WK-voetbal vrouwen - Pagina 7
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 7/7 EersteEerste ... 67
    Resultaten 61 tot 69 van de 69

Onderwerp: WK-voetbal vrouwen

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Standaard Re: WK-voetbal vrouwen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hassan-x Bekijk Berichten
      Nederland kwam wel veel te tekort. De oranje dames compenseerden hun gebrek aan voetballend vermogen met strijdlust en vechtvoetbal.een tactiek die meestal door zwakke Afrikaanse voetballanden wordt gehanteerd.

Buiten dat heeft de USA loodzware tegenstanders gehad en Nederland kroop in de achtste finales door het oog van de naald tegen zwaargewicht Japan. Die Japanse dames waren niet alleen technisch de oranje dames lichtjaren vooruit maar ook op tactisch gebied overtroffen ze het Nederlands elftal door constant een speelster meer op het middenvel te laten zakken of naar voren te laten. Nederland had geen antwoord op de technisch goed verzorgde aanvallen van Japan. Het is ook verbazingwekkend te noemen ( lees de analyses er maar op na) dat het geen 3-0 voor japan is geworden.

Tjah,en dan die goedkope penaltye in de laatste muinuut. Nee beste Haas,bijna elke voetballiefhebber is het over eens dat Japan voor meer vuurwerk had kunnen zorgen.

Ze hebben het goed gedaan die Nederlandse dames maar ze zijn niet finale-waardig Zie ook de cijfers die ''lequippe'' geeft voor de Oranje dames. Bijna alleen maar onvoldoendes.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=354953

Trump is trouwens hard op zijn bek gegaan tegen Rapinoe. Hij zei tegen haar ''zie maar eerst wk-kampioen '' te worden.
      Ik vind de cijfers van de Amerikaanse vrouwen ook niet echt denderend. In Nederland wordt pas sinds 2007 "professioneel" voetbal gespeeld door vrouwen en in Amerika al sinds de jaren '70. Dus dat is een gat van bijna 40 jaar. Nederland heeft ook loodzware tegenstanders gehad. Bijvoorbeeld Japan, Italië, Zweden en Canada. De wereldtop zit zeer dicht bij elkaar in het vrouwenvoetbal. Vechtvoetbal is ook voetbal. Sari van Veenendaal is een topkeeper en die heeft veel goede reddingen voor Nederland verricht. Nederland heeft het goed gedaan en waren beter dan Nieuw-Zeeland, Kameroen, Canada, Japan, Italië en Zweden. Dus waren ze wel finale waardig.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349530

Nederland kwam wel veel te tekort. De oranje dames compenseerden hun gebrek aan voetballend vermogen met strijdlust en vechtvoetbal.een tactiek die meestal door zwakke Afrikaanse voetballanden wordt gehanteerd.

Buiten dat heeft de USA loodzware tegenstanders gehad en Nederland kroop in de achtste finales door het oog van de naald tegen zwaargewicht Japan. Die Japanse dames waren niet alleen technisch de oranje dames lichtjaren vooruit maar ook op tactisch gebied overtroffen ze het Nederlands elftal door constant een speelster meer op het middenvel te laten zakken of naar voren te laten. Nederland had geen antwoord op de technisch goed verzorgde aanvallen van Japan. Het is ook verbazingwekkend te noemen ( lees de analyses er maar op na) dat het geen 3-0 voor japan is geworden.

Tjah,en dan die goedkope penaltye in de laatste muinuut. Nee beste Haas,bijna elke voetballiefhebber is het over eens dat Japan voor meer vuurwerk had kunnen zorgen.

Ze hebben het goed gedaan die Nederlandse dames maar ze zijn niet finale-waardig Zie ook de cijfers die ''lequippe'' geeft voor de Oranje dames. Bijna alleen maar onvoldoendes.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=354953

Trump is trouwens hard op zijn bek gegaan tegen Rapinoe. Hij zei tegen haar ''zie maar eerst wk-kampioen '' te worden.
      ik denk vooral praktisch. eerste helft, vooral eerste kwartier was usa niks. ze hadden ook behoorlijk grote kansen gekregen. die mouchenkoek bijvoorbeeld die de bal gewoon had moeten voorgeven, gaf de bal aan de djounoun. die zijn niet voor niets onzichtbaar.

trump was dus voor holland. wat een kleinzerig trol is het ook.

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Ja,maar dat kreeg Nederland ook in de verloren finale tegen Spanje. Toen speelde Nederland ook vechtvoetbal ( weet je die karatetrap van Nigel de |Jong nog) en die smerige overtredingen van Oranje om Spanje uit haar spel te halen?

DE VS hadden trouwens ook een zwaarder programma gehad en Nederland niet en alle voetbalkenners zijn het erover eens dat Oranje alle geluk van de wereld had. Die penalty had nooit gegeven mogen worden.

Het feit die Nederlandse dames vanaf de achtste finales iedere keer masaaal werden uitgefloten door het publiek zegt genoeg.

Iedereen had zich op japan-vs of vs-franrkijk of japan -franrkijk verheugd. Die toeschouwers waren nog steeds boos dat Nederland tegen een veel sterkere Japan door een schandalige penalty werd uitgeschakeld door Oranje.

Uiteindelijk heeft het recht gezegevierd/
      Stuur een bewijs dat de Leeuwinnen elke keer uitgefloten werden?

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

PM mij je adres dan.
      Plaats het hier maar.

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Je leert het wel.

Ik ga je vanaf vandaag niet meer uitschelden omdat je oppervlakkig denkt maar ik ga proberen jou de Nederlandse taal beter te leren beheersen.

''Plaatsen'' is het goede woord. Niet ''sturen''. ''Posten'' had ook gekund.

Zoek het maar op in de Van Dale als je twijfelt aan mijn woorden,want ik ga geen bronnen meer plaatsen voor jou omdat je te lui bent om zelf op onderzoek te gaan.

Beetje duidelijk zo?

Les 2; probeer in het vervolg ipv om ''bewijs'' te vragen ( zitten we bij een rechtbank?) naar ''links'' of ''bronnen'' te vragen en als je echt twijfelt aan het geschrevenen dan weerleg je de post of reactie middels zelf opgezochte bronnen.
      Hahahahaha lolbroek.

ik zit hier niet op school hoor ik typ hier zoals ik wil daarom heb ik nu ook express hoofdletters en punten weggelaten
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Het gaat mij nu niet enkel om de wijze hoe jij de Nederlandse taal ''mishandeld''.

Lees maar even terug.
      Lul maar weer overal omheen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Prikker Panthera_Leo's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Hahahahaha lolbroek.

ik zit hier niet op school hoor ik typ hier zoals ik wil daarom heb ik nu ook express hoofdletters en punten weggelaten
      Je hoeft ook niet op de schoolbanken te zitten om wat te leren.

Maar jij zal denk ik voor altijd dom blijven omdat jouw hersenen simpelweg te klein en niet goed genoeg ontwikkeld zijn.

Na 5 jaar kan ik dit wel met volle overtuiging schrijven.
      ''De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen maar in telkens weer opstaan''

Nelson Mandela

Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panthera_Leo Bekijk Berichten
      Je hoeft ook niet op de schoolbanken te zitten om wat te leren.

Maar jij zal denk ik voor altijd dom blijven omdat jouw hersenen simpelweg te klein en niet goed genoeg ontwikkeld zijn.

Na 5 jaar kan ik dit wel met volle overtuiging schrijven.
      Ik schrijf hier zoals ik wil en kan mij geen moer schelen wat anderen daar van vinden. En wie zegt dat ik in het echte leven hetzelfde schrijf.

Would B Prikker dlana's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2019
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Ik speel graag football en versla makkelijk veel jongens

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten