Nederlandse politici en israel misdaden lobbygroep CIDI framen moslims als daders in keppeldebat - Pagina 5
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 5/5 EersteEerste ... 45
    Resultaten 41 tot 49 van de 49

Onderwerp: Nederlandse politici en israel misdaden lobbygroep CIDI framen moslims als daders in keppeldebat

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Nederlandse politici en israel misdaden lobbygroep CIDI framen moslims als daders in keppeldebat

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Godvergeten stuk stront. Vuile onbetrouwbare junk.
      Inderdaad. Die kleuter kan alleen maar grof schelden, pesten, beledigen, fantaseren en liegen. Het beste is totaal negeren. Maar af en toe is het wel nuttig om een tegengeluid te laten horen.

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737764

Standaard Re: Nederlandse politici en israel misdaden lobbygroep CIDI framen moslims als daders in keppeldebat

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Inderdaad. Die kleuter kan alleen maar grof schelden, pesten, beledigen, fantaseren en liegen. Het beste is totaal negeren. Maar af en toe is het wel nuttig om een tegengeluid te laten horen.
      Geheel tegen mijn bedoeling in toch op dat onbetrouwbaar stuk stront ingegaan. Nu heeft hij mij waar hij me hebben wil. Dom.. dom...dom

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Volkert-x Bekijk Berichten
      Ik lieg niet ZionRat.

Revisor heeft jou meerdere malen op leugens betrapt.

Wat doe jij hier als opperzionist nog op dit forum?
      Het maakt jou geen moer uit of een blanke nederlander hier pro-israel of pro-palestina of ergens daartussen is. Je zoekt alleen maar ruzie en niets anders. Ik heb van jou alleen maar negatieve drek over mij heen gekregen ondanks het feit dat ik de palestijnse zaak verdedig. Dus doe niet net of je zo begaan bent met de Palestijnen. Palestina kan jou geen moer schelen. Het gaat jou alleen om jou ego en ruzie zoeken . Telkens waar ik het opneem voor de palestijnen of moslims hou jij je gore bek dicht. Er kan geen vriendelijk woord af. Dus hou dan ook je vuile bek dicht over zionisme.
      Fatsoenlijk ben je nog nooit geweest. Je bent een onzettend met jezelf bezig en NIET met de palestijnen.

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737764

Iedereen weet dat je een bejaarde zionist bent die vaak liegt.

De duetjes van jou en nazi Eric zijn een lachertje
      Je bent een onbetrouwbare leugenachtige crackhead. OD jezelf joh, de wereld is beter af zonder jou. Dit is de laatste energie die ik aan een insect zoals zoals jou spendeer.

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737764

Wat is pijnlijk crackhead? Wat snap je niet?

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737764

Dit gaat te ver. Mijn excuses. Ik wilde nog een tandje bijzetten maar ik heb geen idee wat dat met je doet. Ik heb me laten meevoeren.

Ik had beter moeten weten. Mijn gewenste OD slaat nergens op. Ik wens je al het goede toe.

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737764

Ik duik nu onder de klamme lappen in de echtelijke sponde. Ik wens U en de Uwen een goede nacht toe.

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737764

Ach, in de kern ben je volgens mij best nog wel een aardige vent en niet intrinsiek slecht. Ik neem je bericht voor kennisgeving aan.

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737764

Niet meer terugkomen zionrat.

Jij bent hier niet meer welkom met je valse zionistische propaganda.
      Ik bied oprecht mijn excuses aan en ECHTE kerels geven elkaar dan een hand, drinken een pilsje en proberen elkaar door de ontstane oprispingen af te troeven door zoveel mogelijk coupletten van het Wilhelmus te boeren.

Waar kom jij mee aanzetten. Palestijnen. Jij spoort niet. Je neemt mij, anderen en vooral jezelf niet serieus met je Palestijnen geleuter.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten