Aysis de Berber homo is is op tv - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: Aysis de Berber homo is is op tv

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349530

Standaard Re: Aysis de Berber homo is is op tv

wiki, doet vaag over asis. Asis Aynan (Haarlem, 31 maart 1980) is een Nederlandse schrijver van Marokkaanse familie. hij is van marokkaanse familie... dus asis is van mij.

we nemen een andere schrijver. de bekende benali.
      Abdelkader Benali (Ighazzazen, Marokko, 25 november 1975) is een Marokkaans-Nederlandse schrijver en tv-presentator.
      benali is vijf jaar ouder.

verder valt de biografie van asis op. hij werd gepest en is 15 jaar van de autochtonen verbannen geweest. toen ie in contact kwam met de autochtonen heeft ie vrijwel direct zijn geloofsovertuiging opgegeven.

de biografie van abdelkader zit bomvol eervolle vermeldingen. asis wordt genoemd omdat een autochtone schrijver de biesheuvelprijs krijgt toebedeeld.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5685

Ik ga ook mijn geloofsovertuiging weggooien. En een homovlag kopen. Ik wil ook zendtijd.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349530

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Of heeft jouw haat helemaal niks te maken met seksuele voorkeuren van een ander ??? Vertel dan..!
      sport is van de oude stempel, de stempels van het marokkaans regime in de paspoorten wel te verstaan. stiekem heeft ie een schurfthekel aan alle riffijnen. een goed geïnstrueerde marokkaan moet een gezonde haat voor de riffijnen kunnen opbrengen. dat is het beleid van rabat. vooral als je je vergunningen wenst te behouden voor je winkeltjes her en der. anders komen de vergunning-hyena's je opzoeken. ze vreten al je geld op. ze zien eruit als grote honden maar dat zijn ze niet. als je geld op is geraakt aan de hyena's, moet je alles opnieuw gaan opbouwen. de lokale overheid houdt je aan het lijntje en geeft je een baantje als vuilniswagen-operator. lui die niet willen luisteren moeten maar voelen. de vuilniswagen-operator moet dan op de knop drukken als een opstandeling zijn ingevorderde waren wil terugeisen van de vuilniswagen. mohsin fikri is een triest voorbeeld van dit fenomeen.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776491

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      mohsin fikri is een triest voorbeeld van dit fenomeen.
      Ja, dat herinner ik me nog. Schokkend en heel triest ….

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374963

Aysis de Berberhomo.
      Paulus de boskabouter.

Koninklijke Avatar Fam. Ilse Fantoom's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kanz Bekijk Berichten
      Aysis de Berberhomo.
      Paulus de boskabouter.
      Paulus de boskabouter heeft heel veel hits, bij google.nl Aysis Adnan aleen maar 2, waarvan 1 deze topic. Geen idee dus wie deze mysterieuze Aysis is. SF maakt sluikreclame

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374963

Aysis = ISIS (Eng.) = IS = =.

De beste man heet niet eens zo.
      She's s original.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Waarom kijkje naar iemand aan wie je een stronthekel hebt? En nu je toch bezig bent, wat heeft die Berberhomo te melden. En nee ik ga niemands Twitter checken.
      Ik Zat te zappen toen bleef ik staan op NPO1 waar hij aan het woord was over paar boeken die te maken hadden met Rif dichters

Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Ah, wat lees-vitamientjes, Haashaas. Top, geeft wat energie, want ik moet hier binnen nog een klus klaren !

Er was eens een man die in een winkel een regenboogvlag zag.."das grappig, die lijkt op de vlag van opa en oma uit Marokko ".
      Deze creatieve geest liet de twee vlaggen aan elkaar naaien. En gebruikte de nieuwe banier !

HUH ? Homovlag en Berbervlag ? KENNIE !!! Rel was geboren. Die gozer is vast zelf een homo, anders doe je zoiets niet (in de minds van recht-op-en-neer-gasten).

Die kleurenvriend is hetero, Sportfreak.
      Draadje weghalen ?
      Of heeft jouw haat helemaal niks te maken met seksuele voorkeuren van een ander ??? Vertel dan..!

https://www.folia.nl/actueel/49024/a...berbervlag-uit

Deze gast is net zo homo als die groen links Marokkaan die net uit de kast is gekomen terwijl ik hem jaren geleden had betrapt in internetcafe in Amsterdam waar hij op een homo site zat te chatten

Hoe wist ik het dat het een homo site was...je kon het duidelijk zien want ik had een goede overzicht over hem

Ik heb hier eerder een topic erover geopend over die Toufik Dibi

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IQVanEenGarnaal Bekijk Berichten
      Deze gast is net zo homo als die groen links Marokkaan die net uit de kast is gekomen terwijl ik hem jaren geleden had betrapt in internetcafe in Amsterdam waar hij op een homo site zat te chatten

Hoe wist ik het dat het een homo site was...je kon het duidelijk zien want ik had een goede overzicht over hem

Ik heb hier eerder een topic erover geopend over die Toufik Dibi
      Ja dat heb je al eerder over Dibi geschreven. Alleen gaf je toen geen bewijzen. Dus valt het automatisch in de categorie roddel en achterklap. Anoniem kwaadspreken en roddelen over de privezaken van anderen. Niet erg fatsoenlijk en al helemaal niet geloofwaardig. En dan nog, ook als het waar was, dan nog heb jij niet het recht om anoniem over privezaken van een ander te roddelen van wie je ook nog de naam noemt in het openbaar.

Stel je voor dat iemand anoniem over jou of je familie roddelt in het openbaar, hoe zou je dat vinden?

Trouwens zag ik een intervieuw van Dibi op youtube (met Salaheddine), waarin hij zegt dat het tema homosexualiteit nogal gevoelig ligt in de Marokkaanse cultuur. Hij kan het weten natuurlijk.

Kijk weet je wat ik zo schijnheilig vindt? Dat mensen anderen heel nadrukkelijk homo noemen in een negatieve context. Om daarna doodleuk te zeggen : nee hoor ik heb niks tegen homo's. Als je homofoob bent, kom er dan tenminste voor uit. Maar ga niet stiekum lopen zieken tegen homo's en dan heel laf ontkennen homofoob te zijn. Als je het allemaal heel prima vindt, waarom zeur je dan over zijn homosexualiteit? Je schrijft over Dibi : "ik had hem betrapt". Betrapt is altijd iets negatief. Je bemoeit je gewoon met zaken die jou geen moer aangaan. Waarom ben je niet naast Dibi gaan zitten, je voorgesteld en hem er naar gevraagd? Nee dat is niks voor jou. Liever stiekum kijken wat hij doet en met wie om dat vervolgens tegen hem te gebruiken. Je bent eigenlijk gewoon een gluipert.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten