corruptie en machtsmisbruik aangepakt door burger, burgemeester wankelt
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: corruptie en machtsmisbruik aangepakt door burger, burgemeester wankelt

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349530

Standaard corruptie en machtsmisbruik aangepakt door burger, burgemeester wankelt

ik vind het mooi als burgers terugvechten. vooral nu ambtenaren zich tegenwoordig als nazi's gedragen. en dan heb je een overheid die alles wenst te overheersen. een burger is samen met zijn gezin uit zijn woning gezet. omdat de ambtenaar vond dat zijn huis een kippenschuur is. "ik zie een kippenschuur". de woning ging vervolgens naar de buurman die bevriend was met...

afijn hier een interview:

skip dat journalistieke geleuter aan het begin.

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349530

Standaard Re: corruptie en machtsmisbruik aangepakt door burger, burgemeester wankelt

televisieland is ook machtsmisbruik en corruptie. ook geen wonder dat ze van slikken en spuiten ineens bij onderzoeksjournalistiek uitkomt. ik vind haar om eerlijk te zijn niet echt geschikt hiervoor. maar goed, het zal ook om uiterlijk gaan bij de vara.

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349530

Standaard Re: corruptie en machtsmisbruik aangepakt door burger, burgemeester wankelt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Volkert-x Bekijk Berichten
      Ik vind het gewoon grappig dat er topics worden geopend over onderwerpen/programma’s die ik toevallig ook heb gezien.

Hahaha,en dan zeggen ze dat ik hard ben? Jij laat ook geen spaander heel van sommige personen.
      ik hoorde het op de radio. ziet er een beetje populistisch uit zijn actie, maar ik geef hem geen ongelijk. vriendjespolitiek is de ondergang van de samenleving. beetje zwak uitgedrukt nog. wij kunnen er over praten. wij weten wat dat teweeg kan brengen in de samenleving. misschien dat het gewoon door de klimaatverandering te heet wordt in nederland. misschien dat ze daarom ook corrupt raken die bestuursleden. maar goed, aan de andere kant, je kan beter een ali baba hebben, die heeft tenminste maar 40 rovers. ik denk dat nederland door de jaren heen wel tienduizenden corrupte rovers heeft gekend. het is alleen weggepoetst. nu het mooier weer wordt is dat lastig, want sneeuw smelt.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011791

Heb de docu van de week gezien, heel interessant om te zien hoe corruptie op lokaal niveau in Nederland werkt.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349530

en ook hoe wraak op lokaal bestuurlijke niveau werkt. het zijn net mensen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten