Ik heb me voor de gein geregistreerd voor formule 1 race kaartjes te Zandvoort - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: Ik heb me voor de gein geregistreerd voor formule 1 race kaartjes te Zandvoort

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038346

Standaard Re: Ik heb me voor de gein geregistreerd voor formule 1 race kaartjes te Zandvoort

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Ik ook

Ik hou iedereen hier op de hoogte over hun werkwijze...ik heet geen Jan dus ik zal niks krijgen

Een Nederlandse vriend van mij heeft op zelfde dag ook aanvraag ingediend ook voot de gein ..kijken of ze aan afkomst doen
      Evenementen/bedrijven van zo’n formaat moeten er juist alles aan doen om minderheden erbij te betrekken. Homo, handicap, zwart, moslim enz. Uiteraard ook de vrouw bij ware mannen events. Je ziet het bij festivals, voetbaltoernooien, beurzen etc. bij de formule1 weet ik het eigenlijk niet. Internationaal ligt dat misschien iets anders.

Ga je ze verpatsen voor 500% winst?

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846411

Standaard Re: Ik heb me voor de gein geregistreerd voor formule 1 race kaartjes te Zandvoort

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gadjo dilo Bekijk Berichten
      Evenementen/bedrijven van zo’n formaat moeten er juist alles aan doen om minderheden erbij te betrekken. Homo, handicap, zwart, moslim enz. Uiteraard ook de vrouw bij ware mannen events. Je ziet het bij festivals, voetbaltoernooien, beurzen etc. bij de formule1 weet ik het eigenlijk niet. Internationaal ligt dat misschien iets anders.

Ga je ze verpatsen voor 500% winst?
      Ik hoorde laatst dat ze alles via telefoon willen laten doen. Tickets en kopen van eten en drinken enz.....

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038346

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Ik hoorde laatst dat ze alles via telefoon willen laten doen. Tickets en kopen van eten en drinken enz.....
      Telefoon? Online bedoel je.. Volgens mij gaat t al hele poos online. Kan mij niet meer herinneren dat je moest bellen voor een ticket. Kan alleen even geen link leggen met wat ik hiervoor schreef..

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Evenementen/bedrijven van zo’n formaat moeten er juist alles aan doen om minderheden erbij te betrekken. Homo, handicap, zwart, moslim enz. Uiteraard ook de vrouw bij ware mannen events. Je ziet het bij festivals, voetbaltoernooien, beurzen etc. bij de formule1 weet ik het eigenlijk niet. Internationaal ligt dat misschien iets anders. Ga je ze verpatsen voor 500% winst?
      mij zie je daar echt niet heen gaan ...als ik de kaarten toch krijg dan ga ik ze inderdaad met winst door verkopen als ze wel verkoopbaar zijn

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846411

Telefoon? Online bedoel je.. Volgens mij gaat t al hele poos online. Kan mij niet meer herinneren dat je moest bellen voor een ticket. Kan alleen even geen link leggen met wat ik hiervoor schreef..
      Cm ofzo is sponsor die wil alles via een app gaan laten doen.

.
      Ingeschreven
      Feb 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1038346

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Cm ofzo is sponsor die wil alles via een app gaan laten doen.
      Ok, Nice.

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846411

Ok, Nice.
      Zou mooi zijn als die kaartverkoopbedrijven buitspel gezet kunnen worden.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

gisteren een mailtje gekregen waar ik op een link moet drukken om in aanmerking te komen voor ticketsHet is zover! Vanaf dinsdag 25 juni 2019 12:00 uur (CEST) heb je de mogelijkheid om tickets aan te vragen voor de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2020. Via onderstaande link kan je vanaf dat tijdstip jouw gewenste tickets aanvragen. Let op: deze link is uniek en slechts één keer te verzilveren. Je mag meerdere malen de aanvraagportal in, maar het definitief aanvragen van tickets kan slechts één keer. Er kunnen maximaal 6 tickets worden aangevraagd. Geen haastJouw link is geldig vanaf 12:00 uur (CEST) op 25 juni 2019 tot 12:00 uur (CEST) op 9 juli 2019. Je hebt twee weken de tijd om tickets aan te vragen. De toewijzing van tickets zal niet gebaseerd zijn op het tijdstip van de aanvraag. Alle aanvragers die binnen de benoemde periode een aanvraag doen hebben dezelfde rechten. Toewijzing en betaling Aangevraagde tickets zijn nog geen definitieve reservering. Eind juli/begin augustus hoor je of de aangevraagde tickets zijn toegewezen of niet. Tickets moeten direct na toewijzing worden betaald via een betaallink, die per email wordt verstuurd. Hiervoor krijg je 5 dagen de tijd. Houd hier dus rekening mee indien je op vakantie bent. Let op: je vraagt tickets aan voor een evenement in mei 2020, waarvan de exacte datum nog niet bekend is. Meer informatie kun je lezen in de algemene- en boekingsvoorwaarden. Aanvraag is bindendIndien de aanvraag is toegewezen zijn de tickets niet meer te annuleren. We adviseren om voor iedere persoon één ticket aan te vragen voor de gewenste dag(en). Op deze manier hebben zoveel mogelijk fans de mogelijkheid om een ticket te bemachtigen. Kies je er toch voor om meerdere aanvragen voor dezelfde persoon te doen, dan accepteer je dat je mogelijk meerdere tickets voor één persoon toegewezen krijgt, die dan niet meer te annuleren zijn. Mocht je je tickets onverhoopt niet kunnen of willen gebruiken, dan biedt Dutch GP je in 2020 de mogelijkheid deze aan te bieden op het officiële Dutch GP resell-platform. Details over dit platform worden in de loop van 2019 bekend gemaakt. Tickets op naamAlle tickets zullen voor versturing op naam gezet moeten worden, dit kan je in de loop van 2020 online doen. Weekend en passe-partout tickets kunnen op elke dag een andere naam hebben. De aankoper blijft te allen tijde verantwoordelijk voor een correct gebruik van de tickets. 3-jaar ticketsDutch GP hecht grote waarde aan de loyaliteit van de echte race-fan, daarom heeft Dutch GP een aantal 3-jaar tickets beschikbaar op alle tribunes en in alle categorieën. In de aanvraagportal kan je bij opties selecteren of je jouw aanvraag voor 1 of voor 3 jaar wil doen. Mochten de tickets voor 3 jaren niet meer beschikbaar zijn, dan wordt er automatisch een ticket voor 2020 toegewezen als je daar volgens de loting recht op hebt. Wanneer je kiest voor deze optie, geldt dit automatisch voor je gehele aanvraag. Racefans die een 3-jaar ticket toegewezen hebben gekregen, hebben de zekerheid dat ze voor de volgende 2 edities van de Dutch GP direct tickets hebben en dus niet meer hoeven te loten. De prijzen blijven voor jaar 2 en 3 voor deze tickets gelijk aan die van 2020 (tickets kunnen gespreid betaald worden). Meer vragen over het aanvraagproces? Check onze vernieuwde FAQ via deze link. Met sportieve groet, Het Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix team

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

ik heb iets te snel gedrukt op het linkje en ik kreeg dit te lezenFormula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2020Your unique link to enter the Dutch GP request portal will be active at Tuesday the 25th of June at 12.00 (CEST).Thank you for a little more patience, it won’t be long now.Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2020Your unique link to enter the Dutch GP request portal will be active at Tuesday the 25th of June at 12.00 (CEST).Thank you for a little more patience, it won’t be long now.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349530

het is nog helemaal niet zeker of zandvoort echt doorgaat. er zijn plannen om het concept zandvoort helemaal te gaan schrappen. er is een groter project waar ze niet weer geld op willen gaan verliezen. die heeft hogere prioriteit.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten