:Champions League finale van Afrika : Esperance Tunis - Wydad..echt een schande - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/5 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 46

Onderwerp: :Champions League finale van Afrika : Esperance Tunis - Wydad..echt een schande

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Standaard Re: :Champions League finale van Afrika : Esperance Tunis - Wydad..echt een schande

In de hoeveelste minuut vond e.e.a. plaats? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8

Standaard Re: :Champions League finale van Afrika : Esperance Tunis - Wydad..echt een schande

Niet zitten maar zitting

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8

Wydad scoort ergens in 56 min een 100% goal ..maar die vuile flikkers keurden hem af maar in de herhaling..zelfs niet in de herhaling kon je al zien dat het nooit buitenspel was

Jij moet verdiepen in Afrikaans voetbal dan zul je zien waar ik over praat..het zijn vuile honden die Tunisiers ..ze kopen alles om

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8

Goal is hier te zien

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Wydad scoort ergens in 56 min een 100% goal ..maar die vuile flikkers keurden hem af maar in de herhaling..zelfs niet in de herhaling kon je al zien dat het nooit buitenspel was

Jij moet verdiepen in Afrikaans voetbal dan zul je zien waar ik over praat..het zijn vuile honden die Tunisiers ..ze kopen alles om
      Ik geloof je onmiddellijk maar bij een stand van 1-0 had Wydad toch nog twee ijzers in het vuur?

1 Ze konden de wedstrijd nog winnen

2 Bij een verloren wedstrijd kun je altijd nog protest aantekenen arbitrage aanvragen

Hoe dan ook, wat een bizar verhaal.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8

Ja ze konden de wedstrijd winnen maar regels zeggen dat dat voor buitenspel geflagd werd dat scheids altijd naar var beelden moet kijken of het een geldige doelpunt was..maar die hond weigert dat te doen en dus dan maar niet voetballen

Is niet de eerste keer dat wydadd door scheudsrechters benadeeld werd

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Snap niet hoe ik het gemist kan hebben. Ik dacht werkelijk dat Raja Casablanca in de finale heeft gestaan en dat het al klaar was.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Snap niet hoe ik het gemist kan hebben. Ik dacht werkelijk dat Raja Casablanca in de finale heeft gestaan en dat het al klaar was.
      Was live te volgen op foxsport

Marokko had 2 teams in de finale en beiden door scheidsrechters om zeep geholpen

Berkane stond in de europa league van Afrika in de finale tegen topclub Zamalek uit Egypte....hier ook FAR schande

En nu Wydad Casablanca in champions league finale

Westrijd begon om 23 uur..ivm met ramadan

Raja won het paar jaar geleden

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      41
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Hoezo oerdom...het zijn voor mij helden...dan maar niet voetballen...zo maak je een statement ....Maandag een arbitrage zitten..Wydad Casablanca had het aangevraagd bij CAS en bij FIFA
      Als het omgekeerd was geweest waren het dan ook helden?

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Als het omgekeerd was geweest waren het dan ook helden?
      Als het terecht is dan zijn het ook helden maar het zijn Tunsiers die zullen alles doen om de wedstrijd te winnen van rode kaarten aan smeren tot scheidsrechters omkopen..staan bekend in Afrika dat ze wedstrijden kopen ..vooral deze clubMaar terug naar jou vraagWydad is zelfs in eigen land genaaid door de scheidsrechters in zelfde wedstrijd tegen Esperence Tunis In Afrika spelen ze heen en terug (finale)Het is genoeg gewoon ..ze hebben een mooie statement gemaakt...ik ben trots op hun..ze gaan als helden onthaald worden in Marokko dat verzeker ik jou Maandag begint arbitrage zitting Wedstrijd zal helemaal overgepeeld worden op neutraal terrein want VAR moet altijd werken ..als die niet werkt dan zal ook niet gespeeld worden

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten