Ik heb 4 familie leden waar ze echt voor schamen dat zij jongens hebben - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 27

Onderwerp: Ik heb 4 familie leden waar ze echt voor schamen dat zij jongens hebben

Draaksteker H.P.Pas's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      723390

Standaard Re: Ik heb 4 familie leden waar ze echt voor schamen dat zij jongens hebben

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      zo'n linkse flapdrol
      Rechtse flapdrollen zijn wel OK, of begrijp ik iets verkeerd ?
      Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid dan leugens.

Very Important Prikker Samir75017's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10199461

Standaard Re: Ik heb 4 familie leden waar ze echt voor schamen dat zij jongens hebben

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Hun jongens zijn allemaal aan Nederlandse vriendinnen 5 van hun zijn in de leeftijd van tussen 16 en 21 jaar1 van hun heeft een hond en een Aziatische vriendinWat ik niet begrijp is dat zij de baas zijn over hun ouders ..wat zei willen dat doen zij ook..zelfs die hond wordt naar de ouders gebracht om op hem op te passen Waar blijven echte ouders om hen een schop onder de kont te geven en het lesje islamtische geloof te geven
      A Moroccan family with a dog, this smells like assimilation

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

in marokko houden ze ook honden. en waarbij de honden ook de baas zijn. rabat zit er vol mee. of mogen marokkanen in diaspora geen honden houden van het patriarchaat "islamisme"?

Draaksteker H.P.Pas's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      723390

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      . of mogen marokkanen in diaspora geen honden houden van het patriarchaat "islamisme"?
      Ja, maar dan mag je niet ook nog een Aziatische vriendin hebben.
      Vindt Garnaal.
      Of zoiets, erg helder komt hij niet over.
      Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid dan leugens.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349531

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.P.Pas Bekijk Berichten
      Vindt Garnaal.
      vage topic ja. hij is denk ik bang dat die aziatische de hond gaat serveren als lamsvlees. onder het mom van i haz for you very nize cheezeburger.

Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.P.Pas Bekijk Berichten
      Vindt Garnaal.
      Juist tegengesteld Ritmeester Pas. E.e.a. is volstrekt helder.

Uit een van oorsprong RK gezin heb ik ook 'problematische huwelijken' meegemaakt waarbij een van de partners protestants was. Heel gedoe uiteindelijk met een interconfessioneel huwelijk. De oude RK garde had het vroeger als men sprak over gereformeerden en protestanten immers ook over afvalligen en ketters.

Je hebt het hier ook nog eens over een compleet ander geloof. Ik snap het wel van IQvaneenGarnaal, althans een beetje

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011792

Als jullie beter lezen dan kun je niet concluderen dat SF zegt dat het een probleem is dat zijn neefjes autochtone en een aziatische vriendin hebben.

Wat hij erg vindt is dat de neefjes de baas zijn over hun ouders. Als voorbeeld geeft hij aan dat ze zelfs op hun hond passen.

Als oplossing vindt hij dat de neefjes een schop onder hun kont moeten krijgen en een lesje islamitische normen en waarden.

Meer als dit kun je niet concluderen. Alles meer er van maken is speculatie.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Als jullie beter lezen dan kun je niet concluderen dat SF zegt dat het een probleem is dat zijn neefjes autochtone en een aziatische vriendin hebben.

Wat hij erg vindt is dat de neefjes de baas zijn over hun ouders. Als voorbeeld geeft hij aan dat ze zelfs op hun hond passen.

Als oplossing vindt hij dat de neefjes een schop onder hun kont moeten krijgen en een lesje islamitische normen en waarden.

Meer als dit kun je niet concluderen. Alles meer er van maken is speculatie.
      Dit soort gekronkel en gedraai heb ik meer moeite mee dan SF zijn eerlijkheid.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011792

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Dit soort gekronkel en gedraai heb ik meer moeite mee dan SF zijn eerlijkheid.
      Wat is de kronkel in mijn samenvatting en uiteenzetting? Waarin zou mijn uiteenzetting in strijd zijn met SF's eerlijkheid?
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776491

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Wat ik niet begrijp is dat zij de baas zijn over hun ouders ..wat zei willen dat doen zij ook..zelfs die hond wordt naar de ouders gebracht om op hem op te passen Waar blijven echte ouders om hen een schop onder de kont te geven en het lesje islamtische geloof te geven
      Weet je wat het punt is, Garnaal ? Als je je kinderen een schop onder de kont geeft doe je voor hoe je verschil van mening oplost , ÏK ben de baas en IK weet het altijd het beste en daar is het gat van de deur als het je niet bevalt.
      Mijn eigen vader had die neiging, totdat hij ouder werd. Dus ik weet hoe dat voelt. Je wilt weg van hem, de wereld in. En jij bent ook zo opgevoed.

Weet je, SF,het helpt niet, als je je kinderen zo gelovig wilt houden. Geloven doet ieder mens zelf. Geloven kan juist niet op commando. Als dat zo is heb je alleen maar de schone schijn. Daarbij staat notabene in de Koran, in de Bijbel, dat dwang NIET gewenst is.

Honden ? Ze zijn er in alle soorten en maten.

PS.1 autochtoon wijf = schelden
      PS.2 woont je kleinzoon in Marokko ?

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten