Nederlandse politici en israel misdaden lobbygroep CIDI framen moslims als daders in keppeldebat - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/5 EersteEerste ... 345 LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 49

Onderwerp: Nederlandse politici en israel misdaden lobbygroep CIDI framen moslims als daders in keppeldebat

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776491

Standaard Re: Nederlandse politici en israel misdaden lobbygroep CIDI framen moslims als daders in keppeldebat

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Schijnt niet waar te zijn. Hij fantaseert heel graag avontuurlijke verhalen waarin hij graag de hoofdrol speelt. Mensen die erbij waren toen Wilders in die Kibboets zat zeggen dat er helemaal geen gevaar was en dat ze de Palestijnen helemaal niet als bedreigend hebben ervaren. Zo vertelt Wilders dat ie regelmatig in de schuilkelders zat. Iemand die de context niet weet trekt hieruit de conclusie dat hij regelmatig moest schuilen in de schuilkelder, dat verandert de zaak als je weet dat de schuilkelder in de kibboets gebruikt werd als restaurant en drinkgelag om in te drinken door de jonge werkers.

https://www.groene.nl/artikel/de-fam...-noodlotsroman

Ik denk dat je het eerder moet zoeken in zijn oom. Dat is een zionist die naar israel is geemigreerd.
      Haha, een plezierige reactie, Revisor ! Hij zat graag in den schuylkelder ! Zal best gezellig geweest zijn daar...en lekker koel.
      Maar..je ziet nu hoe 'taal' als het van oor tot oor gaat, steeds een iets andere invulling gaat krijgen in het gewone leven. En het vogeltje zingt zoals ie gebekt is !!! (het hoogste lied gezongen in de eerste stem, in het geval van GW ).

Ik vind die journaliste die je hebt geplaatst hier ijzersterk..Lizzy van Leeuwen. Ook al omdat ze romans kan schrijven, dan wordt een krantenartikel prachtig om te lezen ! En Indonesië blijft een boeiend en mooi land.

Ja, het is ongetwijfeld van invloed geweest, die vriendschap van Geerts'vader met oom Frits. Heel herkenbaar, dat je ouders over jou kletsten met familie en goede vrienden als ze zorgen hadden over bv. je toekomst.

En heeft Bolkestein GW de VVD ingeloodst ? Lijkt erop, he. "Laat ie maar politicus worden " ….

Haashaas wil ik nog schrijven over de ontwikkeling van pro en anti-Israël-sentimenten onder christenen. Komt nog , DV.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011791

Standaard Re: Nederlandse politici en israel misdaden lobbygroep CIDI framen moslims als daders in keppeldebat

...
      In een interview met de Volkskrant uit 2006, waarin hij waarschuwt voor een ‘tsunami van islamisering’, grijpt Geert Wilders terug op zijn tijd in Kanaleneiland. „Hoe vaak heb ik niet moeten rennen van mijn auto naar de voordeur om veilig binnen te komen?” Paul Wilders trekt dat in twijfel. „Ik ben daar ontelbare keren op bezoek geweest. Je kon ’s nachts rustig over straat. Hij had geen huiselijke overlast in de flat waar hij woonde.”
      ...

https://www.nrc.nl/nieuws/2010/06/19...908613-a659547
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776491

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      ...
      „Hoe vaak heb ik niet moeten rennen van mijn auto naar de voordeur om veilig binnen te komen?” ]
      Let op : het is een vraag,he !!! Hij weet het zelf eigenlijk ook niet..

Op basis van eigen ervaringen--ik ben er enkele keren geweest en 1x bijna overreden door een wegpiraat- geloof ik eerder zijn broer Paul. Wat heeft GW wel niet moeten doen om bewoners achter hem aan te krijgen ? De willekeurige bewoners die ik aansprak (even een praatje maken) waren hartstikke sociaal

Een grondig artikel ! Waard om te lezen ...
      Laatst gewijzigd door Eke; 22-06-19 om 18:01.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349530

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Kweenie. Is ut niet de schuld van de VVD dat deze ter rechterzijde een enorme krater heeft doen ontstaan welke door de jaren heen op armlastige manieren zijn opgevuld door LPF, PVV en dan nu FVD?

De VVD is naar links geschoven. Met een slechts een paar keer jaar roeptoeterende figuren als Bolkestein is er nog enige herkenning op de rechterflank. Nu worden de gaten gevuld door schimmige partijen gefinancierd door vastgoedmagnaten.
      framen is niet de manier om een politieke flank omhoog te laten rijzen. als je steevast een groep in de samenleving zwart maakt ben je net zo schimmig bezig als die popiyopi partijtjes. de harry mensch plagiaten. verder is het onzin om te zeggen dat het niet de schuld van de vvd is dat er klaarblijkelijk volgens jou iets aan de rechterzijde zou missen. de rechtse fluistering heeft er altijd gezeten. ook tijdens de paarse krokodillen tijdperk. op het moment dus dat die rechtse populistische zwijnerij werd gevormd in de persoon van pim fortuyn.

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737764

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      framen is niet de manier om een politieke flank omhoog te laten rijzen. als je steevast een groep in de samenleving zwart maakt ben je net zo schimmig bezig
      Dat begin al met de term 'Marokkanen'. Zijn die hierop vakantie dan? Hoeveel generaties zijn er voor nodig ze simpelweg te zien voor wat ze zijn: Nederlanders.

Het is ook een domme manier van politiek bedrijven een groot deel van het electoraat van je verwijderen. Dan krijg je naast de FVD en PVV ook nog eens beroepsprovocateurs zoals die lui van DENK. Ben nog steeds de mening toegedaan dat de politici van de gevestigde partijen het grotendeels zelf hebben veroorzaakt.

Heb persoonlijk niet zoveel op met politici, van welke politieke signatuur dan ook.

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349530

Dat begin al met de term 'Marokkanen'. Zijn die hierop vakantie dan? Hoeveel generaties zijn er voor nodig ze simpelweg te zien voor wat ze zijn: Nederlanders.

Het is ook een domme manier van politiek bedrijven een groot deel van het electoraat van je verwijderen. Dan krijg je naast de FVD en PVV ook nog eens beroepsprovocateurs zoals die lui van DENK. Ben nog steeds de mening toegedaan dat de politici van de gevestigde partijen het grotendeels zelf hebben veroorzaakt.

Heb persoonlijk niet zoveel op met politici, van welke politieke signatuur dan ook.
      oh gaan we het op die manier spelen? beetje dom en laat vind je niet? de schade is al berokkent. en die prijs mag de politiek gaan betalen. en zo ook de nederlandse samenleving want die hebben er massaal op gestemd.

de rest van je reactie heeft verder geen commentaar benodigd.

verder denk ik dat jij juist degene bent die het rechtsisme zwaar verdedigd heeft. dus ik denk dat je wel wat tijd nodig hebt om op je achterhoofd te krabben. jij hebt bijgedragen aan het structureel kapotmaken van de samenleving.

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737764

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      oh gaan we het op die manier spelen? beetje dom en laat vind je niet? de schade is al berokkent. en die prijs mag de politiek gaan betalen. en zo ook de nederlandse samenleving want die hebben er massaal op gestemd.

de rest van je reactie heeft verder geen commentaar benodigd.

verder denk ik dat jij juist degene bent die het rechtsisme zwaar verdedigd heeft. dus ik denk dat je wel wat tijd nodig hebt om op je achterhoofd te krabben. jij hebt bijgedragen aan het structureel kapotmaken van de samenleving.
      Dat wil ik bestrijden. Ik heb hier op het forum jarenlang gezegd dat men na x generaties niet meer kan spreken van Marokkanen.

Je hebt het over 'rechts' maar het zijn juist die lui die veelal delen. Ik zou niet geweest zijn waar ik nu sta als mij de gunfactor was ontzegd.

Paar vrienden van mij zijn werkzaam in het linkse academische wereldje maar dat zijn slangenesten. Men gunt elkaar het licht in de ogen niet.

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737764

Dat het niets met rechts te maken heeft is evident. Gestel dat Trump zou oreren: Willen jullie meer of minder negers.

Ondenkbaar in een land als de VS.

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737764

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Volkert-x Bekijk Berichten
      DISLIKE!!!!!!

Leugenaar.

Jij liegt (bijna) altijd.

Revisor heeft jou verschillende keren op onwaarheden betrapt.

Schaam je Zion-rat!!!!!

DISLIKE!!!!!!!!

Godvergeten stuk stront. Vuile onbetrouwbare junk.

Heb ik het over de Marokkaanse voetballers? Zijn die hier op vakantie dan? Ziyek is een Nederlandse voetballer. Je moet me geen woorden in de mond leggen. Ik heb met geen woord gerept over Marokkaanse voetballers.

Misschien met het juiste been uit bed gestapt maar snel op je teentjes getrapt?

Ik heb in meerdere topics juist aangegeven dat je na 3 generaties niet meer kunt spreken van Marokkanen maar gewoon van Nederlanders. Jij verzint ze waar je bij staat.

https://www.maroc.nl/forums/wie-schr...ml#post5548341

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349530

Dat wil ik bestrijden. Ik heb hier op het forum jarenlang gezegd dat men na x generaties niet meer kan spreken van Marokkanen.

Je hebt het over 'rechts' maar het zijn juist die lui die veelal delen. Ik zou niet geweest zijn waar ik nu sta als mij de gunfactor was ontzegd.

Paar vrienden van mij zijn werkzaam in het linkse academische wereldje maar dat zijn slangenesten. Men gunt elkaar het licht in de ogen niet.
      dat wil je nu gaan bestrijden omdat het beter past in je straatje? waarom spreek je in de ik-vorm eigenlijk? waarom jij wel en anderen niet? wat jij nu stelt hebben vele leden hier 10 jaar geleden ook al geroepen, waaronder ik. waarom jij wel?

die gunfactor heb je gekregen omdat je ze gesteund hebt. dus die zin is vaag. wat wil je nou eigenlijk zeggen? dat rechts je zo gemaakt heeft dat je tot de conclusie bent gekomen dat marokkanen ook nederlanders zijn? nogal tegenstrijdig met rechts en ook wat jij vaak gezegd hebt. of moet ik oude quotes van stal halen?

dat links het zwaar verneukt heeft, hoef je mij niet uit te leggen. sowieso neem ik het ze kwalijk dat ze geen ballen hebben vertoont. links-nederland=masochisme. ze hebben staan toekijken hoe rechtsdragend-nederland nederland kapot hebben gemaakt. en sowieso noem ik ze snobisten. dat soort lui hangen zichzelf op als hun elitaire baantje op de tocht staat dan dat ze maar een fractie om de samenleving geven.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten