Ik heb 4 familie leden waar ze echt voor schamen dat zij jongens hebben
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/3 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 27

Onderwerp: Ik heb 4 familie leden waar ze echt voor schamen dat zij jongens hebben

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Standaard Ik heb 4 familie leden waar ze echt voor schamen dat zij jongens hebben

Hun jongens zijn allemaal aan Nederlandse vriendinnen 5 van hun zijn in de leeftijd van tussen 16 en 21 jaar1 van hun heeft een hond en een Aziatische vriendinWat ik niet begrijp is dat zij de baas zijn over hun ouders ..wat zei willen dat doen zij ook..zelfs die hond wordt naar de ouders gebracht om op hem op te passen Waar blijven echte ouders om hen een schop onder de kont te geven en het lesje islamtische geloof te geven

Draaksteker H.P.Pas's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      723390

Standaard Re: Ik heb 4 familie leden waar ze echt voor schamen dat zij jongens hebben

Zo is het leven; het zou me niet verbazen als zij zich op hun beurt voor jou schamen. Een bemoeizieke racistische macho in de familie is tenslotte ook geen pretje.
      Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid dan leugens.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Standaard Re: Ik heb 4 familie leden waar ze echt voor schamen dat zij jongens hebben

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Hun jongens zijn allemaal aan Nederlandse vriendinnen 5 van hun zijn in de leeftijd van tussen 16 en 21 jaar1 van hun heeft een hond en een Aziatische vriendinWat ik niet begrijp is dat zij de baas zijn over hun ouders ..wat zei willen dat doen zij ook..zelfs die hond wordt naar de ouders gebracht om op hem op te passen Waar blijven echte ouders om hen een schop onder de kont te geven en het lesje islamtische geloof te geven
      Als je kinderen dwingt middels fysiek geweld een bepaald geloof aan te nemen, wat is dan nog de waarde daarvan? In iets geloven dient niet te worden afgedwongen. Men moet daar vrij in zijn.

Het ultieme vertrouwen is je hond naar iemand anders brengen Als kind van het Avondland eis ik dan dat de hond in de kennel gaat, niemand eraan zit en er 'ongezien' te vreten wordt gegeven.

Ik word echt nooit kwaad maar je kunt me niet gekker krijgen dat iemand anders dan ik mijn hond te vreten geeft of andere lekkernijen.

Als ik terugkijk naar foto's uit mijn jeugd als peuter en baby dan is dat vrijwel altijd in de nabijheid van een hond. Nu ook, mijn hond is mijn beste vriend.

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.P.Pas Bekijk Berichten
      Zo is het leven; het zou me niet verbazen als zij zich op hun beurt voor jou schamen. Een bemoeizieke racistische macho in de familie is tenslotte ook geen pretje.
      Dat die mensen liever onder elkaar zijn als gelijkgestemden snap ik wel. Maar andersom is het voor de meeste Nederlandse ouders ook een gruwel als hun dochter met een Marokkaan thuis komt. Die zien dan ook 18 jaar opvoeding naar de kloten gaan.

Ik snap beide partijen wel en doe er niet zo moeilijk over. Maar wat is het verschil tussen IQ zijn zienswijze en die van dergelijke Nederlandse ouders? Een pot nat toch?

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Ik zei niet dat ze gedwongen worden maar waar de islamtische waarde is waar ik mee opgeroeide en zij ook ..het kan me niks schelen dat ze een relatie hebben met autochtone wijven maar dat ze van hun geloof en Marokkaanse traditie afdwalen stinkt naar atheïsten kant

Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Ik zei niet dat ze gedwongen worden maar waar de islamtische waarde is waar ik mee opgeroeide en zij ook ..het kan me niks schelen dat ze een relatie hebben met autochtone wijven maar dat ze van hun geloof en Marokkaanse traditie afdwalen stinkt naar atheïsten kant
      Ik snap je wel. Heel goed zelfs. Kom zelf uit een rechts nest waar individuele keuzes werden gerespecteerd.

Had wel eens een vriendinnetje met zo'n linkse vader. Altijd van die discussies daar thuis met zo'n linkse flapdrol die het allemaal wel beter wist.

Zo kijk ik ook naar mijn kinderen. Het is hun eigen keuze waar ze later mee thuis komen. Het enige wat ik kan doen is van ze houden, ze een goede opvoeding meegeven en als de nood aan de man is voor ze klaar staan.

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072959

autochtone wijven
      Gaat goed met je. Teringracist. Teringmacho. Met je verdedigen van een corrupt dictatoriaal regime en een huis willen kopen in bezet gebied.

Om te kotsen wat jij hier dagelijks uitbraakt. En dan klagen over Hollandse racisten etc.. Wilders en Baudet zijn je beste vrienden; jij bent exact zoals zij.

Godskelere wat is er met dit forum gebeurd.
      viejo pendejo se extravia
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

ⴰⴽⵟⴻⵟعصفورOiseau Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614770

In theorie zou ik willen zeggen gelet op complexiteit van ontwikkelen van een Identiteit:
      "De kans is groot dat hun kids later gaan radicaliseren"
      Even sabr Akhie!
      Je wordt ¨origineel en authentiek¨ geboren.. langzamerhand verander je in een kopie om als Imperfect te eindigen.
      dit zeg ik.

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Als ze niet moslim willen zijn is dat hun keuze en van niemand anders. Of je respecteert het of niet. Dat is jouw keuze. Het blijven dezelfde jongens als voorheen.

Draaksteker H.P.Pas's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      723390

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Ik snap beide partijen wel en doe er niet zo moeilijk over. Maar wat is het verschil tussen IQ zijn zienswijze en die van dergelijke Nederlandse ouders? Een pot nat toch?
      IQ is buitenstaander, geen partij. Hij is een kinderloze vrijgezel, die ongevraagd komt uitleggen hoe anderen hun gezinsleven dienen in te richten. Een oud wijf in goed Nederlands; een syndroom waar mannetjespraters, op het eerste gezicht misschien onverwacht, wel vaker last van hebben.
      Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid dan leugens.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten