Lichaamshaar
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Lichaamshaar

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19828

Standaard Lichaamshaar

Elke vrouw groeit het. De een alleen meer dan de ander. Niks vies of onvrouwelijks aan.

Zijn er nog vrouwen die zich er goed mee voelen en het laten groeien ?
      Hoe denken jullie over lichaamshaar bij vrouwen ?
      Armharen beenharen etc. Heel de gedachtegang dat vrouwen alleen hoofdharen horen te hebben en voor de rest alles glad vind ik jammer. Waarom is dit ?

De reden dat ik dit vraag is dat ik lichaamshaar een positiever imago probeer te geven en dames die ermee zitten een positief gevoel te geven.
      Helaas door die ideologie zijn er zoveel dames die denken een verkeerde foute lichaam te hebben.
      Of bang nooit een partner te vinden. Het is maar haar. Elk mens groeit lichaamshaar elke vrouw. De een alleen meer dan de ander.

Sommige vrouwen zelfs meer dan mannen.
      Kan iemand mij dit uitleggen.
      Als het vies en onvrouwelijk is is het bij een man dan ook vies ? Is het überhaupt vies als je je goed wast ?
      Hoezo is het onvrouwelijk als elke vrouw. Elke mens lichaamshaargroei heeft. De een alleen wat meer dan de ander. De ene vrouw soms zelfs meer dan een man

In mijn ogen niks vies of onvrouwelijks aan en zelfs mooi en aantrekkelijk. No shave no shame dames
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Standaard Re: Lichaamshaar

Ik heb als het goed is al een keertje gereageerd in je uitgezaaide kanker-topic. Nu doe ik het voor het laatst. Misschien kan ik je zo bereiken.

Wat wil je nu precies bereiken man? Chickies met een complex? Dat hier vrouwen komen die denken "aaah wat een lieve man, dat is nu precies zo'n man die een vrouw neemt zoals ze is' en dat ze je een PM sturen? Denk je nu echt dat er vrouwen zijn die bewust het lichaamshaar laten groeien en die zich gesterkt zullen voelen door een psychopaat die geobsedeerd is door lichaamshaar? Scheer je een keer weg man. Begrijp je nog steeds niet dat die steeds maar weer terugkerende foto die je gebruikt de gemiddelde Marokkaan doet denken aan zijn of haar moeder? Heb je sex met je moeder? Tieft op met je fetish engerd. Motherfucker.

Iegh. En ik dacht dat ik geflipt was.
      Some people feel the train. Others just get hurt.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      May 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik wilde ook op deze ranzige geestelijk gestoorde imbeciel reageren maar ik dacht ik upp zijn topic gewoon naar pagina 2. Zonder te schelden.

Maar aangezien jij ook even je onvrede uit wil ik dat ook doen ( al ben ik de laatste persoon die dat kan eisenm) maar dit is wel heel extreem en neigt naar sexuele perversiteit ( iets waar ik mij nooit schuldig aan maak).

Beste remedie is negeren en zijn topics naar pagina 2 te prikken.

PS....Ik dacht ook dat er geen gekkere persoon is dan ik maar Amazigh91 geeft mij hoop.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Ik heb als het goed is al een keertje gereageerd in je uitgezaaide kanker-topic. Nu doe ik het voor het laatst. Misschien kan ik je zo bereiken.

Wat wil je nu precies bereiken man? Chickies met een complex? Dat hier vrouwen komen die denken "aaah wat een lieve man, dat is nu precies zo'n man die een vrouw neemt zoals ze is' en dat ze je een PM sturen? Denk je nu echt dat er vrouwen zijn die bewust het lichaamshaar laten groeien en die zich gesterkt zullen voelen door een psychopaat die geobsedeerd is door lichaamshaar? Scheer je een keer weg man. Begrijp je nog steeds niet dat die steeds maar weer terugkerende foto die je gebruikt de gemiddelde Marokkaan doet denken aan zijn of haar moeder? Heb je sex met je moeder? Tieft op met je fetish engerd. Motherfucker.

Iegh. En ik dacht dat ik geflipt was.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

Ik zou er niet te veel hoop uit putten.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5689

ik bedoel: NU doe ik het voor het laatst. Sneue Simon.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Banned
      Ingeschreven
      May 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik zou er niet te veel hoop uit putten.
      Komt goed bro. Ik kom er wel. Maak je maar niet al te druk om mij .

Ik heb alle topics van Lezenswaard,H gelezen en die kan wel samen met Amazigh91 in een strafhoekje plaats nemen.

Uiteindelijk heb jij ook wat geleerd toch?

Hoop doet een mens verlangen naar iets positiefs. Hoop = goed.

Banned
      Ingeschreven
      May 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

ik bedoel: NU doe ik het voor het laatst. Sneue Simon.
      Log maar snel uit Lezenswaard,H.

Een beter milieu begint uiteindelijk bij jezelf beste gozer.

Probeer eerst je eigen vuile straatjes schoon te geven aleer je iemand wil adviseren. Je komt er wel Ibkis.

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      17

Wat ik niet begrijp is waarom iemand telkens een nieuwe topic start met exact hetzelfde verhaal. Bij eerdere topics over dit onderwerp was er immers niemand hier die daar belangstelling voor had. Waarom wil je je voorkeur zo opdringen aan anderen? Het boeit echt niemand hier! Je had beter de eerste topic over dit onderwerp kunnen uppen. Dan was ook duidelijk dat dit geen hond boeit. En als je dan perse je ei kwijt wilt zoek dan een andere site met liefhebbers van lichaamshaar.

Niks tegen mensen die dit mooi, goed of leuk vinden. Maar als het zo overduidelijk niemand boeit heeft het ook geen zin door te gaan met "haar". Niemand is er mee bezig.

Er bestaat hier geen enkele waarheid. Iedereen mag van beharing houden of juist van kaal. Dat is een kwestie van voorkeur en NIET van goed of fout.

Netals mooi of lelijk en alles daartussen echt een kwestie is van persoonlijke vookeur of smaak.

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038349

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Wat ik niet begrijp is waarom iemand telkens een nieuwe topic start met exact hetzelfde verhaal. Bij eerdere topics over dit onderwerp was er immers niemand hier die daar belangstelling voor had. Waarom wil je je voorkeur zo opdringen aan anderen? Het boeit echt niemand hier! Je had beter de eerste topic over dit onderwerp kunnen uppen. Dan was ook duidelijk dat dit geen hond boeit. En als je dan perse je ei kwijt wilt zoek dan een andere site met liefhebbers van lichaamshaar.

Niks tegen mensen die dit mooi, goed of leuk vinden. Maar als het zo overduidelijk niemand boeit heeft het ook geen zin door te gaan met "haar". Niemand is er mee bezig.

Er bestaat hier geen enkele waarheid. Iedereen mag van beharing houden of juist van kaal. Dat is een kwestie van voorkeur en NIET van goed of fout.

Netals mooi of lelijk en alles daartussen echt een kwestie is van persoonlijke vookeur of smaak.
      Waar het hard van vol is loopt de mond van over..
      Dit is (subjectief) peilen waar men soortgelijke zoekt of eigenlijk mensen die het tegenovergestelde wensen. Ws om zichzelf wat duidelijkheid te verschaffen. Neem ipv vrouwelijke lichaamsbeharing de islam of islamitische migratie en je krijgt Eric duBlois. Jij zoekt hier net als Amazigh91 ook bevestiging..
      Al is het om frustratie van je af te schrijven.

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19828

Niks mis met lichaamshaar als vrouw zijndeSchaam je niet voor je lichaamshaar damesHet is iets natuurlijks iets menselijksIedereen groeit het. Een alleen meer dan de anderArmen benen buik rug borst handen voeten overalPm of snap tsan130

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten