Nederlands feestje - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/6 EersteEerste ... 345 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 55

Onderwerp: Nederlands feestje

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5685

Standaard Re: Nederlands feestje

Nou vooruit. Was al bang dat je zou beginnen over mijn wurgtouw als riem. Excuses aanvaard. En over tot de orde van de dag.

*Snel en zenuwachtig broekophijsend weglopen doet uit de saaie topic*

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kanz Bekijk Berichten
      Ik probeer deze topic al een hele tijd te ontwijken en te hopen dat 'ie maar niet ge-upt wordt, omdat ik me haast schuldig voel tegenover jou, want idd, voor jou doe ik niet superveel moeite, niet omdat je het niet waard bent natuurlijk, maar, ik zal er maar even een mooie draai aan geven: omdat het met jou altijd een feestje is en je me toch wel accepteert zoals ik ben.

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374963

Ik wilde een geniale toevoeging doen, walakin bericht per ongeluk weer verwijderd.

Je moet roeien (of waterfietsen, is praktisch hetzelfde) met de riemen die je niet hebt.

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5685

Ja, kut is dat met die mobiele versie he. Maar ik snap 'm baby. Waterfietsen zonder riem is te doen. Als je de vrouw laat fietsen en doet alsof je hard meetrapt maar eigenlijk stiekem niet. Bedenk opeens, dat de tandemfietsen in de aanbieding zijn. Tandemfietsen, ook heel erg leuk. Heb ik gehoord.

Ik wilde een geniale toevoeging doen, walakin bericht per ongeluk weer verwijderd.

Je moet roeien (of waterfietsen, is praktisch hetzelfde) met de riemen die je niet hebt.

Could B Prikker Warda2017's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Op dates met mij zie je eruit als een oma die net de kringloopwinkel heeft beroofd, omdat ik het maar ben, en op feestjes met Hollanders ben je overdressed. Ta fhem. Geen feestjes meer voor jou.
      Ha ha, je opmerking doet me denken aan DZ. Thuis een afgedragen huisjurk met bleekmiddel vlekken en een paar plastic slippers eronder bij manlief/familie en buiten of op een feestje, een complete modeshow weggeven.

Ingeschreven
      Jun 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

(Die modeshow heeft ook wel weer zijn charme)

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5685

Wie is DZ?

En een vrouw in een afgedragen huisjurk met bleekvlekken, yummy! Doet me meteen denken aan arme arme Assepoester; ik was verliefd op Assepoester. Of een vrouw in een veel te wijde joggingpak. Vind ik veel mooier dan vrouwen die te veel moeite doen om er mooi uit te zien.

Maar je kunt ook weer doorslaan. Denken dat ouwe oma kleren je nonchalant doen lijken. Nee, ouwe oma kleren doen me denken aan ouwe oma's. Ik word niet warm van ouwe oma's.

*Meewarig naar Kanz kijkt of ze de hint, wat een eis is, snapt*

Joggingskleren of een bleekmiddel jurk, kies maar. Anders nu al relatietherapie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Warda2017 Bekijk Berichten
      Ha ha, je opmerking doet me denken aan DZ. Thuis een afgedragen huisjurk met bleekmiddel vlekken en een paar plastic slippers eronder bij manlief/familie en buiten of op een feestje, een complete modeshow weggeven.

Ingeschreven
      Jun 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IBKIS Bekijk Berichten
      Wie is DZ?
      https://fr.wikipedia.org/wiki/DZ

Maar je kunt ook weer doorslaan. Denken dat ouwe oma kleren je nonchalant doen lijken. Nee, ouwe oma kleren doen me denken aan ouwe oma's. Ik word niet warm van ouwe oma's.

*Meewarig naar Kanz kijkt of ze de hint, wat een eis is, snapt*
      Ik snap je eis hoor, maar oude oma kleding vind ik juist heel leuk. Dit is Juffrouw Saartje samen met Swiebertje:

Ingeschreven
      Jun 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5

Alles van vroega was beter, dah wede ge toch! Nee hoor en trouwens je hoeft je toch geen zorgen te maken om Kanz, want volgens mij is ze hartstikke hipster en modern met haar little black dress en hoge taille broek. Modieus, grappig, intelligent, welbespraakt. Je hebt echt niets te klagen jongen.

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349530

HaasHaas, jawehel, zie mijn eerste bericht dan, wel tussen haakjes, maar toch, maar toch. Ewa het is wat ik zei, een beetje van zus en een beetje van zo en de tijd vliegt. Ewa mli7, waarom met spullen smijten als je ook het gat van de deur kan zoeken? Hoewel die karaf idd wel zo'n behendigheidsspel leek, zo eentje die ik in theorie ook m'n kat zou schenken, hmm, je brengt me nog op ideeën.
      Kandelaren zeg je, die tafels waren niet zo heel groot shek en het drinken moest ook nog ruimte hebben. Sowieso pasten die niet echt in de led-setting. Had je er ook nog brandende kaarsen op willen zien?

Ik volg je niet helemaal geloof ik, een oninteressante film van drie uur die je moet digitaliseren...voor iemand anders? Kun je het ellendige kijken niet gewoon skippen?
      is me niet opgevallen dan. moet ik teruglezen straks. of niet. ik weet niet. maar toch vind ik dat je de kaassoufle's wel buiten de boot hebt gehouden. is niet goet. misschien volgende keer dan. maar vergeet niet, kaassoufle's zijn belangrijk om te benomen op een feest. altijd goed voor iets. ja ik smijt altijd met spullen als ik zie dat ze geen nut hebben. snuisterijtjes vind ik wel nut hebben want het zijn snuisterijtjes. nootjes in een karaf waar je niet bij kunt is nutteloos. dat zegt iets over de mens die die nootjes daarin gestopt heeft. moet haast wel een duivel zijn. en je weet, duivels zijn nooit populair. we moeten ze sloan.
      hoezo? ga je je kat lopen miezeren?
      kandelaren moet. iedereen kandelaart met een ronde tafel. en sowieso als er geen witte kleden op zaten waren het gewoon geen ronde tafels. led-setting, wat voor foute feest ben je geweest joh. daar had je die zwarte jurk met dansende oorbellen moeten aantrekken ja.

nog nooit iets gefilmd? je moet er bij blijven. anders neem je dingen op die je niet wenst op te nemen. je kunt wel gaan slapen maar dan is de volgende morgen je harddisk vol. ik heb het iemand beloofd dus dan doe je het. en gisteravond was het grootse moment aangebroken.

Lekker etnisch. Kanz's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      374963

Tss, hoor hem bleachen. IBKISSEBIS, next time trek ik een strak, bruin vest van m'n oma aan, heerlijk vintage, en niet te vergeten mijn puntige, evenzo bruine schoenen, en guess what, je zult het er echt mee gaan doen, terwijl je aandachtig naar mijn supercalifragilisticexpialidocious verhalen luistert, die trouwens nog beter op te nemen zijn als je je ogen sluit.

En mochten we onverhoopt alsnog relatietherapie overwegen, dan doen we beter eerst laagdrempelig door een brief te schrijven naar de rubriek Consult van Psychologie Magazine. Oh, wacht, daar werk je voor...

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten