Africa Cup 2019 begonnen
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/14 1211 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 138

Onderwerp: Africa Cup 2019 begonnen

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Standaard Africa Cup 2019 begonnen

Egypte is nu aan het voetballen en ze hebben moeite met Zimbabwe ..het staat 1-0 voor Egypte Nog 20 minuten te spelen

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737764

Standaard Re: Africa Cup 2019 begonnen

Dankzij de keeper van Zimbabwe is het bij 1-0 gebleven. Dat hadden er meer kunnen zijn.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Klopt maar ik vond Egypte niet sterk overkomen

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349530

namibië gaat verliezen. ik moet een stream hebben. lig op het strand. oh wacht, ik kan de app van caiway installeren. weliswaar van de buurman. de inlog. maar hey, dat is het voordeel als je je buren helpt. ook gelijk de vpn van hem instellen. anders kan ik niet kijken.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Marokko heeft met 1-0 gewonnen in de bakoven van Cairo..op dat moment was het 38 graden..binnen in de stadion iets van 40 graden ...overwinning ging moeizaam maar wel verdiend...Marokko had vaker de bal ...iets van 65%

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349530

je moet er wel bij vertellen dat het een eigen doelpuntje was in de 89ste minuut. boufal een mooi balletje. ging net over. ziyasch ook een bijzonder balletje. schoot eigenlijk naast, maar doordat de tegenstander 'm raakte ging ie op doel. en de keeper kwam er net nog aan met zen been.
      hier de samenvatting:
      https://www.foxsports.nl/video/30851...mibie-3085181/
      le maroc speelde niet slecht maar zeker ook niet goed. verdediging is sloom. en die boufal. ik weet niet heur. lijkt verdacht veel op neymar. niet qua voetbalprestaties heur. verre niet. maar ik weet niet. hij doet wel alsof ie neymar is. vind 'm irritant voetballen. net als meerdere. maar hij viel op.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      je moet er wel bij vertellen dat het een eigen doelpuntje was in de 89ste minuut. boufal een mooi balletje. ging net over. ziyasch ook een bijzonder balletje. schoot eigenlijk naast, maar doordat de tegenstander 'm raakte ging ie op doel. en de keeper kwam er net nog aan met zen been.
      hier de samenvatting:
      le maroc speelde niet slecht maar zeker ook niet goed. verdediging is sloom. en die boufal. ik weet niet heur. lijkt verdacht veel op neymar. niet qua voetbalprestaties heur. verre niet. maar ik weet niet. hij doet wel alsof ie neymar is. vind 'm irritant voetballen. net als meerdere. maar hij viel op.

Klopt was een eigen doelpunt van mij maakt niks uit wie hem scoort als maar Marokko wint en dat hebben ze ook gedaan...het was lang geleden voor Marokko dat ze een openingswedstrijd tijdens Africa Cup hadden gewonnen..voor het laatst was het 3 toernooien geleden dacht ik...toen was Namibie de tegenstander..ze wonnen met 5-1...Alloudi had hier een hatrick gescoord en Boussaboun had ook gescoord..maar ergste was die Alloudi had een gebroken been over gehouden tegen Namibie ...Marokko verloor daarna de laatste 2 wedstrijden en dus uitgeschakeld in de eerste ronde

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      hier de samenvatting:

Bouafal denkt dat hij Neymar is...als hij in de basis begint dan bakt hij er niks van

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      40
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846410

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Klopt was een eigen doelpunt van mij maakt niks uit wie hem scoort als maar Marokko wint en dat hebben ze ook gedaan...het was lang geleden voor Marokko dat ze een openingswedstrijd tijdens Africa Cup hadden gewonnen..voor het laatst was het 3 toernooien geleden dacht ik...toen was Namibie de tegenstander..ze wonnen met 5-1...Alloudi had hier een hatrick gescoord en Boussaboun had ook gescoord..maar ergste was die Alloudi had een gebroken been over gehouden tegen Namibie ...Marokko verloor daarna de laatste 2 wedstrijden en dus uitgeschakeld in de eerste ronde
      Ziyech zou toch 4 keer scoren?

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nederlandertje Bekijk Berichten
      Ziyech zou toch 4 keer scoren?
      Wel assist op die doelpuntmaker

3 punten plus 1 assist is 4 keer gescoord