Zwak op het zwakzinnige af.
Ik ken de kinderen van één van de twee originele oprichters van de SP.
Hun vader (geheten Nico Schrevel en overleden aan slokdarmkanker) koos ten tijde van de strijd tussen het kapitalistische Westen en het communistische Oosten voor het Oosten.
Wanneer ik hen (kinderen) spreek en wij het hebben over het Westen bedoelen wij het systeem dat arme landen moorddadig uitbuit en dat ook o.a. Nederland wil omvormen tot een samenleving van meesters en slaven; een omvormen waar jij - reeds slaaf - enthousiast aan meewerkt.
Jij hebt op dit forum geschreven dat jij geenstijl.nl niet leest en dat hoeft ook niet want op geenstijl.nl noemt men zich bijna allemaal - net zoals jij - libertair/libertijn. En als het gaat om 'buitenlanders' (1) die kritiek op Nederland leveren, vinden de geenstijl-reaguurders (2) dat het smerige parasieten zijn die leven van gratis Nederlands geld, Nederland openlijk verachten en dat ze op moeten rotten naar hun eigen zandbakland.
1 = Revisor
2 = Rob Gosseling
Tijdens zijn werkzaam leven is Nico Schrevel regelmatig ontboden bij en bezocht door de BVD (voorloper AIVD).
Nooit is Nico Schrevel, die leefde van export naar het Oostblok, door de BVD verweten dat hij parasiteerde op het Westen dat zijn koopwaar leverde. Nooit is hem gezegd dat hij maar moest emigreren naar een Oostblokland.
Maar ja, als iemand solliciteert bij een veiligheidsdienst wordt er ook gekeken in hoeverre de sollicitant(e) weerstand kan bieden aan haatverblinding.
En extreme haatverblinding neemt het altijd bij jou over als jij reageert op Revisor.
Op geenstijl is gisteren een topic gestart waarin voor de zoveelste keer gebruld wordt om het aftreden van Menno Snel.
Maar dat aftreden heeft niets te maken met wat leden van minderheidsgroepen aangedaan is door de Belastingdienst.
Bij geenstijl is de leiding in handen van 'nieuwsgaarders' die de media als vierde macht wil transformeren tot dé macht die politici/bestuurders maakt en breekt.
Ik vind - en hierbij terug bij het onderwerp van deze discussie - dat Menno Snel moet blijven zitten waar hij nu zit zodat hij maatregelen kan treffen tegen de racistische ambtenaren die de macht van de Belastingdienst misbruiken om hun racisme te botvieren op weerloze mensen.
Bladwijzers