Ik ga een huis/ apartement in Dakhla kopen - Pagina 5
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 5/5 EersteEerste ... 45
    Resultaten 41 tot 50 van de 50

Onderwerp: Ik ga een huis/ apartement in Dakhla kopen

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199461

Standaard Re: Ik ga een huis/ apartement in Dakhla kopen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Geef nou eens een goed argument.

YOU started by claiming that IQ was an «*echte kolonist*». YOU should come with arguments. Where are they ?

I’m 100% sure that :

1. You know nothing about the Western Sahara.
      2. You had no idea where Dakhla was located when you first read the thread title.
      3. If we’d request you to provide us with the Western Sahara chronology of events, without doing any Google research, you’d be as silent as a grave.

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Het verschil is dat de zionisten liegen en bedriegen.
      Wow. Ik had je hoger aangeslagen. "Het verschil is..." Tja als op voorhand wordt aangenomen dat in dit verband marokkanen niet liegen heeft iedere discussie weinig nut. Sinds wanneer is maroc.nl een betrouwbare bron? Zou jij mij ook wijzen op een joods forum als bron van informatie over de geschiedenis van palestina?

Waarom verwijs je niet naar wikipedia? Wikipedia is ook over Palestina een goede bron.

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 Bekijk Berichten
      1. You know nothing about the Western Sahara.
      2. You had no idea where Dakhla was located when you first read the thread title.
      3. If we’d request you to provide us with the Western Sahara chronology of events, without doing any Google research, you’d be as silent as a grave.
      Datzelfde kunnen joden ook zeggen over marokkanen als ze over palestina praten: je weet er niets van.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011790

Wow. Ik had je hoger aangeslagen. "Het verschil is..." Tja als op voorhand wordt aangenomen dat in dit verband marokkanen niet liegen heeft iedere discussie weinig nut. Sinds wanneer is maroc.nl een betrouwbare bron? Zou jij mij ook wijzen op een joods forum als bron van informatie over de geschiedenis van palestina?

Waarom verwijs je niet naar wikipedia? Wikipedia is ook over Palestina een goede bron.
      Als je denkt dat ik lieg of iets verkeerd uitleg geef je dat maar aan. Maroc.nl is geen bron. Ik gaf je alleen een link aan waar over hetzelfde onderwerp wordt gediscussieerd omdat ik, zoals ik al aangaf, de discussie niet wil herhalen en verwijs naar die topic.

Je pint je op iets vast wat voor mij onlogisch overkomt.

Over waarom ik geen wikipedia als bron gebruik ga ik niet op in. Dat is een waardeloze vraag.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Het is Marokkaans grondgebied ..al euuwenlang ..niks kolonist

"Het is van ons". Dat is nou precies wat de Joodse kolonisten in Palestina als argument aanvoeren.

"Al eeuwenlang dat klopt ook niet."

Het verschil is dat de zionisten liegen en bedriegen.

Maar zonder de discussie op nieuw te voeren verwijs ik naar deze topic waar alles uitgelegd wordt:

https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...-conflict.html
      Ik gaf aan dat het argument van IQVanEenGarnaal precies hetzelfde is als dat van een joodse kolonist in bezet palestina: "het is ons grondgebied". En dan zeg jij daarop als antwoord : "Het verschil is dat de zionisten liegen en bedriegen". En dus zeg je daarmee dat IQVanEenGarnaal niet liegt. Vervolgens verwijs je naar een interne discussie daarover op maroc.nl.

Als ik iets over geschiedenis van een bepaald gebied en volk wil weten en waar ik geen boek over bezit, zoek ik dat op in wikipedia en niet op maroc.nl. Zo staat de geschiedenis van Palestina ook heel uitgebreid beschreven in wikipedia.

Als je denkt dat ik lieg of iets verkeerd uitleg geef je dat maar aan. Maroc.nl is geen bron. Ik gaf je alleen een link aan waar over hetzelfde onderwerp wordt gediscussieerd omdat ik, zoals ik al aangaf, de discussie niet wil herhalen en verwijs naar die topic.
      Ok. Ik zal dat vergelijken met de informatie daarover in wikipedia.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011790

Ik gaf aan dat het argument van IQVanEenGarnaal precies hetzelfde is als dat van een joodse kolonist in bezet palestina: "het is ons grondgebied". En dan zeg jij daarop als antwoord : "Het verschil is dat de zionisten liegen en bedriegen". En dus zeg je daarmee dat IQVanEenGarnaal niet liegt. Vervolgens verwijs je naar een interne discussie daarover op maroc.nl.
      Je zit te muggeziften om niets. Zionisten liegen en bedriegen bij de historische feiten. Marokko niet.

Als ik iets over geschiedenis van een bepaald gebied en volk wil weten en waar ik geen boek over bezit, zoek ik dat op in wikipedia en niet op maroc.nl. Zo staat de geschiedenis van Palestina ook heel uitgebreid beschreven in wikipedia.

Ok. Ik zal dat vergelijken met de informatie daarover in wikipedia.
      Prima dat jij wikipedia gebruikt. Ik gebruik meer dan alleen wikipedia.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199461

Datzelfde kunnen joden ook zeggen over marokkanen als ze over palestina praten: je weet er niets van.
      The vast majority of Arabs/Muslims worldwide can give a chronology of events and facts about Israel/Palestine.

The vast majority of people worldwide can’t give a description of what happened in the WS. They can’t even name a city in the WS.

But hey, it’s not too late. You can take a little time to educate yourself on the subject.

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Ik ben vaak naar Dakhla geweest mijn oom dus broer van mijn vader heeft een hoge functie bij de marine daar (paar jaar geleden)

Nu is hij overleden (Allah Yer7amou)

Ik kwam vaak bij hem thuis maar sinds jaar of 8 zijn ze verhuisd van Dakhla naar Tanger en nu heb ik daar niemand in Dakhla..ik vond het altijd een mooie stad..natuur was onaangestast daar..maar nu is Dakhla aan het groeien

Ik ben ook naar Boujdor geweest en ook naar La Guira..het zuidelijkste stadje van Marokko..grenst aan Nouadhibou (Mauritanie)

Hier ga ik inchallah ooit iets kopen (ik bedoel La Guira)
      Ik ben afgelopen jaar in Dakhla en Boujdor geweest. In oktober was de temperatuur aangenaam maar in de zomer schijnt het niet te harden te zijn. Een gebied met extreme climate, nagenoeg even heet als de Golf regio.

Allah yar7amu.

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

Datzelfde kunnen joden* ook zeggen over marokkanen als ze over palestina praten: je weet er niets van.
      Ik heb niet alles gelezen in dit draadje, geen zin en weinig tijd. Wat ik wel weet, omdat ik daar geweest ben, is dat een deel van de oorspronkelijke bevolking achter Marokko staat en een klein deel onafhankelijkheid nastreeft.

Verschil met bezet Palestina is als dag en nacht. Er zijn geen checkpoints, er wordt geen genocide gepleegd op de oorspronkelijke bevolking, ze mogen vrij reizen en hebben dezelfde rechten als Marokkanen. En dan heb je een deel import Marokkanen die zich als regelrechte hufters gedraagt en zich superieur voelt aan de Sahrawi. Is het bezet gebied? Ik ben er nog steeds niet uit.

*Je bedoelt Zionisten. Graag wel onderscheid maken svp.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      Ik ben afgelopen jaar in Dakhla en Boujdor geweest. In oktober was de temperatuur aangenaam maar in de zomer schijnt het niet te harden te zijn. Een gebied met extreme climate, nagenoeg even heet als de Golf regio.

Allah yar7amu.

Klopt

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten