Special Person
19-06-2004
Laatst gewijzigd door Selected; 30-03-19 om 22:31.
Bladwijzers