Nederlandse politici en israel misdaden lobbygroep CIDI framen moslims als daders in keppeldebat - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/5 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 49

Onderwerp: Nederlandse politici en israel misdaden lobbygroep CIDI framen moslims als daders in keppeldebat

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776491

Standaard Re: Nederlandse politici en israel misdaden lobbygroep CIDI framen moslims als daders in keppeldebat

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      "dat volk" heb ik niet gezegd.
      sowieso generaliseer ik niet. ik heb het over lui die kwaadaardig lobbyen. dat zijn politieke buiksprekers. en die zijn sowieso onzichtbaar. daar gaat deze topic over. ik blijf het bizar vinden om een idioot als wilders geld te geven zodat ie minder marokkanen kan roepen. volgens mij doe je dan precies wat de nsb ook deed met de joden. en wilders is niet de enige. elke achterlijke populist die een partij begint, worden er rare buiksprekers op gezet. do not forget to say something negative about the muslims and especially the moroccans. we want them dead. here is some money. we know you like our money. and we give you extra bonus when you make a litte riot on the television. demonisch gewoon.

de doorsnee nederlandse jood is voor mij ook onzichtbaar. ik ontmoet ze niet. en ik weiger religieuze instituten te moeten bezoeken om mensen te leren kennen.
      je hoeft er niet mee te koop lopen om zichtbaar te zijn. met onzichtbaar bedoel ik ook dat je bij mensen thuis komt zonder direct een idee te hebben wat hun persoonlijke overtuiging is. of juist niet. ze praten er niet over en benoemen het ook niet. dus je weet het niet. misschien is dat een overblijfsel van de oorlog. zo van als we het niet vertellen dan worden we in een staat van oorlog ook niet afgevoerd. kan een reden zijn.

je hebt trouwens sowieso gelijk dat je nooit bij 1 groep hoort. je plukt overal iets goeds en gebruik je voor je eigen overtuiging. als je je overal voor afsluit, hoor je ook niet thuis op deze planeet. er is leven op de planeet omdat deze constant evalueert.
      Klopt. Je hebt het vergeleken met een volk. Het volk--even kijken dj...uh..djnoen. Alleen vergeleken.

Die buiksprekers...bij Wilders klopt dat niet. Hij is heel jong naar IsraŽl geweest (naar een kibboets gaan en daar werken was populair in die jaren)en merkte dat er stenen gegooid werden door Palestijnen, terwijl hij aan het praten was met IsraŽlische jongeren. Even samengevat. Ik vermoed dat daar het begin is gevormd van zijn afkeer van de Islam.

Iemand wordt populistisch door wat ie ervaart, hoort ,ziet, leest .Hij wordt daarin steeds selectiever , kijkt steeds meer 1 kant uit. Je bent tegen "de Islam". Je bent tegen "het Westen". Er is genoeg te vinden om je standpunt te verdedigen. Terwijl het eigenlijk boeiender is om van meerdere kanten een zaak te bekijken. En dichter bij 'de' waarheid.

Maar ik begrijp dat je de pest hebt aan lobby-isten--als ze tenminste voor de verkeerde zaak pleiten. Ik ook.

Wij moeten kunnen inschatten als stemmer hoe zelfstandig een politicus kan oordelen..en dat is een klus. Media zouden ons er bij moeten helpen, maar ja, nepnieuws heeft geen knipperlichtje....

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349530

Standaard Re: Nederlandse politici en israel misdaden lobbygroep CIDI framen moslims als daders in keppeldebat

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Klopt. Je hebt het vergeleken met een volk. Het volk--even kijken dj...uh..djnoen. Alleen vergeleken.

Die buiksprekers...bij Wilders klopt dat niet. Hij is heel jong naar IsraŽl geweest (naar een kibboets gaan en daar werken was populair in die jaren)en merkte dat er stenen gegooid werden door Palestijnen, terwijl hij aan het praten was met IsraŽlische jongeren. Even samengevat. Ik vermoed dat daar het begin is gevormd van zijn afkeer van de Islam.

Iemand wordt populistisch door wat ie ervaart, hoort ,ziet, leest .Hij wordt daarin steeds selectiever , kijkt steeds meer 1 kant uit. Je bent tegen "de Islam". Je bent tegen "het Westen". Er is genoeg te vinden om je standpunt te verdedigen. Terwijl het eigenlijk boeiender is om van meerdere kanten een zaak te bekijken. En dichter bij 'de' waarheid.

Maar ik begrijp dat je de pest hebt aan lobby-isten--als ze tenminste voor de verkeerde zaak pleiten. Ik ook.

Wij moeten kunnen inschatten als stemmer hoe zelfstandig een politicus kan oordelen..en dat is een klus. Media zouden ons er bij moeten helpen, maar ja, nepnieuws heeft geen knipperlichtje....
      ik blijf het bizar vinden dat we klaarblijkelijk lobbyisten nodig moeten hebben die het systeem blijven manipuleren. dat stinkt naar corruptie.

de kibboets zijn door joodse palestijnen opgezet. dus die tweedeling geschetst door het institutionele fascisme gaat niet op. die luchtballon gaat niet op. wilders is daar naartoe gegaan om zijn eigen verdienmodel vorm te geven. en hoogstwaarschijnlijk daar ook heen gestuurd om diezelfde institutionele fascisme naar het westen terug te koppelen. wilders is een gedrocht van het institutionele fascisme. ze doen wel alsof ze hem wensen te berechten, maar het is 1 groot politiek schouwspel. dat jonge kinderen stenen gooien naar een gedrocht dat hun rechten afneemt en hun buitensluit plus onderdrukt is ook niet gek te noemen. de kibboets zijn vervolgens overgenomen door een cult-beweging die nog meer baat heeft om anderen uit te sluiten. dan pas komt dat gedrocht wilders in beeld. je kunt het wel mooi romantisch neerzetten, maar een politieke drol blijft een politieke drol als het om wilders gaat. dus wilders wordt wel degelijk nog altijd door buiksprekers bestuurt. al lijkt hij nu niet meer interessant genoeg om als spreekbuik voor die buiksprekers te fungeren. de vulva is interessanter geworden. de schimmel is van de buik naar de cliteur overgegaan. in het geval van paul cliteur kunnen we dus stellen dat die wordt bestuurt door vulva-sprekers.

een figuur zoals wilders kijkt om zich heen hoe die een verdienmodel kan creŽren en behouden om zichzelf te opnieuw uit vinden. roep wat de meerderheid of een elite graag wil horen, dan bereik je het toppunt van populisme en snobisme.

de media zelf is altijd al een propagandabuis van het systeem geweest. ook de reguliere media heeft dus altijd al nepnieuws verspreidt. nu is het ineens een dingetje omdat ze het niet kunnen reguleren. omdat ze niet al het nieuws zelf kunnen brengen die eerst door een politieke molen heengaat.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776491

"recalcitrant, EIGENWIJS,vaak lastig " Verdienmodel ? Naar IsraŽl g e s t u u r d om politieke redenen ? Op avontuur, als je het mij vraagt !

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349530

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten

"recalcitrant, EIGENWIJS,vaak lastig " Verdienmodel ? Naar IsraŽl g e s t u u r d om politieke redenen ? Op avontuur, als je het mij vraagt !
      ja dus? dat is mijn neefje van 14 soms ook. gewoon een puberale tiener die op zijn 16de nog niet door had hoe de wereld een beetje werkt. drogredenen aanvoeren om zijn politiek geslijm aan het zionistische drukverband op te hangen. onder het mom van dat zijn voorouders wellicht wel joods van oorsprong waren. terugkerend met een totaal verkeerd ogenschouw wat betreft moslims. moslims vastketenen aan een arabisch politiek dilemma met israel. een arabisch dilemma importeren om de moslims in nederland te framen. alsof de moslims in nederland iets te maken hebben met dat politiek brouwsel. en ook nog eens bewapend met buiksprekers die hem gehersenspoeld hebben.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

De beste move die ik heb gemaakt is door te vertrekken uit Nederland. In Libanon komt geen enkele (openlijke) zionist legaal het land in. Een paspoort van een moorddadig bezettingsmacht is geen geldig reisdocument/identiteitsbewijs.

@ Haas, ik bewonder je geduld. En thanks dat je bepaalde narratives, that is zio-retoriek, ontkracht.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846411

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      De beste move die ik heb gemaakt is door te vertrekken uit Nederland. In Libanon komt geen enkele (openlijke) zionist legaal het land in. Een paspoort van een moorddadig bezettingsmacht is geen geldig reisdocument/identiteitsbewijs.

@ Haas, ik bewonder je geduld. En thanks dat je bepaalde narratives, that is zio-retoriek, ontkracht.
      Dus iemand die in IsraŽl woont maar het niet mee eens is wat er tussen IsraŽl en de Palestijnen aan de gang is is ook niet welkom????

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737764

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ballandalus Bekijk Berichten
      Het is andersom. Veel landen zoals EthiopiŽ,Filipijnen, Nepal en Madagaskar hebben een verbod in voor haar inwoners om naar Libanon te reizen voor huishoudelijk en overig werk.

Massale misbruik, seksueel als fysiek middels moderne slavernij. Vooral donkere meisjes blijken de pisang te zijn.

Wat je daar als vrouw te zoeken hebt in zo'n racistisch kutland is mij een raadsel.

Maar als het misgaat kun je altijd nog de IsraŽlische of Nederlandse ambassade in vluchten.

https://www.oneworld.nl/movement/ik-...-blijf-werken/

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737764

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776491

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      ja dus? dat is mijn neefje van 14 soms ook. gewoon een puberale tiener die op zijn 16de nog niet door had hoe de wereld een beetje werkt..
      Precies, Haashaas : dat gold voor de 17-jarige Geert W. ook. Die jongen was toen nog geen "Wilders".
      Hij is niet door zionisten naar IsraŽl gehaald. Het was gewoon een land waar je zonder werkvergunning als 17-jarige terecht kon !

Dat het bezoek van destijds zoveel impact heeft gehad op zijn visie op Arabieren/moslims-het heeft de basis gelegd voor zijn politieke opstelling- lees je in krantenartikelen en hoor je incidenteel op de radio.

Important Prikker Ballandalus's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      15

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Dus iemand die in IsraŽl woont maar het niet mee eens is wat er tussen IsraŽl en de Palestijnen aan de gang is is ook niet welkom????
      Zoiets als een nazi die het niet eens is met nazisme? Hoeveel krijg je betaald van het CIDI.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten