Met Hakim Ziyech haal je geen WK...Met Ziyech wordt je geen landskampioen!!!! - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Met Hakim Ziyech haal je geen WK...Met Ziyech wordt je geen landskampioen!!!!

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737766

Standaard Re: Met Hakim Ziyech haal je geen WK...Met Ziyech wordt je geen landskampioen!!!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selected Bekijk Berichten
      Ik heb het over de haat van de Nederlandse voetbal-eltite jegens een Marokkaan die de Nederlandse voetbalvelden domineerd.
      Ziyech is qua fysiek denk ik minder geschikt voor een Engelse club. Dat mag je toch vinden? Het is een lichtgewicht en tussen die beulen in Engeland schoppen ze hem onderuit. Hij past meer bij een Spaanse of Duitse club zoals Bayern denk ik.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Met Hakim Ziyech haal je geen WK...Met Ziyech wordt je geen landskampioen!!!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Mooie foto om in te lijsten.

Labyad gaat weer zware concurrentie krijgen. Ajax heeft een aanvallende middenvelder gehaald. Marin, uit de Belgische Jupiler leugeu.

Banned
      Ingeschreven
      Oct 2018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Ziyech is qua fysiek denk ik minder geschikt voor een Engelse club. Dat mag je toch vinden? Het is een lichtgewicht en tussen die beulen in Engeland schoppen ze hem onderuit. Hij past meer bij een Spaanse of Duitse club zoals Bayern denk ik.
      Ik heb het over de Mos,Derksen,van Hooijdonk,kenneth pereze,etc etc.

Zij zijn degene die zich hebben vergist in Gouden Schoen winnaar en beste voetballer van de Eredivisie ( vanaf eergisteren is de titel voor Frenkie).

Nu haalt ie wéér een lange neus naar hun. Net als vorig jaar met van Basten.

Het is geen toeval meer dat die jongen elke keer wordt bekritiseerd door rechts Nederland en het is ook geen toeval meer dat die jongen met zijn voeten die zielige criticasters de mond snoert.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten